יום רביעי, 31 באוקטובר 2018

מחפשת מסיכה מעולה לשיער? נסי את "מורז" moraz

מי מאיתכם אינה מכירה עדיין את המותג "מורז" קוסמטיקה טבעית וצמחי מרפא?
בוודאי נתקלתן לא פעם או פעמיים ואף השתמשתן במוצרי תינוקות המעולים שלהם,
אז כדאי לדעת שמעבר למוצרי תינוקות למורז עולם שלם של מוצרי קוסמטיקה וטיפוח גם למבוגרים- מוצרי הגנה מהשמש, מוצרים לטיפול בעור ובשיער ואף מוצרים לדחיית וטיפול בכינים!

 


והכל מבוסס על תמציות של צמחי מרפא, ומיוצר בישראל-כחול לבן!
המוצרים אף מופצים במדינות רבות בעולם וזוכים להכרה בינלאומית רבה-כבוד!
אז במה התנסנו הפעם?
 מסיכת השיער של מורז – מסיכת פוליגונום לטיפול ושיקום שיער פגום ויבש!
מבוססת על צמח הארכובית - פוליגונום בלועזית, צמח גלילי המוכר בספרות העממית והמחקרית כבעל סגולות נפלאות לעור ולשיער
 שינויי מזג האוויר בעונות המעבר והחורף הישראלי נותנים אותותם על מראה השיער שלנו, רובנו מרגישות את זה בשיער היבש והלא מסתדר.
 מסיכת השיער של מורז מיועדת במיוחד לטיפול בשיער יבש עד יבש מאד וגם לשיער לאחר טיפולי שיער (הבהרה, צביעה, סלסול או החלקה) .
המסיכה מבוססת על 65% מיצוי צמח הפוליגונום, בשילוב חומצות אמיניות ותערובת שמנים המתהדקים על השערה ובכך תומכים בשיקום וריכוך השערה והזנה של השיער מהקרקפת עד לקצוות

מסיכת פוליגונום מתאימה מאוד לשיער שעבר החלקה. אינה מכילה SLS ,שמנים מינראליים ופרבנים וככל מוצרי מורז לא נוסתה על בעלי חיים!
.
כבר לאחר השימוש הראשון במסיכת פוליגונום, ניתן לחוש בהבדל באיכות השיער ובעור הקרקפת. שימוש במסיכת פוליגונום, פעמיים עד שלוש בשבוע ישקם את מבנה השערה ויקנה מראה שיער בריא, רך ומלא ברק, לאורך זמן. 



בהמשך אפשר לרדת לשימוש של פעם בשבוע ולראות תוצאות טובות.
אנחנו אהבנו את המסכה, ובכלל אוהים מוצרים טבעיים תוצרת הארץ. כי למה לפרנס חברות בינלאומיות כשיש לנו יצור איכותי כאן בארצינו?

את מסיכת השיער "פוליגונום" של מורז כשאר מוצרי "מורז" ניתן לרכוש ברשתות הפארם, קופות החולים, בתי הטבע ובתי המרקחת המובילים, בפריסה ארצית, במחיר של   69.90 ש"ח, ל 350 מ"ל / גרם. 
לפרטים ומוצרים נוספים ניתן לראות באתר מורז בכתובת http://www.moraz.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה