יום רביעי, 21 בספטמבר 2016

המומלצים לפני החגים! בריאות ניקיון הגייניה אישית חטיף ועוד mumlazim

 
אז על מה אנחנו ממליצים לכן החודש?

נתחיל עם הילדים והכניסה לעונת המעבר-
"סוכריות ג'לי ויטמין סי" לילדים!
הסוכריות מבית "הדס" הידועים, מגיעים בצורות חיות, טעימים כמו סוכריות ג'לי, כל סוכריה מכילה 120 מ"ג ויטמין סי, שלא צריך להזכיר לכן כמה הוא חשוב למניעת הצטננות בחורף! כי כבר תפוזים אנחנו מצליחות להאכיל את הילדים...הסוכריות טעימות ולא צריך להזכיר לילדים לקחת אותם-הם מזכירים בעצמם! נח לנטילה-לא נוטף ומלכלך כמו סירופ ויטמינים ולא מלכלך ידיים.
במארז הדי גדול ומכובד יש 75 סוכריות , ומחירם 55 שח . ובהשגחה מהודרת של הבד"ץ.
 
נקה 7 משיקים לכבוד החג מהדורת סבוני ידיים מיוחדת לחגי תשרי

מהדורה מעוצבת בפרחוניות יפה ובניחוח מפנק של פרחי מים.
לכבוד תקופת החגים "נקה 7" משיקה שלישיות סבוני ידיים במהדורה מוגבלת, עיצוב ייחודי באווירת החגים. המוצר עשיר בלחות לטיפוח עורם העדין של כפות הידיים ומותיר ניחוח נעים ורעננות לאורך זמן.
מוצרי "נקה 7 " לא נוסו על בעלי חיים
וותיקים בשוק
שלישיית אל סבון "נקה 7"- מהדורת פרחים בניחוח פרחי מים במחיר השקה.
יפה מאוד להניח ליד הכיור בחדר האמבטיה או המטבח , למראה מעוצב לבית. עכשיו אתם מבינים למה אנחנו כ"כ אוהבים את נקה 7?
ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם
 
ההמלצה הבאה היא לנו, הנשים , שאוהבות להיות מטופחות ובמיוחד בחגים !
סבוקלם אינוביישן קרם BB- גם קרם הגנה, גם מייק אפ עדין, וגם מיצוק ולחות לעור בקרם אחד!
מגיע בשלושה גוונים להתאמה מיטיבית לצבע הפנים, וחדש מסבוקלם- מברשת מיוחדת למריחת המייקאפ בצורת עיסוי לפנים ללא השארת סימנים! מעולה כמתנה לחג למארחת!
 

ואי אפשר בלי ניקיון, קיבלנו לידנו תרסיס ניקוי אקולוגי רב תכליתי של "אקובר" ecover
אט אט נכנסים לחיינו מוצרים פחות כימיקלים, פחות רעילים, הן בתחום התמרוקים והן תחום הניקיון- כי צריך לשמור על עור גופינו גם אם משתמשים בכפפות, ולשמור על הנשימה. התרסיס של אקובר הינו אקולוגי -עשוי מרכיבים ממקור צמחי, ללא כימיקלים! יעוד התרסיס הוא לניקוי, הברקה, ואף להסרת שומנים. מחירו 22-25 שח . ולכבוד החגים יוצע בחודש אוקטובר ב20% . שווה להצטייד במחיר המבצע!

ועל נושא שלא כל כך נעים תמיד לדבר עליו ... "פטרייה וגינאלית"
פלורה פלוס – למניעת פטרייה וגינלית, וגם לטיפול באם כבר נוצרה, מאפשרת טיפול טבעי ויעיל במיוחד, מבוסס פרוביוטיקה. פלורה פלוס הוא פיתרון טבעי מבית "מולטי ג'ין" . מיועד לטיפול בקנדידה , הפלורה פלוס עשירה בפרה ביוטיקה המשיבה האיזון בפלורה ומונעת התפתחות הפטריה.(חלופה יותר נעימה מלשים יוגורט ביו בנרתיק ע"פ תרופת הסבתא הידועה)

מבוסס על חומרים טבעיים, ללא בישום או חומר משמר. מותר בהריון -מתאים מאוד לנשים בהריון שנמנעות מלקחת תרופה נרתיקית בהריון לפטריה וסובלות מאוד מזה.

אתר החברה www.multi-gyn.co.il או בטלפון 03-6822258


 ומשהו לקיבה ולתחושת הרעב- חדש מפיטנס - ביסקוויט פיטנס ופינטס פריכות שוקולד!ושניהם כשרים!
פיטנס בר פריכיות שוקולד- פריכיות שוקולד ארוזות באריזה אישית בזוגות, מצופות שוקולד חלב או לבן, מתאים לנישנוש כשיש חשק למתוק. בהשגחת OK .רק שימו לב לקלוריות זה לא כזה מרזה כפי שזה נראה אלא אם אתם מסתפקים בחטיף אחד בכל התקפת חשק.
וביסקוויטי פיטנס -יש בטעם פירות אדומים-שממש מזכיר תותים, ויש בטעם צימוקים -שיבולת שועל- ובהשגחת חרל"פ.  מגיע באריזה רוכה שמכילה מארזי טוגו חמודים המתאימים  לנשיאה בתיק. אני מצרפת לכל ילד לגן ולבית ספר מארז טו גו אחד שינשנשו בהסעה בחזור מהלימודים עד שמגיעים הביתה.


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה