יום ראשון, 13 במרץ 2016

אביזרים איפור אקססוריז לפורים בלי לקרוע את הכיס בסניפי סאקרה ברחבי הארץ sacara

כבר עברה שנה (איך החיים רצים בלי שנשים לב...)  מהפוסט האחרון שכתבתי לכן על האיפור של sacara.
אם שנה שעברה בהשקת ערכת צבעי גוף לאיפור גוף ופנים לפורים לסאקרה היו 10 סניפים ברחבי הארץ, כיום שנה אחרי, הרשת מונה כבר 32 סניפים , ועוד כמה הולכים להפתח בקרוב בעוד מקומות.
אז מה אנשים מוצאים בחנות הזו?למה התורים בקופה תמיד ארוכים ולכולם סלסלאות גדושות בקנייה רצינית בחנות?
הסיבה לדעתי היא מגוון המוצרים שיש בחנות בכל נושא האיפור והקוסמטיקה , לעומת המחירים הזולים , ואם כי כל המוצרים באישור משרד הבריאות ומיובאים מתערוכות מיוחדות באולם, ממש עכשיו המאפרת הראשית מישל אדרי והמנכל טסים לתערוכה באיטליה .
צילמתי לכן תמונות מהחנות כולל המחירים שצמודים, כדי שתבינו באיזה מבחר ומחיר מדובר-
הריסים בתמונה רק 6.90-7.90 שח בלבד.
מבחר קשתות ואביזרים לפורים-
 
חדש בחנות-ערכות לק במחיר הכי זול בארץ-
 
ערכת צבעי המים לקישוט פנים וגוף, תשמעו, יש לי את הערכה הזו משנה שעברה שחרשתי עליה לקישוט הפנים של כל בנות המשפחה, הערכה עדיין אצלי כמו חדשה , אתמול הוצאתי מהארון לחזרות לקראת פורים- הילדים היו בעננים מהציורי פנים שעשיתי להם בערכה, לא משנה גם אם את בעלת ידיים שמאליות יצא לך איור פנים מדהים , כי הצבעים כ"כ עזים, ומאידך נמרחים בקלות (וגם מוסרים בקלות) שכל אחת יכולה להרגיש "מקצועית" בעניין חובה בכל בית !
הערכה עולה 39.90 שח- השקעה חד פעמית , והערכה לא נגמרת בקלות ,יכולה להחזיק כמה שנים טובות.

 
 ועוד חידוש ברשת חנויות סאקרה- מברשת השיער המחליקה- שנהייתה להיט לאחרונה בארץ, במחיר הכי זול שאפשר כיום למצוא-199.90 שח בלבד!

 
 רוצה לדעת איזה סניף קרוב ביותר לביתך? לרשימת סניפי הרשת- http://www.sacara.co.il/shops
אני ממליצה ללכת לחנות עם בנות המשפחה, לתקצב כל אחת בסכום מסויים שאיתם תוכל לבזבז בחנות, כי כשנכנסים לשם רוצים לקנות הכל!
אני רכשתי אקססוריז לפורים-קשת מיקי מאוס, קשתות של חיות, ריסים לעיניים לי-משדרג מאוד את המראה הפורימי , מראה מתוקה לתיק , מגבונים 3 ב10. סבון גוף נוזלי לרחצה תוצרת ים המלח, בוץ לים המלח(מתכננים לנסוע בפסח), כדוי צמר גפן להסרת איפור עיניים (מאה יחידות בשקית ב4.90 שח) , ריחן לאוטו, סיכות שחורות לכיפה (1.90 שח) קישוט זוהר לשיער לילדה ב4.90 שח, וזו רק שקית אחת של קניה!את השניה לא הספקתי לצלם וכבר הילדים חילקו בינהם את השלל.
 
קישור לקריאת סקירת המוצרים שעשינו שנה שעברה, פה-

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה