יום שני, 5 ביוני 2017

תינוקות וילדים - מטרנה נגד פליטות, האגיס פס נדבק,שמן לסימני מתיח ועוד BABY

אוהבת לדעת ולהכיר מוצרים חדשים לתינוקות ילדים והריון? הכתבה הזו בשבילך-
אז מה חדש???


בהריון? מותג הטיפוח WELEDA משיק: Pregnancy Oil – שמן הריון מסדרת המוצרים להריון ולידה

ידוע כי השינויים ההורמונליים והמתיחה המהירה של העור במהלך ההיריון, גורמים לסימני ופסי מתיחה. סימני המתיחה נפוצים במיוחד באזור הבטן, אך מופיעים גם באזור החזה, הירכיים והאגן. לכן חובה חובה להשתמש בקרם או שמן יעודי. שימוש בשמן מסייע בשמירה על הגמישות הרכות והאלסטיות של העור וכך ימנע סימני מתיחה. השמן של וולדה מאושר לשימוש בהריון ומכיל תערובת שמנים כשמן שקדים, נבט חיטה שמן פרחי תפוז ועוד.
להשיג בפארמים השונים, מחיר מומלץ לצרכן של 99 ש"ח.

הילדים גדלו והשערות איתם גם?

חדש- תרסיס טבעי להשמדת כינים בצ'יק צ'ק בשם "ראש שקט" , אפקטיבי ובעל השפעה ארוכת טווח שהכינים לא מפתחות נגדו עמידות!
 
ראש שקט להשמדת כינים
 חברת פלוריש הישראלית, משיקה את "ראש שקט" -תרסיס המבוסס על מנגנון פעילות פיזיולוגי (בשונה ממנגנון הפעילות הכימי הנפוץ בשוק) המשפיע על תפקוד הכינה עד השמדתה מבלי שהכינים יפתחו נגדו עמידות וללא תופעות לוואי וגירוי עור המטופל.  
 השימוש קליל ומהיר - לרסס על שיער יבש, להמתין כ 15 דקות ולחפוף בשמפו רגיל.
השמנים הטבעיים מזינים את השיער, נשטפים בקלות ומשאירים אותו נקי מכינים. רך וקל לסירוק לאחר החפיפה, בניחוח שמנים ארומתיים.
בזכות העובדה שהכינים אינן מפתחות עמידות לתכשיר, ניתן להמשיך ולהשתמש בו לאורך זמן, גם בהידבקויות חוזרות ונשנות, ללא תחושת גירוי או תופעות לוואי.
ראש שקט מיועד לבני שנתיים ומעלה,  ניתן לרכישה בבתי המרקחת הנבחרים ובפארמים, במחיר של 60 ש"ח בלבד.
 
מותג מוצרי התינוקות MAM המוביל בעולם משיק כוסות לאחסון חלב אם ומזון תינוקות.
חדש חדש חדש- מאמ הידועים בבקבוקים ומוצצים, השיקו קופסאות לאיכסון חלב אם או אפילו מזון מבושל וטחון במנות קטנות של 125 מ"ל , כל קופסא מגיעה עם מכסה , עם אפשרות לכתוב על הקופסא תאריך ומה מכיל ולמחוק ולכתוב שוב. מו כן מצויין על האריזה שמתחבר ישירות למשאבת חלב, מברור שערכנו מתחבר למשאבת חלב בל MAM.
מחיר למארז של 5 קופסאות - 60 ש"ח.

עם הקיץ מגיעים גם היתושים-
אוטן אפטר בייט ((AFTER BITE  ג'ל להקלה מידית ולהרגעה מהירה  של העור לאחר עקיצה


חברת אס.סי ג'ונסון מציעה לקיץ הקרוב מוצר של המותג הבינלאומי אוטן: אוטן אפטר בייט (AFTER BITE)-ג'ל להרגעה מהירה של העור לאחר עקיצה המעניק תחושת הקלה מיידית. מותאם לשימוש לכל המשפחה, קומפקטי ונוח לנשיאה. מוצר חובה בכל תיק, בכל בית (מומלץ לאחסן בשידה שליד המיטה) לקיץ הקרוב.
אוטן אפטר בייט מרגיע עור מגורה ואדמומי גם כשלא מדובר על עקיצות יתושים.
מכיל קמומיל ואלוורה הידועים כמרגיעים עור מגורה ואדמומי, נספג בקלות ובעל ריח נעים , צורת המיכל מבטיחה שימוש היגייני במיוחד לכל המשפחה.
הוראות שימוש : יש למרוח את אוטן אפטר בייט ג'ל על האזור המגורה. במידת הצורך, ניתן לחזור על השימוש 3-4 פעמים ביום.
מחיר מומלץ לצרכן: 24.90 ₪

 
האגיס השיקו- מגבונים עם פס להדבקה על שידת ההחתלה!
ועל זה נאמר-איך לא חשבו על כך קודם?  כשמחתלים חייבים כמה שיותר ידיים פנויות, בהאגיס חושבים על הכל והשיקו מגבונים המכילים מאה יחידות עם פס שבעזרתו מדביקים את האריזה לשידה (בלי שישאיר סימנים).
גאוני!


מותג הטיפוח WELEDA מציג: קרם אמבט לתינוק קלנדולה מסדרת הקלנדולה לעור התינוק
השימוש בסבון לצורך רחצת עור התינוק במהלך החודשים הראשונים לחיים אינו מומלץ,כיוון שחומרי הסבון גורמים לשינוי רמת החומציות הטבעית של העור ולהסרת שכבת השומן המגינה עליו באופן טבעי. קרם אמבט קלנדולה לתינוק, משמש לניקוי העור במהלך החודשים הראשונים. המוצר אינו מכיל סבון או דטרגנט, אך עדיין תומך בניקוי יעיל של העור בזמן הרחצה, מזין אותו ומגן עליו. מכיל תערובתעדינה של שמן שקדים ושמן שומשום טהור,. תמצית אורגנית פרחי קלנדולה תתרום לעידון ולהרגעת עור מגורה ואדמומי ואילו תערובת עדינה של שמנים אתריים תשאיר ניחוח עדין לעור התינוק.
הוראות השימוש:להוסיף מספר התזות של קרם אמבט קלנדולה לתוך האמבט המלא במים חמים וערבבו בעדינות בעזרת היד. התחליב יתפזר היטב במים.
מחיר מומלץ לצרכן 78 ש"ח.


מטרנה משיקה את תחליף חלב לתינוקות פולטים Extra Care A.R
(כשרות רבנות)

לאחרונה, השיקה חברת מטרנה את Extra Care A.R., תחליף חלב חדש המיועד להפחתת תדירות הפליטות.
מטרנה Extra Care A.R. הינו תחליף החלב היחיד לפליטות המכיל פרוביוטיקה ייחודית (מסוג REUTERI.L ) שהוכחה מחקרית כמסייעת להפחתת תדירות הפליטות בקרב תינוקות. בנוסף, מכיל הרכב שמנים קל לעיכול ועמילן להסמכה המסייע למזון להישאר בקיבת התינוק.בהכנה רגילה כמו כל תמ"ל אחר.
ניתן להשיג ללא מרשם רופא בכל רשתות הפארם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה