יום שני, 9 בינואר 2017

ששש...לא מדברים על זה אבל זה קיים, הגיע הזמן להפסיק להתבייש- אל תתנו לבריחת שתן לעצור לכן את החיים! DEPEND

ששש...לא נעים לדבר, זה נחשב כטאבו רק אצל מבוגרים, וכשנתקלתי במכרה בת 30 עם אריזה ברשת פארם היא מיהרה להתנצל- "זה עבור חמותי". אבל ביננו, זה לא עובר, 1 מכל 3 אנשים מגיל 55 חווה בריחת שתן. והמון נשים גם בגילאי 30 ובמגזר שלנו רנות סובלות מבריחת שתן עכב הלידות.

אז דבר ראשון- אל תזניחי! מתעטשת ומרגישה רטיבות? מתייבשת ומקבלת כאב ראש כשיוצאת מחוץ לבית העיקר לא לשתות ?פוחדת לצחוק בחופשיות ונמנעת ממפגשים ? אל תזניחי! קבעי תור לרופא , במידת הצורך ובהמלצתו תאמי פיזיותרפיה לחיזוק רצפת אגן, ואל תתביישי, זה קורה, ואין סיבה שתסבלי!

בתהליך ריפוי או בגיל מבוגר שהבעיה כבר קיימת, איך להתמודד?
שימוש במוצרי ספיגה איכותיים יכול לשנות את איכות החיים! שימוש במוצרים יעודיים לבריחת שתן יסייע בהגנה מלאה ובהרגשת ביטחון ונוחות. 

הגיעו לידנו מספר מוצרים של חברת "דיפנד" DEPEND הניתנים לרכישה ברשתות הפארם, או לנבוכים  באתר האינטרנט  http://www.dependstore.co.il/ במשלוח עד הבית.
אז מה בסדרה?

מגני תחתון לאישה דיפנד ULTRA MINI

נראים כמגיני תחתון רגילים לכל דבר, מספק הגנה לבריחת שתן קלה מאוד, סופג פי שלוש ממגן תחתון נשי רגיל, ומגיע באריזות אישיות.

תחבושות לאישה דיפנד EXTRA

 .תחבושות דיפנד אקסטרה לאישה מהוות פתרון יעיל לבריחת שתן, עם שכבה נושמת המאפשרת הרגשה רעננה ויבשה לאורך זמן.גם פה התחבושת נראת כתחבושת מחזור לכל דבר, רק שהיא סופגת יותר כי מיועדת לשתן. מגיעה במספר גדלים והיחידות ארוזות אחת אחת. קיימים במספר סוגי גדלים ואכויות ספיגה בהתאם לחומרת הבריחה.
במצבי בריחה רציניים , לבוגרים הסובלים , וכן גם לנשים אחרי לידה- תחתונים סופגים לייקרה לאישה של דיפנד.

           

 מדובר בתחתונים חד פעמים, הנלבשים כתחתונים, נותנים מענה והגנה מקסימלית לבריחת שתן, ואחרי השימוש הולכים לפח, פיתרון מעולה למבוגרות הסובלות, וגם לנשים צעירות הסובלות מבריחת שתן אחרי לידה, וכן מעולות גם לדימום שאחרי הלידה. נכון, במבט ראשון נראה אולי משונה, אבל עבור מי שסובלת מהבעיה מדובר במענה מצויין ומכבד. ומה גם שזה דיסקרטי מתחת לבגדים .
ומה עם הגברים? האם הטבע קיפח גם אותם?לא ולא, אולי זה חדש לכן אבל גברים מבוגרים גם סובלים לעיתים מבריחות שתן!  וגם הם לא צריכים לסבול!
גם להם מענה ממוצרי דיפנד-  תחתונים סופגים מלייקרה בצבע אפור, בעלי חגורה אלסטית ללבישה נוחה ומהירה. מותאמים למבנה הגוף הגברי באמצעות מפתח ירך גמיש, ואזור ספיגה ייחודי המנטרל ריחות וממוקם בחלק העליון של התחתונים לספיגה מקסימלית. חדש- בגזרה וברכות משופרת . 
אז מה נאחל? בראש ובראשונה בריאות, שלא תביאנו לידי ניסיון, אך עם הניסיון קיים- נתמודד בו בגבורה, נעבור אותו בשלום, נטפל בעצמינו , וגם נעזור להורינו , לסבינו ולסבתותינו להכיר מוצרים שעשויים לייעל ולשפר להם את החיים!
http://www.dependstore.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה