יום רביעי, 25 בינואר 2017

חדש על המדף שבט תשע"ז - טחינה ואגוזי לוז, במבה תות בננה, קמח ללא צורך בניפוי ועוד shvat

ר"ח שבט בפתח, חודש חדש של פריחה , שבט ראשי תיבות = "שנשמע בשורות טובות".מעדכנת אתכן בכל המוצרים החדשים והנפלאיפ שיצאו לאחרונה ,וכולם בכשרות מהודרת!
חגיגת טעמים של טחינה וחלבה ב"ממלכת החלבה" - לכבוד ט"ו בשבט" ממלכת החלבה" מציעה לט"ו בשבט טעמים מיוחדים של טחינה וחלבה – טחינה עם אגוזי לוז מקורמלים וחלבה עם פקאן סיני


טעים כמו שזה נשמע!

יצרנית החלבה והטחינה "ממלכת החלבה", המפעילה את חנויות הקונספט המיוחדות בשווקים מחנה יהודה,שרונה מרקט, שוק הכרמל ושוק צפון (ברמת החייל בתל אביב), מציעה לחג ט"ו בשבט חגיגת טעמים. עשויה מטחינה גולמית 85% המיוצרת משומשום טהור הנטחן באבני ריחיים בשיטה מסורתית, משולבת בשברי אגוזי לוז מקורמלים המקנים לטחינה מרקם קריספי נהדר וטעם מתקתק מעט.  
ויש גם בטעם חלבה עם פקאן סיני עשויה מטחינה גולמית (60%) משולבת עם אגוזי פקאן סיני גרוסים וסוכר. לחלבה טעם נהדר של פקאן סיני - פקאן מסוכר מתוק ונפלא המוסיף לחלבה טעם מודגש של פקאן ומתיקות וטעם מעולים.


החלבה נמכרת בחנויות לפי משקל, או במארזים מוכנים. אפשר לרכוש אריזת חלבה בקופסא במשקל 700 גרם הכוללת שכבת אגוזי פקאן שלמים בתחתית הקופסא. כך שאפשר לפני ההגשה לשולחן להפוך את הקופסא בזהירות (להוציא את החלבה מהצדדים של הקופסא) ולהגיש את החלבה כמו עוגה מרהיבה! עם שכבת אגוזים למעלה.
שני המטעמים נהדרים לאכילה כמו שהם בכפית! או למרוח על הלחם, וכן אפשר להכין מהם מגוון מתכונים נהדרים של עוגות, עוגיות וקינוחים לחג. לדוגמה: עוגיות טחינה עשירות משולבות בטחינה עם אגוזים; רולדת שמרים במילוי טחינה עם אגוזי לוז, או חלבה עם פקאן; מוס חלבה עם פקאן על בסיס שמנת מתוקה; "כדור אנרגיה" המשלב תמרים, טחינה עם אגוזים, חמאת בוטנים וקוקוס; עוגת בראוניז שוקולד משולבת בטחינה עם אגוזים וסילאן; גלידה עם חלבת פקאן המפוררת מלמעלה; עוגיות סהרונים ממולאות בחלבה עם פקאן;
מחיר טחינה עם אגוזי לוז: 35 ₪ לאריזה של 500 גרם
חלבה עם פקאן נמכרת בחנויות "ממלכת החלבה" לפי משקל או במארזים מוכנים. מחיר: 99 ₪ לק"ג.
 כשרות – בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

אסם מגוונת עם טעמים חדשים לבמבה המוכרת "במבה אסם" - במבה במילוי פונץ' בננה, במבה ענקית, ובמבה עגולה!


 
במבה במילוי פונץ בננה- מקביל לבמבה במילוי נוגט, במבה ענקית - כל במבה בגודל בומבה! ובמבה עגולה-בטעם הוותיק בצורת מטבעות שטוחות, מגוון, נחמד למראה בשולחן יומהולדת !

לעסוקות  ביננו-
'הטחנות הגדולות של א"י' משיקה לכבוד ט"ו בשבט 'קמח לחם ללא צורך בניפוי' – ראשון בסדרת קמחים מיוחדים ללא צורך בניפוי

 



טחנת הקמח הוותיקה 'הטחנות הגדולות של א"י' מחיפה, משיקה לכבוד ט"ו בשבט 'קמח לחם ללא צורך בניפוי', לנוחות ולזמינות השימוש, בכשרות מהודרת של בד"צ העדה החרדית. קמח ללא צורך בניפוי נארז סמוך לטחינתו ולאחר ניפויו באריזה מבוקרת בטכנולוגיה מיוחדת המונעת התפתחות חרקים.
'קמח לחם ללא צורך בניפוי' הוא הראשון בסדרת קמחים ללא צורך בניפוי שמשיקה הטחנה בימים אלה ותשווק בחנויות בזמן הקרוב. הסדרה כוללת: קמח לחם, קמח לחם מלא 100%, קמח כוסמין מלא 100% בטחינה דקה וקמח חיטה לבן בהיר.
לאריזה המבוקרת של הקמחים, חוסכת את הצורך בניפוי, יתרון חשוב בחיסכון בזמן הכרוכה בניפוי הקמח.
הקמח מתאים במיוחד לאפיית לחמים, לחמניות, בצקי שמרים וכל בצק הדורש נפח מאפה גבוה. לכבוד ט"ו בשבט, חג האילנות, מומלץ להכין בעזרת קמח לחם לחמים נהדרים ומאפים המשלבים פירות יבשים ואגוזים.
מחיר מומלץ לצרכן של קמח לחם ללא צורך בניפוי: 10-8 ₪ (לאריזה של 1 ק"ג).
 אסם מרחיבה את מותג ביסלי לתחום הפיצוחים ומשיקה: ביסלי מאנץ' עם פיצוחים מתובלים
ביסלי מאנץ' מחבר לראשונה בישראל בין חטיף לפיצוחים ומציע מיקס של טעמים ומרקמים
אסם מרחיבה את מותג ביסלי ומשיקה את ביסלי מאנץ' – מיקס של ביסלי עם פיצוחים.  לאורך השנים שומר המותג ביסלי על כוחו כמותג חטיפים מוביל, השלישי בקטגוריית החטיפים בישראל וכעת הוא מתרחב לעולם חדש.
"ביסלי מאנץ'" יושק בשני טעמים: ספרדי ומקסיקני. הספרדי יכיל שני סוגי ביסלי, בתוספת בוטנים וגרעיני חמנייה פיקנטיים והמקסיקני – שני סוגי ביסלי בטעם ספייסי צ'ילי בתוספת בוטנים פיקנטיים וגרעיני חמנייה פיקנטיים. בכשרות הבד"ץ.

 

שופרסל משיקים סדרת רטבים חדשה בכשרות מהדרין

 
אוהבים שקשוקה?! מהיום תוכלו להכין את המנות הטעימות שרגילים להזמין אצל הד"ר ביפו, אצלכם בבית! שיתוף פעולה חדש וטעים במיוחד של שופרסל עם ד"ר שקשוקה, מביא אליכם את הרטבים המיוחדים להכנה מהירה של שקשוקה, חריימה, וכמובן איך אפשר בלי כל הסלטים הטעימים שבאים ליד.
בסדרה רוטב לשקשוקה- שנהננו לאכול בסעודת שבת בתור מטבוחה. פלפל צ'ומה לשילוב במאכלים , רוטב לחריימה שהרגיש לנו קצת שומני , וגמבינו- סלט פלפלים מעלף בטעמו!
ברשתות השופרסל!

וגם צבר לא מפסיקים להפתיע- "מלך החומוסטחינה" עם קונפי שום או פלפל חריף מטוגן

סדרת מוצרי חומוס עם 40% טחינה גולמית, מה שמעדף אותה על פני חומוס אחר כי בטחינה יש כרך תזונתי גבוה. הסלטים מגיעים בשני טעמים-או בתוספת שום , או לאוהבי החריף עם פלפל מטוגן חריף אש!
בסדרה עוד טעמים קודמים של חומוסטחינה חלק, חומוסטחינה צנובר, וחומוסטחינה חריף.
כשרות- בד"ץ העדה החרדית!
חודש טוב ומבורך!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה