יום שלישי, 27 ביוני 2017

סופש ראשון עם הבייבי במלון יערים – מלון יערים, yearimhotel , מלון יערים כשרות, מלון יערים מיקום, מלון מעלה החמישה ,

שישי שבת האחרונים יצאתי לחופשה ראשונה מאז הלידה- אני ,הבעל, והבייבי בן הארבעה וחצי חודשים,
אודה שהתלבטתי רבות אם לצאת לנופש הזה הוא לא ,חששתי שלא אצליח להנות כי סך הכל לא פשוט עם תינוק, מה אם התינוק יתעורר בלילה? מה אם לא ירגיש טוב פתאום סך הכל מדובר בשבת, אבל ב"ה הודו להשם כי טוב- היתה חופשה נפלאה!!!






הגענו למלון- המלון נקרא "מלון יערים "  וממוקם בקיבוץ מעלה החמישה בהרי ירושלים. הגענו בתשע בבקר בדיוק- כי היינו מוזמנים לכנס שם, יש לציין שהרכב  לא עבד אבל הגענו יופי בתחבורה ציבורית –מתחנה המרכזית ירושלים יש קו ישיר ומהיר של סופרבוס עד פתח המלון , כך שאם אתם לא נוהגים מסיבה כלשהיא מיקום מלון יערים מעולה עבורכם! וכן גם בחזור חזרנו באותו האוטובוס במוצש במהירות.(ולמגיעים ברכב יש חנייה חופשית חינם צמוד למלון)
הגענו למלון ומארגני הכנס דאגו שיקחו ממנו את המזוודות וישימו לנו בחדרים.הראו לנו מצגת, ישבנו באולם כינוסים רק הקבוצה שלנו , והכיבוד שהוגש לנו  - ברמה מאד גבוהה- מוזמנים להציץ בתמונות – פירות חתוכים בצורת הגשה יפיפיה, פיצוחים לא שיגרתיים, עוגות מפוארות וכמובן קפה ועוגה.
למזלי בייבי התנהג למופת והתבונן בעניין במצגת. סתם דאגתי לפני כן שמא ירעיש או יבכה!
חמסה עלי אני במלון יערים (-:
המצגת הסתיימה והיינו משוחררים, ראינו שיש תוכניה שבועית קבועה במלון – מסתבר שבמלון יערים על יום יש פעילות , אם זה התעמלות בקר, הרצאות, סדנאות ועוד. מצרפת לכם את התוכניה השבועית-
מסתבר שיש היום במלון סדנת חומוס , בקלוואה או יין, בייבי נרדם בעגלה והחלטנו להתפצל , אני לסדנת חומוס(הספקתי גם להצטרף לסדנת בקלוואה!!) והבעל לסדנת יין

- פירוט על הסדנאות וכל סודות הבקלוואה והכנת החומוס כולל מתכונים  כותבת לכן בפוסט נפרד פה-
אחרי הסדנאות נכנסנו לחדר המהמם
חיכה לנו בחדר כי אנחנו VIP (-:

 סידרנו תיקים , קיבלנו חדר מהמם עם נוף משגע להרי ירושלים – ממש עושה חשק להתבודד בהרים!!! 

נוף מהחדר
לובי בקומות

 לא סתם כנראה קוראים למלון "יערים" .הבנו שיש ארבע סוגי אגפים במלון כל אגף סגנון חדרים שונה –כולם מאובזרים קומקום כספת ועוד אותו הדבר אבל העיצוב שונה-חלק עם מרפסת, חלק פונים לגן, לפי הבנתי זה נגיש גם לנכים ועגלות כל המעברים המעליות והחדרים. אנשי השירות הן בקבלה בחדרים ובחדר האוכל מאוד נחמדים ושירותיים. האוויר היה נפלא, בזמן שבתל אביב והמרכז 30 מעלות אנחנו בחדר אפילו לא הדלקנו מזגן ! איזה אוויר הרים צלול כיין אם להרגיש משוררים, ואין לחות!פשוט תענוג אין אין על ירושלים והריה !


ירדנו ללובי- ויש לציין שלמלון המון שטחים ציבוריים ,אם זה לובי ענק ומסתעף לכמה חלקים, אם זה שטחי דשא נרחבים ,טיילנו ברחבי המלון 
גם זה נוף מחדר
גם בחדר האוכל משקיפים על הטבע


ומשיחתנו עם עובדי המלון מסתרר שהמלון השיקה המון כספים באדריכלות והעיצוב של המלון כל פינה מעוצבת בצורה מיוחדת ולא שיגרתית ממש חגיגה מעניינינת לעייניים ! והכל משקיף לנוף משגע !  מרגישים ממש נפש רגועה ומחוברת לטבע ולהקב"ה! בחוץ היתה בריכה , אבל למזלנו נאמר לנו שזו בריכת נוי ולא שחייה כך שלא היתה בעיה של חוסר צניעות.  לגבי בריכה פעילה- יש במלון בריכה מקורה , יש פעמים שארגון חרדי משכיר את המלון ואז יש שעות נפרדות. כמו כן הבנו שביולי אוגוסט יש בריכה לא מקורה בנוסף בקיבוץ למי שאוהב שמש.
הבריכה המקורה
ויש גם ספא וטיפולים!

ירדנו לארוחת צהריים – לגבי כשרות כל השנה הירקות גוש קטיף והמוצרים רבנות. יש זמנים שהמלון גלאט כשארגונים פעילים בו כמו הידברות , ערכים וכדומה. ותמיד אפשר לדבר עם המשגיח כשרות כמו שאנחנו דיברנו שאמר לנו איזה מוצרים מהדרין , לדוגמא בערב שבת היה סושי וממש ממש היה בא לי והמשגיח הכשרות ישב שולחן לידנו- למרבה השמחה התברר לי דרכו שזה מהדרין – אין שמחה כשמחת אכילת סושי למכורים!!! וגם הקינוחים מהדרין ורוב המאפים – ושי המון מאפים לדוגמא בארוחת צהריים שישי היו מלא מנות אישיות של מוקרמים ממש כמו במסעדה- חציל מוקרם מגולגל, פסטה מוקדמת,  קדאיף ועוד קיצר דברים שווים וכיף היה לאכול ללא חשש.

 

לגבי המזון היה אוכל ממש טעים ומגוון, שבת בבקר היה חלבי ממש טוב , ליל שבת היה יין לקידוש בשולחנות חלות, דגים מסוגים שונים ועל אף שלא נגענו בבשר ועופות כי אנו לא אוכלים רבנות שבעתי מעל ומעבר בקושי נשאר לי מקום לקינוחים!!!
קצת תמונות שצילמתי-
יין מחכה לליל שבת (צולם רגע לפני הדלקת נרות)
סושי בליל שבת


מגוון קינוחים פרווה בליל שבת
הגענו לשבת שנקראת "שבת תרבות" שקצת פחות התאים לנו כחרדים – היו ערבי שירה והצגות, אבל הם היו באולמות כנסים (יש המון אולמות כנסים במקום כל אחד בקצה אחר) כך שפשוט לא נכנסו לתוכניות שלא התאימו לנו, מתברר גם שלפני כמה שבועות היה כנס עם סיוון רהב מאיר ועוד אישים שהעבירו הרצאות מטעם אירגון מסויים , חבל שלא בשבת שהיינו אבל לא יכולנו לדעת זאת. בכ"א ניצלנו את היום גם ככה מארוחה לארוחה מתפילה לבית כנסת- היה שבת חתן של חתן וכלה (יש בית כנסת פעיל במלון עם ספר תורה וסידורים)כך שהיה מעניין.
בית הכנסת במלון יערים
מה גם שכל שבת בשעה קבועה יוצא סיור רגלי ללא חילול שבת עם מדריכה מהלובי –וזה בחינם לאורחי המלון, יצאנו לסיור בקיבוץ והיה מעניין מאוד! המדריכה הסבירה על האיזור , לקחה אותנו לתצפית על טלסטון ואבו גוש, סיור ברפת, סיפרה על ההסיטוריה של המקום ,היה מעניין! למזלי היה לנו מנשא וככה הלכנו עם הבייבי למרות שגם עם העגלה היה בסדר .
עוד משהו נחמד על המלון והמיקום- בקבלה יש פרוספקטים עם הדרכות לטיולים מסביב מלון- אם זה טיול רגלי שאפשר אפילו לעשות בשבת כמו לקיבוץ לאנדרטות וכדומה, אם זה למסלולי הליכה ארוכים ומאתגרים שאפשר לעשות ביום חול בלי צורך באוטו ואם זה אטרקציות קרובות במרחק נסיעה קצר – מלון יערים מסתבר ממוקם במיקום ממש טוב.

אחרי סעודה שלישית פשוט ישבנו בכסאות שיש בדשא מול הרי בראשית , פיטפטנו , הבאנו פיצוחים מהבית אבל לא היינו מסוגלים להכניס לפה מרוב שהיינו מפוצצים מהארוחות . מה גם שבסעודת הצהריים- סעודה שלישית בשבילנו , היה המון קינוחים ובינהם כמה סוגי בקלוואות –לא קנוי, אלא שהכינו במלון , ואני מכורת בקלוואות (וסושי (-" ) ואכלתי כ"כ הרבה ,נס שלא התעלפתי מהכובד!
החמה שקעה, הלכנו לתפילת ערבית, קיבלנו מחדר האוכל חומרים להבדלה- נענע יין כוס נר וגפרורים, הבדלנו, רצנו לארוז תיקים ובעצב עוזבים את המקום,פחות מ48 שעות היינו במקום וניקשרנו אליו, קשה להפרד, ועוד יותר לחזור למרכז לעשן לזיהום האוויר לשאון ולהמולה, אבל אנחנו עוד נשוב למלון יערים – לנפש, לנשמה, ולגוף!
קישור למתכונים שלמדתי מהמלון מהשפים בסדנאות-

עשיתי לכם חשק?
רוצים 15 % הנחה בהזמנת חדר טלפונית ?
בלעדי לקוראות לאישה הדתית והחרדית- 15%  הנחה למלון יערים בהקשת קוד קופון 23617
בתוקף עד סוף דצמבר 2017 בלבד!!!


http://www.yearimhotel.com/
לדף הפייסבוק של מלון יערים  https://www.facebook.com/yearimhotel/
#yearimhotel

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה