יום שני, 2 באוקטובר 2017

תגידי ביי לקוסמטיקאית- "סליק" פטנט להסרת שיער הפנים בקלות בבית – slique

אין אחת שלא מכירה את זה – שיער הפנים , אם זה גבות , ואם זה שפם ,אפילו שערה אחת בודדה מיותרת בפנים יכולה להטריד,
אז יש את אלו שבורכו ביכולת להוריד לעצמן שערות פנים בעזרת חוט, ויש כאלה שלא מצליחות וחייבות מישהי שתעשה שתנקה להן בחוט.
אז איפשהוא ביקום חשבו עלינו הבנות, והמציאו את הפטנט הגאוני הזה-  "סליק" –פלסטיק בצורת קליפס, עליו משחילים חוט (שרוכשים בערכה) בצורה יחודית על פי ההוראות, לוחצים על הידית-כמו שלוחצים על אטב כביסה, והחוט מסיר את השערות (מהשרש!). ז"א שכל אחת יכולה מהיום להסיר שיער בפנים בקלות בלי לרוץ לקוסמטיקאית שלה או לבקש טובה מחברה שיודעת להסיר שיער בחוט לסייע לה.
 
הזמנתי את הערכה- שמגיעה עכשיו כ"ערכת השקה" שזה אומר שבנוסף לקליפס ולחוטים יש בפנים גם "cool skin   " שזה רולר עם גל מיוחד שמורחים על האיזור מספר דקות לפני שמסירים שיער, הג'ל מקרר את המקום-מרגישים את זה ממש ! וההסרת שיער לא כואבת- אפשר למרוח את הג'ל גם לאחר ההסרה כדי להרגיע את האיזור.
 החוט בערכה מצויין וחזק וממש מסיר את השיער מעולה מהשרש, חלק מהערכה זה נרתיק תכלת יפה לשמור את הקליפס בפנים ו3 חוטים נוספים.
 
כל חוט משמש ע"פ ההוראות כ3-4 פעמים , אבל השתמשנו קצת יותר והחזיק מעמד. הערכה עולה רק 99 ₪ וניתן להזמין מכאן- הזמנה  https://www.slique.co.il/%D7%97%D7%A0%D7%95%D7%AA
ואם רוכשים מעל 199 שח המשלוח חינם- אז כדאי להזמין 2 ערכות לך ולחברה וכך לקבל את המשלוח חינם , או ערכת הכרות ועוד ערכת חוטים עם הג'ל קירור- כי הג'ל הזה מעולה !!!

אם יש שאלות יש באתר טלפון ליצירת קשר ומענה  https://www.slique.co.il/
סה"כ ערכה מאוד מומלצת, חוסכת ריצות לקוסמטיקאית לעשות שפם ולהסיר שיער בפנים, השימוש קל , ממש מהיר ועם הג'ל אף ללא כאב, במחיר של מספר ביקורים אצל הקוסמטיקאית מקבלים ערכה שתשמש לזמן ארוך.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה