יום רביעי, 8 ביולי 2015

רונית רפאל, טיפול אצל רונית רפאל, קוסמטיקה מתקדמת רונית רפאל, ronitrephael

התקשרו להזמין אותי לטיפול יופי קוסמטי אצל רונית רפאל, שאני אסרב? "רונית רפאל" הוא מותג הקיים בשוק מעל 25 שנה , הטיפולים אצלה ידועים באיכותם וביוקרה האופפת אותם .כל הפתרונות בתחומי הקוסמטיקה והאסתטיקה הרפואית נמצאים אצלה- תחת קורת גג אחת לא ויתרתי והלכתי לראות במה מדובר מקרוב.

אני באופן אישי לא עושה טיפולי פנים ,ב"ה בורכתי בעור חלק ונקי ללא פצעים הורומונלים או שחורים. לכן לקחתי עימי את אימי, שעברה לא מזמן את גיל שישים ועורה נראה בהתאם.
הגענו לסניף הממוקם ברחוב בזל בתל אביב-ממש סמוך לאבן גבירול במיקום מרכזי.
המקום גדול, נקי, המון חדרי טיפולים, אווירה נעימה וטובה ,שקט,ממש מרגישים התנתקות מהעיר שבחוץ. פלאנטה אחרת.
עברנו איבחון, תישאול לגבי ההסטוריה של עוד הפנים,סוגי טיפולים שהעור עבר, המטפלת קלעה באיבחונה במדיוק את עור פניה של אימי ואף החמיאה לה שעורה נראה טוב לגילה.
נכנסנו לחדר לא גדול אך נעים, ומכאן אימי ממשיכה לספר-
"נשכבתי על המיטה, והמטפלת המתוקה התחילה בניקוי עור פניי בתכשירים שונים ומיוחדים בעלי ניחוח עדין, אח"כ מרחו על פניי פילינג, שהוסר ע"י מכשיר מיוחד שנקרא דיאמונטס -שמלטש בעדינות ,ממש בעדינות אפילו בלי לגרום לאדמומיות של העור,את שטח פני העור באמצעות קריסטלים וגורם לעור אחיד יותר ,נקי וקורן.

 שכחתי לציין שהמטפלת כיסתה אותי בשמיכה לתחושת חמימות .ראו בתמונה.
 לאחר מכן מרחה על פניי קרמים נוספים, המשיכה את הטיפול בשימוש במכשיר נוסף-מכשיר אולטראסאונד נעים הגורם לחידוש העור. וסיימנו בהחדרת קפסולה יוקרתית ומיוחדת שנרקחת ע"י רופא מיוחד.
הטיפול נמשך יותר משעה והיה מושקע במיוחד.
קיבלתי מהמטפלת גם טיפים כיצד לשמור על עור פניי ,במיוחד בקיץ.

יצאתי מהטיפול זוהרת, נקייה ובהרגשת התחדשות, וכבר שהגעתי לבייתי שמו לב בנותיי ובעלי בשוני בפניי עוד לפני שסיפרתי"

במרכז עושים טיפולים מתקדמים -אבל לא פולשניים כמו חיתוכים בסכין או המצריכים שהייה בבית אחרי הטיפול, אלא טיפולים קוסמטיים מתקדמים ואנטי אייג'ינגים .וגם הדגשות תווי פנים,טיפולי גוף וצלוליטיס, ואף הסרת שיער בלייזר .

לרונית רפאל מספר סניפים ברחבי הארץ-  בירושלים ,אשדוד ,חיפה רעננה ראשל"צ ואף בחו"ל!
המקום נקי מתמונות שאינן צנועות אין בהמתנה מגזינים שונים כך שאפשר להגיע עם הבעל בלי לחשוש ממראות.
בזמן השהייה ראינו הרבה נשים שהגיעו לטיפולים שונים ונראה שפוקדות את המקום באופן קבוע, ועם זאת, בגלל המרחבים במקום התחושה היא אישית ולא המונית כלל.

תודה לרונית רפאל על הטיפול המקסים ,וכן ליפית המנכלית המתוקה והנעימה שקיבלה אותנו בחמימות!

רונית רפאל
 

תגובה 1: