יום רביעי, 21 בדצמבר 2016

חדש על המדף- כסלו תשע"ז! ערכה להכנת סופגניות, טחינה המלך ועוד! kislev

היי יקרות! החודש ,המון דברים חדשים על המדפים! חפשו בסופר הקרוב !

שופרסל השיקו מארז מוכן להכנת סופגניות ובהשגחת הבד"ץ.
 במארז תערובת מוכנה. אבקת סוכר ריבה ומזרק. מוסיפים רק ביצה אחת ומים ולשים לבצק.
לנו מהמארז יצא כעשר סופגניות. טעימות!!1 והמזרק-אטרקציה לילדים!
מומלץ!מחיר הערכה 14.90 ש"ח.להשיג בשופרסל.
הסופגניות מעט נשרפו. תתעלמו. יצאו טעימות גם ככה!
 
לכבוד חג החנוכה תשווק "הטחנות הגדולות של א"י" מחיפה, אריזה חגיגית לקמח חיטה לבן בהיר, בעיצוב רטרו מקסים ועליה ברכה ל"חנוכה שמח" ומתכון לחג
 אריזה מהממת, עושה חשק לטגן סופגניות!
כמו ן תשווק "הטחנות הגדולות של א"י" קופסת פח מהודרת בעיצוב תואם לאריזת הקמח, לאחסון פרקטי ודקורטיבי של קמח לאורך כל השנה.אריזת הקמח לחג החנוכה היא חלק מסדרת "החגים" המיוחדת שהשיקה החברה, הכוללת חמש אריזות של קמח בעיצוב מיוחד לחגי ישראל – ראש השנה, חנוכה, פורים, שבועות ויום העצמאות. הסדרה זכתה בפרס הזהב לשיווק בתחרות האריזות העולמית היוקרתית WorldStar Packaging Award לשנת 2015.
מחיר אריזת קמח לבן בהיר: 5-3 ₪ (לאריזה של 1 ק"ג).
 
ובמה נמלא את הסופגניות שנכין?
 
ממלכת החלבה" מציעה לחג החנוכה לשדרג את הסופגנייה במילוי טעים ומפנק
 
 
יצרנית החלבה והטחינה הוותיקה "ממלכת החלבה", המפעילה את חנויות הקונספט המיוחדות בשווקים מחנה יהודה, שרונה מרקט, שוק הכרמל ושוק צפון (ברמת החייל בתל אביב), מציעה לחג החנוכה לשדרג את הסופגנייה במילוי מיוחד, מזין ומפנק - טחינה עם נוגט.
הטחינה עשויה משומשום טהור 100% הנטחן באבני ריחיים בשיטה מסורתית השומרת על הערכים הבריאותיים של השומשום, ומשולבת בממרח נוגט עשיר העשוי מאגוזי לוז. טחינה עם נוגט מעולה למריחה על הלחם, ולשילוב במגוון מתכוני עוגות, עוגיות וקינוחים. בנוסף לטחינה עם נוגט מציעה "ממלכת החלבה" מגוון עשיר של טחינה בטעמים - מלוחים ומתוקים: טחינה עם שוקולד, טחינה עם זעתר, טחינה עם סילאן, טחינה עם צ'ילי חריף ועוד. הממרח טעים גם בשילוב בעוגות ובסנדוויצים.
מחיר טחינה עם נוגט: 35 ₪ ל-500 גרם.  כשרות – בד"ץ העדה החרדית ירושלים.
להשיג בחנויות "ממלכת החלבה": בשוק מחנה יהודה, בשרונה מרקט, בשוק הכרמל ובשוק צפון (רמת החייל בתל אביב).
 
 אסם משיקה- אפרופו מצופה שוקולד חלבי!
 
 מהדורה חדשה עם שילוב מתוק מלוח. תופתעו מהטעם ! שילוב מוצלח, רק מה האריזה קטנה מדי והחטיף מושך מדי כך שהשקית נגמרת במהירות!
האפרופו החדש בכשרות בד"צ. מחירו כחמישה שקלים ברשתות השיווק.

וקצת בריאות בחג המשמין הזה-
 
טחנת הקמח "הטחנות הגדולות של א"י" משיקה קמח כוסמין לבן
 

טחנת הקמח הוותיקה "הטחנות הגדולות של א"י" מחיפה משיקה קמח כוסמין לבן. הקמח מיוצר מגרעיני כוסמין באיכות גבוהה שנבחרו בקפידה. קמח הכוסמין הלבן מצטרף לסדרת קמחי הכוסמין האיכותיים של הטחנה, בהם קמח כוסמין מלא 100% אורגני, קמח כוסמין מלא 100% וקמח כוסמין מלא 100% בטחינה דקה – השייך ל"סדרה הבריאה" שפיתחה הטחנה. 
קמח הכוסמין נהדר להכנת מגוון סוגי מאפים – לחמים, עוגות, עוגיות, קרקרים, קרפים, פסטות ועוד. טעמו של הקמח עדין ומתקתק יותר משל קמח החיטה, והמאפים המתקבלים ממנו רכים ועדינים.
הנטורופתית הילה גבע אבירם, מנהלת מכללת "מדיטבע" מסבירה את יתרונות הכוסמין: הכוסמין הוא אחד ממיני הדגן המוזכרים במקורות. הוא עשיר בחלבון ובמיוחד בחומצת אמינו מתיונין (החיונית לכבד), הוא קל לעיכול ומכיל מינרלים, כגון - אבץ, מגנזיום, מנגן ונחושת.
המלצות לאפייה: בצק מקמח כוסמין זקוק לזמן לישה וזמן התפחה קצרים יותר מאשר בצק מקמח חיטה לבן. חשוב לא לערבב יותר מדי זמן את תערובת המים והקמח כדי שהבצק לא יתקשה מדי ויישבר באפייה. מומלץ לאפות לחמים מקמח כוסמין לבן בתבנית, כדי לשמור על צורת המאפה הרצויה.
מוצרי "הטחנות הגדולות של א"י" כשרים בהשגחת הרבנות הראשית חיפה, ובכשרות מהודרת של בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר אריזת קמח כוסמין לבן: 15 ש"ח (לאריזה של 1 ק"ג).


עוד השקה של אסם- "ביסלי על האש"
 
 שני טעמים חדשים לביסלי אסם, "ביסלי על האש". אותו הטעם כמו הביסלי הרגיל, רק שהביסלים גדולים יותר!
בהשגחת הבד"ץ. ונחמד לגיוון .
להשיג בסופרים.
 
בברכת חנוכה שמח! 
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה