יום שני, 18 בינואר 2016

רעיונות ליצירה לט"ו בשבט, איך לעשות עציץ ממיחזור, חלב יטבתה בבקבוק למיחזור,yotveta

ט"ו בשבט בפתח , ואין יותר מתאים לחג זה מלהכין עציץ או אגרטל תוצרת ביתית.
יטבתה השיקו לאחרונה מוצר חדש- חלב יטבתה מעושר, מעתה לא בקרטון כי אם בבקבוק הניתן למיחזור.
שלחו לי כמה בקבוקי חלב יטבתה ריקים (אל תדאגו שלחו גם כמה מלאים ) וחומרי יצירה , נתנו דף השראה מהבלוג של דנה ושלחו אותי לעבודה.

אז מה היה לנו כאן?
בקבוקי חלב נקיים
מדבקות ניטים מקסימות שקונים בכל חנות למוצרי יצירה
וואשי טייפ
ספריי בצבעים שונים

הבאתי לילדים לקשט כיד הדמיון את הבקבוקים.
כל אחד לפי גילו- ילדה בת שמונה וילד בן שלוש שנהננו מאוד מתהליך הקישוט.
ירדנו לחצר , והתזנו ספריי על הבקבוקים-על המדבקות קישוט, כדי ליצור בקבוק בצבע אחיד עם דוגמאות יפות.
 
וזה בעצם הרעיון , לקשט במדבקות השונות ,ולכסות הכל בספריי צבע, ומקבלים אגרטל יחודי.

לעת עתה, הילדים השתלטו לי הבקבוקים והמשיכו לקשטם חרף התנגדותי לבזבוז כל המדבקות שלי!ניכסו אותם הוסיפו כדור לעניין והפכו את האגרטלים למשחק באולינג- שזה גם רעיון מקסים!

האגרטלים האלו היו מבחינתי לניסוי, כדי להבין את הרעיון, אני עובדת עכשיו על לסיים לשתות את החלב בבקבוקים המלאים ולעבוד על אגרטל מקצועי באותה הטכניקה-אבל הפעם בלי הילדים בסביבה , בלילה כששקט וכולם ישנים אשב לי בסלון ואאעצב לבית אגרטל יפיפיה.


כמה מילים על ההשקה של החלב בבקבוקים- עלות יצור חלב בבקבוק פלסטיק זולה יותר מיצור בקרטון, מה שגורם למחיר ליטר חלב מועשר הנמכר זול יותר לצרכנים. כמו כן הבקבוק ניתן למיחזור במיחזורית בקבוקים - תרומה לאיכות הסביבה והפחתת רעלים. בנוסף, ניתן להשתמש בבקבוקים אחרי שטיפה טובה כחומר יצירה הן בבית והן בגנים ובתי הספר.
החלב בכשרות רבנות רגילה, מאמינה שבקרוב ישווק גם בכשרות מהדרין.

http://www.yotvata.co.il/
בקבוק למיחזור יטבתה
חלב בבקבוק יטבתה
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה