יום רביעי, 26 באפריל 2017

אופנת קיוי לילדים משיקים-קולקציית אביב קיץ 2017 ומבצעים שווים kiwi17

מי מכיר את אופנת קיווי לילדים?
רשת חנויות קיווי לאופנת ילדים נמצאים בקניונים השונים, 

בקיווי דגמים ועיצובים מהממים לבנים ולבנות, ממידה ניו בורן עד מידה 14.
המחירים על הטיקטים יקרים, אבל מתחילת עונה מתחילים שם במבצעים שונים ומגוונים, כך שאם את נרשמת (חינם!) למועדון הלקוחות של קיווי בקופה של החנות, מקבלים עידכונים לפחות פעם בשבוע באסאמאס לפלאפון על מבצעים חדשים לשבוע זה ברשת. והמבצעים תמיד שווים -או 40%  הנחה על קולקציה מסוימת, לפעמים כל פריט ב20 ש"ח וכדומה. אז כשאתן בקניון אל תשכחו להכנס לחנות קיווי ולהרשם בקופה כחברי מועדון!
אז נכנסנו לחנות בשבילכן לעשות סקירה ואילו הממצאים - 
תחילת עונה וכבר מצאנו 40 % הנחה על הקולקציה החדשה - 
התמקדנו דווקא בקולקציית הבנים - כי כל אמא לבנים יודעת שקשה למצוא מגוון לא כמו אצל הבנות, ודווקא רשת קיווי מפתיעה כל עונה מחדש במגוון דגמים מגוון ססגוני ויפה , מבגדי גן עד קז'ואל ושבת.
 אוברול ניו בורן עד גיל שנתיים - 
 סט מהמם של חולצה ומכנס, קיים גם בקולקציית התינוקות וגם הילדים!  לקחנו סט כזה לקיץ לתינוק שיהיה בן חצי שנה, לילד בן הארבע ולילד בן השבע - כולם יולבשו אותו הדבר ובסטייל!
 עוד סט שרכשנו-
 שימו לב ושאלו תמיד את המוכר על המבצעים הקיימים - לדוגמא הרגלית האופנתית הזו ב19.90 שח או 3 ב50 שח! אותו הדבר עם בגדי הגוף מעבר לתינוקות !

גם הבנות לא מקופחות ולהן מגוון ענק ומתוק- 
 19.90 שח חולצות גן לבנים או לבנות-
בקיצור, חנות מומלצת, מגוון רחב גם לציבור שלנו, הבגדים לא זולים בגלל איכותם אבל יש תמיד מבצעים ממש שווים כך שהקנייה תמיד כדאית. תמיד שווה להכנס לחנות כשעוברים בקניון. 
לאתר קיווי ולרשימת הסניפים-  http://kiwi-kids.co.il/
ניתן לעשות גם לייק בפייסבוק - https://www.facebook.com/KiwiKidsIsrael


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה