יום ראשון, 8 בינואר 2017

חדש על המדף- חורף -טבת התשע"ז winter17

החורף על דלתותינו, ומוצרים חדשים על המדפים!
הרבליס בריז -  HERBALIS BREEZE  של חברת פלוריש לכסנית מציצה עם פעילות כפולה - בשתי שכבות לאפקטיביות מלאה

תחלואי עונת החורף מאופיינים לרוב בכאבי גרון וגירוי במערכת הנשימה המתישים את הגוף, מחלישים ומקשים על התפקוד. עד חיזוק הגוף וההחלמה, חשוב לסייע בהקלה על תסמיני המחלה עד כמה שניתן.
לקראת חורף 2017 משיקה חברת פלוריש הישראלית את הרבליס בריז -  HERBALIS BREEZE  לכסנית מציצה בעלת שתי שכבות - קשיחה ורכה, לפיתרון כפול:
השכבה העליונה - הינה סוכרית מציצה קשיחה מכילה דבש , תמצית פרג תרבותי וקנה סוכר חום, הידועים בספרות העממית כמסייעים בהקלה על גרון צורב.
שכבה שניה - הינה ליבה רכה, במילוי סירופ מנטול ואקליפטוס, הידועים בספרות העממית כמקלים על מערכת הנשימה.
לכסנית הרבליס בריז -  HERBALIS BREEZE  טעימה וקלה לשימוש, בעלת אפקט מידי.
  התכשיר מיועד לבני 12 ומעלה.
את הרבליס בריז -  HERBALIS BREEZE כשאר מוצרי סדרת הרבליס של פלוריש, ניתן לרכוש ברשתות הפארם ובתי המרקחת הפרטיים, בעלות של 29.9 ש"ח ל 20 לכסניות. מומלץ אכסון במקום קריר ויבש.
מוצרי חברת פלוריש,  בעלי כשרות הבד"צ העדה החרדית ירושלים ומיוצרים לפי תקני איכות מחמירים וסטנדרט של חברת תרופות. לפרטים נוספים floris.co.il.                      




ומה עם מרק חם בחורף קר שכזה?
קוסקוס מרוקאי אמיתי מחיטת דורום מבית "מאסטר שף"

המותג מאסטר שף מציע קוסקוס מרוקאי חדש, עשוי מ100% חיטת דורום איכותית. פחות מרבע שעה הקוסקוס מוכן -ועם מרק לצידו - אין טוב מכך בכל עונה!
בסדרה שלושה מוצרים-
קוסקוס דק, בינוני, או מחיטה מלאה .  מחיר מומלץ 7.90 ש"ח. ובכשרות הבד"ץ!
למתכונים וטיפים היכנסו לעמוד הפייס של מאסטר שף!

חברת "רפאל'ס" בסדרת מוצרים חדשה – גרנולה אורגנית ב- 6 טעמים

גרנולה אורגנית אגוזים זרעים ופירות, גרנולה אורגנית חלוה תמרים ושקדים וגרנולה אורגנית ללא סוכר אגוזים ופירות, ישווקו באריזות נוחות 300 גרם ו-800 גרם תחת המותג "גרנולה רפאל" • ימכרו בבתי טבע, רשתות השיווק ורשת שופרסל בפריסה ארצית
חברת רפאל'ס, המתמחה בייצור ושיווק של מוצרי מזון טבעי, גרנולה וחטיפי דגנים, משיקה סדרת מוצרים חדשה על טהרת הרכיבים טבעיים: גרנולה אורגנית "גרנולה רפאל" תערובות גרנולה אורגניות בטעמים ייחודיים, אגוזים זרעים ופירות, חלוה תמרים ושקדים וללא סוכר אגוזים ופירות. כל תערובת תשווק באריזת נוחות בגדלים 300 גרם ו-800 גרם, מגשיות שקופות לשמירה על הטריות ולנוחות מקסימלית בפתיחה וסגירה לשימוש חוזר. סדרת הגרנולה האורגנית החדשה של רפאל'ס תימכר בבתי הטבע, רשתות המזון ורשת שופרסל ברחבי הארץ.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 19.90 ש"ח לאריזת 300 גרם; כ- 29.90 ש"ח לאריזת 800 גרם.
כשר פרווה בהשגחת חוג חתם סופר ובכשרות הרבנות המקומית כפר תבור.
כמוסות שמן זרעי רימונים -  העשיר בנוגדי חמצון עוצמתיים בטכנולוגית "מיקרו טיפות"
חברת גרנליקס ביו טכנולוגיות בע"מ (Granalix Bio Technologies LTD ) משיקה בימים אילה את "GranaGard" - נוגד חמצון עוצמתי,
פרי מחקר ופיתוח בראשות הפרופ' רות גביזון, חוקרת בכירה של מחלות מח ניווניות מהמחלקה לנוירולוגיה בבית החולים האוניברסיטאי בהדסה ירושליים
ופרופ' שלמה מגדסי - מומחה בינ"ל בתחום הננוטכנולוגיה ממכון קזלי לחקר הכימיה, באוניברסיטה העברית.
""GranaGard הינו תוסף התזונה נוגד החמצון הראשון המיוצר בטכנולוגיה ייחודית (פיתוח פרופ' שלמה מגדסי)  של "מיקרו טיפות" המונעת את פירוקו ע"י מערכת העיכול והכבד ומאפשרת ספיגת החומרים הפעילים במחזור הדם והגעת נוגדי החמצון במינון גבוה ואפקטיבי אל מערכת העצבים המרכזית והמח - היכן שהופכים לחומצה מסוג CLA שנוסף על סגולותיה המופלאות ידועה גם כמעכבת יצירה של חלבוני אלצהיימר ודמנציה פתולוגים.

הרכיבים הפעילים ב "GranaGard" מסייעים בהארכת חיי התא, שיפור תפקודו ומניעת ההרס והנזק הטבעי.
"GranaGard"  - מבוסס על שמן זרעי רימונים (80%) חומר טבעי, המכיל ריכוז גבוה של חומצה שומנית בלתי רוויה מסוג אומגה 5
או בשמה המדעי חומצה פוניצית (Punicic Acid) הנחשבת לנוגד חמצון מהחזקים בטבע. לחומצה זו מיוחסות בין היתר גם תכונות אנטי סרטניות.
נוגדי החמצון ידועים ביכולתם להגן מפני הרס של תאי הגוף והמוח - תהליך הפוגם בבריאותנו ותפקודנו כמיומנויות חשיבה וזיכרון, התמצאות במרחב, ערנות ועוד.
לרוב, נוגדי החמצון שאנו צורכים מהמזון או בתוספים, אינם מייצרים את ההשפעה המיוחלת, אם בשל פירוקם במערכת העיכול או בשל מינון נמוך מדי.
במחקר שבוצע במעבדות בית החולים הדסה עין כרם ע"י פרופ' גביזון ופרופ' מגדסי וצוותם, בעכברי מעבדה שחלו בטרשת נפוצה, נמצא שצריכת "GranaGard" דחתה את התפרצות המחלה והפחיתה משמעותית את עוצמתה.

** בניסוי בעכברי מעבדה שסבלו ממחלת מח ניוונית בשם  "קרויצפלד - יעקב"  המלווה בהרס מוגבר של תאי מח, הידרדרות תפקודית מהירה עד הפרעות התנהגותיות ומוות - תהליכים ניוונים המאפיינים בין היתר את מחלת הפארקינסון והאלציימר, הטיפול ב "GranaGard" הניב דחייה משמעותית בהתפרצות המחלה ועוצמת התהליכים הניווניים - דמנטיים (שיטיון) המאפיינים אותה.   
חשוב - בקרב מי שהתנסו בצריכה יומית שוטפת של "GranaGard", דווח תוך כשבוע ימים, שיפור ניכר ברמת האנרגיה והגברת הערנות!
את תוסף "GranaGard" ניתן להשיג באתר החברה המפתחת granalix.com 
במחיר השקה של 120 ש"ח, ל60 כמוסות.  לפרטים נוספים, הזמנה טלפונית וייעוץ:  050-583319848 בין השעות 08:00-18:00.

חברת "אחוה" משיקה עוגת חמוציות חדשה עשירה ונימוחה עתירת חמוציות  

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, משיקה עוגה חדשה בליין מוצרי המאפה האיכותיים של החברה: עוגת חמוציות - עוגה עשירה וטעימה להפליא, ללא צבעי מאכל, נימוחה ובטעם של אפייה ביתית. עוגת החמוציות במשקל מצטרפת לסדרת העוגות הבחושות של אחוה המיוצרות במפעלה בהתבסס על ידע רב ובמחיר ללא תחרות.עוגת החמוציות החדשה עשויה מבצק איכותי, עשיר ונימוח, עתירה בכמות יוצאת דופן ומיוחדת של חמוציות (לפחות 15% חמוציות) ובטעם מעולה. העוגה משווקת באריזת 450 גרם ושומרת על טריותה לאורך זמן.כשר למהדרין בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית ירושלים (פרווה).מחיר מומלץ לצרכן: 8 – 10 שקלים 
חדש מאסם -"רגע חם" מרק נמס ברגע בכשרות הבד"ץ!
 מרקי אסם, נמסים ברגע בכוס, מעולים לסתימת תחושת רעב פתאומית או צורך באוכל חם ומיידי  
מרק עגבניות טעים , ניתן לשלב גם בתבשילי עגבניות, מרק תירס לחובבי טעם התירס, וחדש- מארז ובו שלישית מרק נמס בטעם ירקות ושלישיית שקדי מרק אישיים! 

 בברכת חורף חם, בריא, ומשביע !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה