יום שלישי, 14 בנובמבר 2017

לתינוק ולאם- מוצרים חדשים לתינוקות ואמהות חשוון התשע"ח baby

תינוק נולד-ואיתו אמא.
עם כל לידת תינוק נוסף מגלים מוצרים חדשים שנוספו בשוק , כי כמו שתינוק נולד ככה נולד מוצר!
אז מה חדש חדיש ומחודש?

ג'ל להקלה על כאבים בזמן בקיעת שיניים בתינוקות וילדים
בשם- ג'נג'יג'ל בייבי טיסינג


נתחיל בזה שהג'ל מאושר לשימוש על ידי האיחוד האירופי , בריכוז גבוה במיוחד המקל ביעילות על כאבי בקיעת שיניים, ומסייע להפחתת הנפיחות האופיינית בחניכיים .
ג'נג'יג'ל בייבי טיסינג לא מכיל חומרים מאלחשים, צבעי מאכל, חומרים משמרים [פאראבנים], אלכוהול וסוכר. השימוש בג'ל מתאים גם לטיפול באפטות ופצעים בפיהם של תינוקות וילדים עד גיל 6. הג'ל מתאים לטיפול גם בתינוקות ובילדים סוכרתיים.

מאיפה משיגים?בבתי המרקחת והפארם. תבקשו את גנג'יג'ל!

לאחרונה רק יצא לי להתוודע למוצרי "הארט" .
במה מדובר?
מגוון מוצרים מזון וחטיפים המיועדים לתינוקות, שניתן למצוא במדפים הסופרים ובסופר פארם בעיקר.
להארט מגוון חטיפי דגנים למינהם, מזון אצבעות, חטיפי נשיכה ודגני בוקר טבעוניים.חלקם מתאימים מגיל חצי שנה וחלקם מגיל תשע חודשים, וכולם מותאמים לתינוקות- אם זה ה"כתמטמינים" -חטיפי במבה בהם הבמבה ארוכה במיוחד- מקלה על התינוק לאכול לבד ועצמאית, יש גם כתמטמינים טחינה עם הערך התזונתי של הטחינה. עוגיות לתינוקות ופעוטות מגיל 12 חודשים ומעלה, מועשרים ב10 ויטמינים מינרלים וברזל, אומגה 3, סיבים תזונתיים, אינם מכילים שומן טרנס צבעי מאכל או חומר משמר."ביסונים" חטיף במילוי קרם נוגט המגיע כמקל ארוך שמקל על הפעוט לאכול עצמאית.בקיצור, מגוון חטיפים מעניינים וכולם מועשרים.וכולם בכשרות בד"ץ העדה החרדית!
ביסונים

ד"ר פישר- זה בדוק! מי לא מכיר?
ד"ר פישר, המותג מס' 1 לתינוקות וילדים,לא מפסיק לחדש, והשנה היאשנת שיא בחדשנות של ד"ר פישר למוצרי תינוקות וילדים ! רק בשנה החולפת הושקו 13 תכשירים לטיפול מיטבי המקיף את כל צרכי התינוק והילד!

ההשקה האחרונה- סדרת קמיל בלו הוותיקה והמוכרת - קמיל בלו nature !
קמיל בלו nature
סדרת פרימיום חדשנית לטיפול בעור התינוק המבוססת על לפחות 97% רכיבים טבעיים. תכשירי הסדרה מכילים קומפלקס עשיר במיוחד של שמנים 100% אורגניים !

מה בסדרה?
אל
סבון אורגני, קרם גוף, קרם פנים ושמן רחצה אורגני! חפשו את הכיתוב NATURE על המוצרים!
הידעתן כי לד"ר פישר גם תיק החתלה ?מדובר בתיק מעוצב איכותי ונוח, אשר נתלה על העגלה ויכול להכיל את כל האביזרים הנדרשים לטיפול יומיומי בתינוק. התיק מגיע במגוון צבעים – כחול, ורוד, מוקה וירוק וזוכה לביקורות אוהדות מאמהות שקנו, נמכקר בעיקר ברשת סופר פארם ורוב הזמן במבצע של קונים שני מוצרי ד"ר פישר ומקבלים את התיק ב30 /60/90 ש"ח-תלוי בתקופה ובמבצע.

הנסיין בודק את מרכיבי המוצרים (-:

 והבטחנו גם מוצרים לאם-
"אחווה" משיקים חלווה עם תוספות!פירות יבשים, פולי קקאו או פיסטוקים ועוד!

 
חלווה אחווה מיוצרת משומשום -מזון עשיר בויטמנים וברזל, תחליף ממתק בריא במיוחד לאם לפני ואחרי לידה הזקוקה למשהו מתוק לפעמים. החלווה מגיעה במגשית כמו שקונים בשווקים הפתוחים. כרגע יש מחיר השקה מיוחד של 6 ש"ח בלבד לחלווה בטעמים מארז של 200 גרם! שווה שווה , אחרי ההשקה המחיר יעלה לכ8 ש"ח שגם מחיר יפה.ובכשרות בד"ץ העדה החרדית.
מהיום לא צריך לנסוע עד שוק מחנה יהודה- יש לנו חלווה בטעמים גם בסופר ליד הבית!


תגובה 1:

  1. משתמשת בסבונים של תינוקות וילדים באופן קבוע מכיוון שכל כך עדין לעור.

    השבמחק