יום רביעי, 29 במרץ 2017

לבייבי שלי מוצצים ובקבוקים של "צ'יקו" CHICCO

בייבי נולד ואיתו ההתלבטות-איזה מוצץ ובקבוק כדאי?
ואם מדובר בתינוק יונק- ההתלבטות גדולה עוד יותר!
אני בחרתי ב"צ'יקו" ישראל .
ולמה?
שימו לב, הפיטמה של הבקבוק מדמה את מבנה האם המניקה, מה שלא גורם לבילבול אצל התינוק, כי ברגע שתינוק יונק משתמש גם בבקבוק קיים סבירות שהוא יעדיף אותו על פני האם. בבקבוקי צ'יקו הפטמה בצורה מיוחדת .שימו לב בתמונה!

אותו הדבר במוצץ, מדובר במוצץ חביב למראה עם דוב קואלה, נראה נהדר על הבייבי שלי (הביטו בתמונה ושיפטו!) .
ושימו לב למבנה המוצץ- אותודנטי, קטן, ואם כל זאת הבייבי תפס את המוצץ בקלות .
 שימו לב לדוגמא החביבה-
 הבייבי מרגיש נהדר איתו!
אז כשאתם בוחרים מוצץ או בקבוק לבייבי, שימו לב לכל הפרמטרים, וראו למה הבייבי הכי מתחבר. שלי וגם אני התחברנו לצ'יקו , ואם את רוצה להתנסות במוצרים לפעמים בכנסי הריון ולידה בדוכן צ'יקו מחלקים ערכה מתנה - אז כדאי לקחת להתנסות ולהתרשם!



#CHICCO #בכל_מקום_שיש_תינוק
#דוורון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה