יום ראשון, 4 במרץ 2018

חומר ניקיון אורגני וטבעי חדש עשה עלייה ארצה- קוויק ברייט quickbrite

שמחה רבה שמחה רבה אביב הגיע-פסח בא-ואיתו ה-נ-י-ק-י-ו-נ-ו-ת!!!
כפי שיודעת כל עקרת בית לאחרונה פורסמו מחקרים רבים על כך ששאיפת אדי חומרי ניקוי מזיקה מאד לנשימה.
לכן כה שמחתי לקבל ליידי מוצר חדש ופופולארי מאד בארה"ב שעשה לאחרונה "עלייה" ארצה בשם "QUICK BRITE" קוויק ברייט!
קוויק ברייט
במה מדובר?מדובר בחומר ניקוי מרוכז- דבר שלדעתי עדיין אין כזה בארץ- מיכל מרוכז שמדללים במים לפי מידת חוזק הניקוי שרוצים.מה שחוסך סחיבת מיכל גדול וכבד ומקום איחסון.
קוויק ברייט הוא בעצם ג'ל מרוכז בעל ניחוח עדין.שאותו מדללים בהתאם לשימוש.
מה יתרונות המוצר מעבר להיותו מרוכז?
קוויק ברייט הינו חומר ניקוי טבעי, כך שאינו מזיק לסביבה, לעור ידיים ולנשימה.
מה היכולות של קוויק ברייט?
ע"פ תווית המוצר לקוויק וויט מגוון ענק של שימושים- ניקוי חלונות ומראות (ו/4 כוס חומר מול 4 ליטר מים - יוצא המון נוזל ניקוי !)
ניקוי שטיחים, ספות ,עור ופלסטיק.
כתמי בגדים, מכוניות ועוד.

אני השתמשתי במספר שימושים- קוויק ברייט עזר לי לנקות נעלי ספורט של הילדים, הסרת כתמי מים על החלק הבהיר במזנון, והכי הכי היה לי מצויין לשימוש שיש בכל בית חרדי - ניקוי הצווארונים בחולצות הלבנות של בני הבית!
מרחתי חומר על הצווארונים ו-למכונת הכביסה! אם עד היום עשיתי זאת במהירות וזהירות עם חומרים רעילים ששרפו לי את הידיים, ובזהירות שהילדים הקטנים לא יהיו בסביבה (חומרי ניקוי כביסה רעילים מאוד הן ככוויות בידים והן כחשש לבליעה!) ,כעת אני עובדת בנחת ובלי פאניקה עם קוויק ברייט שהוא חומר לא מסוכן, לא רעיל, ללא אדים,ומרוכז !
quick&brite
מאיפה משיגים את קוויק ברייט?  ניתן להשיג  בחברת בטלפון בחברת האחים עיני 1-800-69-69-69
או באתר  לאתר:http://carpet.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה