יום חמישי, 6 באוקטובר 2016

הולנדיה - לאנשים שאוהבים ויודעים לישון טוב +אפליקציה לשיפור איכות השינה hollandia

הוזמנתי בשבוע שעבר לסקר ולהכיר את רשת הולנדיה בסניף דיזיין סנטר- הסמוך לב"ב.

הערב התחיל בהרצאתו אבי ברססט מנכ"ל הולנדיה , היסטוריה על רשת הולנדיה - שלפי שמה מוצריה מיובאים מהולנד, ודיבר על ספרו הידוע "לילה במתנה" - המדריך הראשון בסוגו בעברית על שינה טובה .

אחריו דיבר נציג חברת auping מהולנד, בהרצאה בה חשף כי בעזרת האפליקציה החדשה יוכל אדם לבחור את המזרן הטוב עבורו, לבדוק את טיב המזרן שיש לו בבית ולבדוק את איכות השינה שלו בעזרת מדדים שונים באפליקציה .

קצת תמונות-

סניף הולנדיה דן דיזיין

אבי ברססט וטים ג'נסן

ולאפליקציה-
חברת Auping  מהולנד המתמחה במערכות שינה פיתחה את  AUPING Better Days, אפליקציה חדשנית המסייעת לכל מי שחפץ בכך, לשפר את תנאי השינה שלו כך ששנת הלילה תהיה האפקטיבית ביותר מבחינתו.

איך זה עובד?

האפליקציה מאפשרת למשתמש להזין פרטים אישיים בפרופיל האישי כמו : גובה, משקל, רוחב כתפיים, רוחב ירכיים, האם הוא סובל מאלרגיות וכן להזין העדפות אישיות כמו תנוחת השינה המועדפת, תחושה בזמן שכיבה, הטמפרטורה המורגשת בזמן השינה, חשיבות יכולת כיבוס כיסוי המזרן ועוד.
מצלמת הנייד בשילוב תוכנה מיוחדת מסייעת לבדיקת המזרן, תמיכתו לראש, לצוואר ולעמוד השדרה. המשתמש מזין נתונים נוספים המתייחסים למזרן כגון : גיל המזרן, מידת גמישות או קשיחות ופרמטרים נוספים שיעזרו לכוון למזרן המתאים ביותר.

באמצעות הטלפון הנייד המונח על גבי המיטה בזמן השינה ובאמצעות מדידת פרמטרים שונים כמו תזוזה, כמה פעמים במהלך הלילה המשתמש שינה את תנוחותיו וכד'. כל אלה בתם שנת הלילה מסייעים לקבלת ציון איכות השינה, בשילוב עם גרף המתאר את משך שלבי השינה השונים.

בנוסף האפליקציה מאפשרת למשתמש להזין נתונים לגבי פעולות שונות שנעשו לפני השינה כמו  שתיית אלכוהול, שתיית קפה, ביצוע פעילות ספורטיבית, אכילת ארוחה בשעה מאוחרת.

תיקון עצמי של נתונים ואלו כתוצאה מהיזון חוזר של תוצאות בדיקת השינה מסייעים למשתמש לתקן ולשפר את שנתו עד להשגת תוצאות אופטימאליות.
 
גאוני, לא? איך לא חשבו על זה קודם!

להורדת האפליקציה - https://www.auping.com/nl/een-nieuw-bed-of-matras-kopen/better-days-app
 
מעבר למידע על האפליקציה ששמחתי לשמוע, נהנתי לסייר בסניף ולראות את מגוון המוצרים והמיטות השונות הקיימות בחנות, לשבת לשכב ואף לנסות לדקות ארוכות לחוות מנוחה עליהם. אין מה לדבר ,האיכות איכות , ועיצוב והיופי עושים חשק לחדש את חדר השינה!




 
 
לא עושה חשק לתפוס תנומה באמצע היום?
 
 

קצת על רשת הולנדיה: הרשת הוקמה בשנת 1981 ומאז מייבאת, מייצרת ומוכרת את מערכות השינה היוקרתיות והאיכותיות ביותר בעולם. "הולנדיה" עידנה והביאה לכלל שלמות את שנת הלילה הטובה ביותר, תוך התחשבות בכל צרכי השינה, באמצעות מערכות מהונדסות חסרות תקדים בתעשיית מוצרי השינה.
 רשת 'הולנדיה' הינה בבעלות משפחת ברססט, היא מונה שמונה סניפים ברחבי הארץ ומרכז לוגיסטי בשדרות. היא מייצגת בישראל חברות בינלאומיות:  
TEMPUR, AUPING, elgante 
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה