יום רביעי, 10 בפברואר 2016

סבוקלם תרחיץ פנים, סבוקלם מי פנים, sebocalem

רוצה לזכות בערכה המפנקת הזו במתנה? כיצד ואיך- זאת תקראי בהמשך הפוסט.
סבוקלם סבון פנים
סבוקלם- הינה חברה ידועה ומומחית רבת שנים בטיפול בעור שלנו.
לסבוקלם סדרות יעודיות - לטיפול בעור רגיש, לטיפול בפיצעונים ואקנה של גיל ההתבגרות, מוצרים בעלי אפקט משולש של מקדמי הגנה מייק אפ ולחותבשם  "סבוקלם טריפל"  ועוד.
אני קיבלתי להתנסות במוצרים הבסיסיים והשגרתיים שכל אישה חייבת להחזיק בארון הטיפוח שלה. ויש לי גם ערכה כזו בדיוק גם לחלק לאחת מכן!

ולמה דווקא לבחור בסבוקלם?לסבוקלם מוצרי איכות לטיפול בעור רגיש, ואני אומרת שגם אם עורך רגיל -עדיין כדאי להשתמש במוצרים לעור רגיש -שהם עדינים יותר לעור ולא אגרסיבים .
כמו כן מוצרי סבוקלם הם ללא sls וללא פארבנים -שאלו כימיקלים מזיקים שיש ברוב מוצרי הטיפוח והניקיון וכדאי להמנע מהם. מוצרי סבוקלם נקיים מחומרים אלו !
אז מה דעתי על המוצרים?

סבון פנים סבוקלם facial cleansing for sensitive skin-

סבון עדין, בעל ריח נעים , מנקה יפה את הפנים ולא באגרסיביות, להרגשה אמיתית בהבדל- נסי על קטע קטן גב כף ידייך להשתמש בסבון הפנים ולשטוף - רואים ממש את ההבדל במירקם ובתחושה של העור בקטע שסובן בסבון פנים של סבוקלם!

המוצר השני-
מי פנים לעור רגיש toner for sensitive skin
מי פנים לשימוש יומיומי, משתמשים בו להשלמת הניקוי לאחר שימוש בסבון או תרחיץ פנים, שמים על פיסת צמר גפן ועוברים על עור הפנים.
על הבקבוק מצויין פילינג עדין לעור הפנים להתחדשות העור- אם כי לטעמי אל תצפו לאפקט או הרגשה של פילינג כי אם ניקוי יסודי של העור לגמרי. מי הפנים בריח נעים מאוד ושונה מסבון הפנים .

מוזמנות לעשות לייק ולהצטרף לדף של סבוקלם - https://www.facebook.com/SeboCalm
ולהצטרף למועדון הלקוחות ולקבל במייל מידע על מוצרים מבצעים הטבות ודוגמיות-
http://www.sebocalm.co.il/he/member-club-register
אז איך גם את זוכה להתנסות בערכה הזו?
עשי שיתוף ולייק לפוסט כאן-  https://www.facebook.com/IMACHAREDIT/photos/a.1411055722512578.1073741828.1401595606791923/1680463015571846/?type=3&theater
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה