יום ראשון, 21 במאי 2017

רהיטי דורון- ההשקה - רהיטי דורון פותחת את סניף הדגל שלה במתחם העיצוב ברחוב הלח"י בבני ברק doron

יום חמישי האחרון הוזמנו להכרות עם השקת הסניף החדש של רהיטי דורון במתחם העיצוב ברחוב הלחי בב"ב סמוך לקניון איילון.

אז מה היה לנו שם חוץ מאוכל טוב ומינגלינג?


עשינו הכרות עם התוצרת של רהיטי דורון- שקיימים בשוק כבר מעל 50 שנה וידועים באיכותם ועיצובם.
רהיטי דורון מיוצרים כחול לבן בארץ מחומרים הכי טובים ועוברים תו תקן של מכון התקנים. (שימו לב- יבוא רהיטים מחו"ל לא מחייב בדיקת מכון התקנים עם כל המשתמע מכך מבחינת רעילות, איכות, וכדומה!)
רהיטי דורון פתחו עכשיו ממש סניף קונספט שמאגד בתוכו מיטות לילדים ובני נוער, מגוון של ארונות (כולל ארונות הזזה לכל חדרי הבית), שידות, כוורות, שולחנות עבודה הכוללים מודולריות רבה עם יכולת לשנות צורה ובכך לחסוך מקום ולהתאים לכל חדר, ואף נכנסו לשוק של ארונות אמבטיה וכן חדרי שינה למבוגרים.
קצת מהתמונות של הרהיטים המעוצבים והיפים שצילמנו שם -
"בטיו" מותג חדרי רחצה

מהמם,לא?
שמענו נתונים מדהימים כי בחברה מועסקים כ130 עובדים ב9 סניפים בפריסה ארצית, כ3000 לקוחות בחודש ,אספקה של 18 משאיות , שטח מפעל של 5000 מ"ר ויכולות יצור מדהימות של מפעל.
מבחינת מחירים המחירים שואפים להיות מתאימים לכל נפש , ועם זאת באיכות מעולה.
חדרי שינה למבוגרים

חברת רהיטי דורון הינה מחברות הריהוט הוותיקות בישראל ונוסדה בשנת 1949. רהיטי דורון מעצבת, מייצרת ומשווקת ריהוט המותאם לצרכי הלקוח, באיכות וגימור מוקפדים עד לפרטים הקטנים ביותר. הכוללים בין השאר זמן אספקה מדויק כבר בעת ההזמנה ותעודת אחריות לרהיטים לשלוש שנים! לחברה תפיסה אירופאית בעיצוב ותפיסה אמריקאית בשירות. כל זה תוך התאמה מלאה לצרכן הישראלי ולמאפיינים הייחודים של דירות ובתים בישראל.


רהיטי דורון   לאתר רהיטי דורון - כאן



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה