דפים

יום שלישי, 28 ביולי 2015

מה לעשות בחופש הגדול,אירועים קיץ תשע"ה, אטרקציות יולי אוגוסט 2015, בין הזמנים 2015,

יקרות ! מרכזת עבורכן את כל התערוכות, אטרקציות, אירועים לכל המשפחה שיש אוגוסט הזה .
תהנו!
נתחיל בעיר הקודש בירתנו-ירושלים!
פעילות קיץ מרעננת לכל המשפחה ברובע היהודי
 
השנה, על פי החלטת ממשלה, יתקיימו מספר אירועים במסגרת שנת ה"הקהל", ובין ה-2-27 באוגוסט, א'-ה' בין השעות 11:00-18:00 יפתחו את החגיגות אירועים ופעילויות לכל המשפחה ברובע היהודי בירושלים. על פי החלטת הממשלה החברה האחראית לביצוע האירועים היא החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי בע"מ.
הגן הארכיאולוגי – לחפש את המטמון, שוק משוחזר עם שחקנים מחופשים לעולי רגל, אמנים, סוחרים ועוד
במקום שבו לכל אבן סיפור וכל סיפור הוא מזכרת טמון מטמון אותו יוכלו למצוא המבקרים בעזרת דף חידות וסתרים. ברחבה הגדולה של הגן, על מדרגות 'חולדה' אפשר לשמוע מה חדש מפיהם של עולי הרגל שהגיעו להר הבית ולבקר ברחוב ובשוק עתיק משוחזר בדיוק כמו פעם ולפגוש אמני מלאכות קדומות שהציעו מרכולתם לעולי הרגל בדיוק כמו אז. לחובבי הגאדג'טים בגן הארכיאולוגי ניתן יהיה להינות ממשחק אינטראקטיבי בסגנון חפש את המטמון  בשם"יש לאן", משחק הנושא בחובו שאלות אינטראקטיביות ותשובות שיובילו את השחקנים למסלול מרתק בגן.
סיור מודרך בגן ייצא כל שעה עגולה.  29 ₪ למבוגר, 15 ₪ לילד.
 רוצים לפגוש כוהנים ולהכיר מקרוב איך חיו עשירי העיר? הצטרפו למסע בזמן ברובע ההרודיאני...
במקום הכי קריר (מקורה וממוזג) ברובע היהודי, נמצאות העדויות הגדולות ביותר לירושלים של פעם היא שכונת בתי הכוהנים המכונה גם 'הרובע ההרודיאני'. סיור תיאטרלי מיוחד ייקח את האורחים אל מתחת לפני האדמה, אל החדרים הכי פרטיים בהם יפגשו את הכוהנים - תושבי ירושלים העתיקה והאמידה, את המורדים וגם את פשוטי העם. המסע בזמן יכלול הצצה אל המקוואות והמרחצאות, כלי המטבח העשירים והפסיפסים המרהיבים בבתיהם של חשובי הדור.
סיור תיאטרלי ייצא בשעות 11:00, 13:00, 15:00 ו-17:00.  20₪ למבוגר, 10₪ לילד.
 בבית הכנסת "החורבה"- העתיק והמפורסם, שנבנה לראשונה במאה ה 18 ומאז נחרב ונבנה כ-3 פעמים יתקיימו סיורים מודרכים כולל תצפית מדהימה על ירושלים העתיקה. 20₪ למבוגר, 10 ₪ לילד.
 ב"בית השרוף" (בית מגורים מתקופת בית שני שנחרב בשריפה הגדולה בימי המרד הגדול) ניתן לצפות במיצג אור קולי המעביר את סיפורה של משפחת כוהנים בזמן המרד וחורבן בית המדרש. 29₪ למבוגר, 15₪ לילד.
 אפליקציית Camhere  החדשה:
לרגל שנת 'הקהל' הושקה אפליקציה תיירותית חדישה - : Camhere מצלמה מבוססת מיקום שתוכל לתת למבקר אינפורמציה חשובה: לעולם לא תשכחו היכן ביקרתם כיוון שבאמצעות האפליקציה תוכלו לראות את המיקום המדוייק גם כשתדפיסו את התמונות ותרצו לשלוח לחברים ובמקום לספר ולענות על אין ספור שאלות ולתת פרטים על האתרים התמונה תספר הכל: איך מגיעים, עלויות ומה אטרקטיבי במקום.
 כרטיס כניסה משולב ומוזל ל-3 אתרים הכולל גם תצפית מרהיבה יעלה 40₪ למבוגר, 30₪ לילד,
כרטיס משפחתי 160 ₪ לזוג + ילדים  (לפי תעודת זהות ללא הגבלה במספר הילדים)
פרטים נוספים בטלפון *4987 ובפייסבוק 'תיירות הרובע'  

פסטיבל חוצות היוצר-
3.8-15.8.15
ימים ראשון עד חמישי 18:00-23:00
מוצאי שבת 21:00-24:00
 
למרגלות חומות העיר העתיקה, תחת כיפת השמיים סמוך לבריכת הסולטן יפתח ב-3 באוגוסט הפסטיבל הבינלאומי חוצות היוצר-ירושלים בסימן חגיגות 40 שנה. הפסטיבל, שהפך למסורת במשך 4 עשורים, יחגוג השנה ובגדול ויארח את מיטב הזמרים והמוסיקאים הישראלים לצד הצגות ומופעי ילדים מוכרים, עשרות אמנים מהארץ ומהעולם: המזרח הרחוק, דרום ומרכז אמריקה, אירופה, אסיה ואפריקה - שיציגו את יצירותיהם ביניהם: ציירים, תכשיטנים, מעצבים, פסלים ועוד.
לא כל הפעילויות מתאימות לציבור הדתי-לשיקולכן.


לפרטים נוספים http://www.artfair.jerusalem.muni.il/

רכישת כרטיסים בבימות *6226 או 02-6237000
 
בתל אביב- פארק גני יהושוע-
אטרקציית כדור פורח ראשונה מסוגה בישראל נמצאת בפארק גני יהושע שבתל אביב ומתאימה בדיוק להורים המחפשים משהו מעניין וחדשני לעשות עם הילדים שלהם.
TLV Balloon הוא כדור פורח ענק אשר ממוקם בגני יהושע ומספק חוויית ריחוף ותצפית של 360 מעלות על הנוף האורבני של תל אביב והסביבה.
הכדור, הממולא בגז הליום ידידותי ובטוח לשימוש, מרחף עד לגובה של 120 מטרים, קוטרו 23 מטרים והוא מסוגל לשאת עד 30 אנשים מעלה בכל הפעלה. הכדור הפורח הוגדר על ידי הרשויות ככלי טיס לכל דבר ולפיכך רמת הבטיחות בו היא הגבוהה ביותר ומפעילי הכדור נדרשו לעבור קורס הכשרה ייחודי.
המחיר לטיסה הוא 75 שקלים למבוגר, 65 שקלים לתושב תל אביב ו-50 שקלים לילד
חפשו בגוגל "TLV BALLOON

 3 תערוכות במרכז הירידים בתל אביב-על יד הלונה פארק-ליחצו כדי  להיכנס לפירוט עליהם-

לגו פארק יולי אוגוסט 2015

תערוכת עולם הכרישים יולי אוגוסט 2015

תערוכת טריק ארט 2015

ערבי רחצה נפרדים בחמי געש-
 
לרשימת כל ההצגות ופעילויות לילדים בקיץ חינם- http://imacharedit.blogspot.co.il/2015/07/2015-bigvication2015.html
 
 
"מחוללות בכרמים"- פסטיבל המחול התנ"כי | ערב ט"ו באב, חמישי  31/7
(לציבור החילוני והמסורתי)
כמדי שנה, אלפי נשים יגיעו בערב ט"ו באב לאתר שילה הקדומה לחדש מסורת עתיקת יומין של בנות שילה
 
"מחוללות בכרמים" שיתקיים בערב ט"ו באב (30/7)- חג האהבה והאחדות.
אירוע שכולו העצמה נשית עם מופעי מוזיקה ומגוון גדול של סדנאות לגוף ולנפש ומתחמי מחול מקצועיים מכל הסגנונות:המופע המרכזי "צלילי הכרמים" בהשתתפות הזמרות שי לי עטרי ונעמה כהן,מסיבת אוזניות וסדנת ריקוד חופשי וריקודי עם,מחול אתיופי, מזרחי, היפ הופ ופלמנקו ב 150 דקות,מתחמי הרפיה וטיפולים מפנקים עם סדנאות יוגה ותנועה מודעת,מעגל מתופפות בתנועה,  להקת "דמנטה" במופע המשלב קצב, תנועה, תיפוף ומשחק,מיצג אורקולי בשילוב קטעי מחול למרגלות העתיקות ועוד...
מתי: יום חמישי, ה-30/7 החל מהשעה 17:30. מופע מרכזי יתחיל בשעה 20:30
לפרטים מלאים על הפסטיבל ולרכישת כרטיסים באתר: www.go-festival.co.il
קאנטרי ספייס נשר כרמל
 
רמת הגולן-
מרכז המבקרים של יקב רמת הגולן מציע אתנחתא קרירה לכל המשפחה!
 
בזמן שאתם תלגמו יין איכותי וטעים, ילדיכם ייהנו מקרחון פרי טבעי
סיור משפחות ביקב-
הסיור מתחיל בהסבר מרתק בכרם ההדגמה הצמוד למרכז המבקרים, שם ייהנו המבקרים מענבים טריים ישר מהכרם וילמדו בין היתר על ההבדלים שבין בציר ידני ובציר מכני.  משם יעברו לאולם החביות המרשים, בו היין משתבח לו בשקט בשקט.
בזמן שההורים ייהנו מטעימת יינות מקצועית והסבר מרתק, הילדים ישתעשעו מדפי צביעה של ציורים מעולם היין. הסיור יסתיים בגינת מרכז מבקרים, וכאשר ההורים ילגמו יין איכותי וטעים, הילדים יתרעננו  מקרחון פרי טבעי לקיץ...
 לאחר הסיור יוכלו המבקרים ליהנות מביקור בחנות היין של יקב רמת הגולן.
הסיור מתרחש פעמיים ביום בעברית ופעם אחת באנגלית.
 החל מה- 27.7.15 עד ה- 30.9.15.
 
טיול ג'יפים בארץ היין-
חוויית שטח בלתי נשכחת המשלבת טבע פראי, כרמים מרהיבים, נופים וטעימות יין. הסיור עובר בכרמי היקב, שם ישמעו המבקרים את סיפור היין של רמת הגולן וילמדו על תהליך הגידול בליווי כוס יין וכיבוד קל. משם ימשיכו אל היקב, לסיור וטעימת יינות מעמיקה בליווי פלטת גבינות עשירה בחדר ה-VIP.
משך הסיור – כ- 4 שעות.
 לפרטים והזמנות: 04.6968435/09
יום א’ 08:30 – 17:30
ימים ב’-ה’ 08:30 – 18:30
ימי ו’ וערבי חג 08:30 – 14:00 ימי ו’ וערבי חג 08:30 – 15:00
סגור בשבתות, חגי ישראל וימי זיכרון
עמק יזרעאל-
 
פותחים את הקיץ עם בעלי הכנף המתוקים והמרתקים – הברווזים | מרכז המבקרים ברווזים בכפר, כפר ברוך
בעמק יזרעאל, במשק חקלאי פעיל, תמצאו את מרכז המבקרים המיוחד – ברווזים בכפר. במרכז המבקרים תוכלו לראות מבעד לביצה כיצד גדלים ומתפתחים האפרוחים, ולהתרגש עם בקיעתם וצאתם לאוויר העולם. אתם מוזמנים לסיור לימודי מפתיע ומרתק באווירת הכפר – חוויה חושית וייחודית, המלווה בהסברים לקהל של מבוגרים, ילדים ונוער.
ובנוסף, פינת ליטוף של אפרוחים בני יומם, ופינת יצירה בנושא הברווז, הביצה והנוצה.
חדרי ההדרכה והאולם המרכזי מקוררים ונעימים.
מתי? בחדשי הקיץ יולי-אוגוסט - ניתן להגיע לברווזים בכפר ללא צורך בתיאום מראש, כל ימות השבוע כולל שישי ושבת.
ביולי מ-10:00 ועד 15:00 כניסה אחרונה, באוגוסט מ-10:00 ועד 16:00 כניסה אחרונה.
מחיר: 43 ש"ח לאדם מגיל שנתיים ומעלה
לפרטים נוספים:  www.barvazimbakfar.co.il | 04-6540882 052-6577591 , 052-3221357
 סיפורים, ריחות וטעמים במרכז המבקרים של תנובה | אזור התעשייה אלון תבור
את השיר "האוטו שלנו" חיברה פניה ברגשטיין בת קיבוץ גבת שבעמק יזרעאל. היתה זו משאית שנרכשה מעודפי הצבא הבריטי, נצבעה בירוק ותפסה מקום מרכזי בהווי המקומי. ואיפה נולד רעיון הקמתה של 'תנובה'? במושב נהלל כמובן. רעיון שקרם עור וגידים והתממש בכל רחבי הארץ. בואו לשמוע את הסיפורים, להריח את הריחות ולטעום את הטעמים.
ימי הפעילות: א'-ה' בין השעות 8:00-16:00
הסיור בתיאום טלפוני מראש ובתשלום, כניסה מגיל 5 ומעלה בלבד.
לפרטים נוספים: 04-6408140 | www.tnuva.co.il
 טיול ריינג'רים וסגווי שטח בנופי העמק | רוה אתגרים, שדות נהלל
רוה אתגרים מזמינים אתכם ליהנות מחוויה יוצאת דופן – סיור סגווי שטח בשדות העמק - חוויה בלתי נשכחת!
על המסלול: לאחר תדריך בטיחות וקבלת מגונים תצאו לדרך קסומה בעמק יזרעאל-ממושב נהלל לכיוון רמת דוד, נחצה את שדות העמק ונתרענן בדרך עם שתייה קלה. הרכיבה על הסגווי מוגבלת לגיל 16 ומעלה, למשקל 45-118 קילו בלבד, ואסורה לנשים בהריון!
בנוסף, טיול רינג'רים חוויתי בנהיגה עצמית לנחל ציפורי. נפתח בתדריך נהיגה ובטיחות. ותצאו לדרך בין שדות העמק ומאגרי המים, תעצרו לרענון של קפה ועוגיות ליד בית לחם הגלילית, נמשיך בשדות העמק למעיין של אלוני אבא. אורך המסלול הינו כשעה עד שעה וחצי. הנהיגה לבעלי רישיון נהיגה בלבד מגיל 24 יש להצטייד ברישיון בתוקף!!!
שעות פעילות: כל השבוע בתאום מראש
מחיר:  סיור סגווי 180 ₪, סיור ריינג'ר 350 ₪.
לפרטים והרשמה: קרן 077-7080299 | www.raveatv.co.il | www.facebook.com/raveatv.co.il
 
חוויה קיצית בבית בד גלילי | בית לחם הגלילית
במרכז המבקרים הממוזג והמקורר, יתקיימו טעימות שמן זית וגבינות עזים מתוצרת המשק, הדרכה על הפקת שמן זית והקרנת סרט על מסיק הזיתים, ללא תשלום. במקום ניתן לרכוש שמן זית ממגוון זנים, גבינות עזים ממחלבת בוטיק, יינות, ריבות, דבש ועוד.
בחצר המתחם: בית קפה, פינת ליטוף והאכלת עזים וגדיים ופינת משחק לילדים.
ימי הפעילות: פתוח בכל ימי השבוע כולל שבת. שעות פתיחה: 10:00-18:00.
פרטים נוספים באתר: www.galilioliveoil.co.il |  04-6899779 | ובדף הפייסבוק של בית בד גלילי.
 
פארק הדייג  ודייג לילה ב"דג בכפר" | יקנעם המושבה
הפארק משלב אטרקציות שונות לילדים ולמבוגרים: מתקני ספורט, חוויית דייג עם הדרכה עבור הילדים והמבוגרים, דייג דגיגונים ברשת ושפע אטרקציות שבמתחם כגון מתנפחים רטובים ויבשים, בריכת שכשוך, מתחם בימבות לקטנטנים, בריכת כדורים, פינת ליטוף לחיות מחמד ועוד...
בכל יום חמישי מתקיים דייג לילי עד השעה 23:00.
ניתן לערוך במקום פיקניק ומנגל ולהשכיר אופניים וציוד דייג ולדוג באגם ואף להישאר ללינת שטח במתחם בתיאום מראש (85 ₪ ל 24 שעות).פתוח בימים ב'-ד' משעה 8:00-17:00, חמישי: 8:00-23:00, שישי 8:00-16:00 ושבת 7:30-18:00.
מחיר: 46 ₪ (מגיל שנתיים)
לפרטים:04-9894095 ,  http://www.dag-bakfar.com
 
קיץ על גלגלים חשמליים בשדות עמק יזרעאל, "נומה עמק" טיול שקיעה ו"עמק שלי" טיול של בוקר קיצי | "שטיין טיולי אופניים חשמליים", רמת דוד
מרכז השטח ברמת דוד מזמין אתכם לחוות טיולים ייחודיים ואיכותיים בלב עמק יזרעאל, עמק החקלאות הפורה, המותאמים  לכל המשפחה על אופניים חשמליים איכותיים ובטיחותיים. בחודשי הקיץ מציעים ב"שטיין טיולי אופניים חשמליים" ברמת דוד שני מסלולים טיול אטרקטיביים ובשעות נוחות לטיול. "עמק שלי" טיול בוקר בשעות הקרירות יותר לאורך נחל צבי ובשעות אחה"צ טיול שקיעה במסלול "נומה עמק", רכיבה מעגלית בין שדות העמק הפוריים. בשני המסלולים, בוקר וערב, תוכלו ליהנות ממסלול נוח לרכיבה המציע נוף פתוח, אוויר צלול והיכרות עם הטבע. תוכלו לצפות בציפורים ובצבי מים ליד מאגרי המים, ואולי אף לפגוש שועלים, נמיות וארנבות החוצים את המסלול מדי פעם. הכול בחוויה משפחתית, מגיל שנה ועד בכלל בטיול מלא חוויות, הנאה, אדרנלין והרבה הרבה  אוויר צח ונוף מרהיב.
ימי הפעילות: חודשים יולי-אוגוסט. בכל יום שבת 09:00-12:00 מסלול "עמק שלי", 16:00-20:00 מסלול "נומה עמק". באמצע השבוע בתיאום מראש. יציאה מקיבוץ רמת דוד.
מחיר: בחודשים יולי-אוגוסט: סיור של כשעה וחצי 80 ₪ לאדם לאופניים חשמליים, 50 ₪ לילד מתחת לגיל 14.
לפרטים נוספים והזמנות: 052-8310492 | www.steinbikes.com
 
"בוצרים ונהנים" פעילות בציר משפחתית בכרם וביקב יפתחאל | אלון הגליל
-יש לבדוק אם היקב שומר שמיטה לפני ההגעה-
ביקב יפתחאל מזמינים כמדי שנה את המשפחות לבצור ענבים במו ידיהם ולהכין יין תירוש בבקבוק אישי.
הפעילות כוללת: הגעה למרכז המבקרים וקבלת תדרוך ראשוני, בציר ענבים ידני בכרם לסלסלות בכרם שליד היקב, חזרה לחורשת האקליפטוס להמשך התהליך בצל העצים: הפרדת הענבים מהשזרות, מעיכת הענבים וסחיטתם במכונת סחיטה לילדים, מילוי התירוש בבקבוק אישי, פיקוק הבקבוק בפקק שעם ויצירת תווית אישית לבקבוק.
הפעילות תלווה בהדרכה צמודה ולאחריה יתקיים ביקור ביקב הכולל סרט הסבר על תהליך הכנת היין.
במקביל, יתקיימו טעימות יין למבוגרים.
בתאריכים: 7.8.15 ועד ה-29.8.15
שעות פעילות: ימים א'-ה': 09:00-12:30 ו- 16:00-19:30, ימים שישי-שבת: 09:00-14:00
עלות כניסה: 35 ₪ למשתתף, 25 ₪ למלווה
לפרטים נוספים: אדוה אופיר-052-4641849, advaofir@gmail.com,  יקב יפתחאל בפייסבוק
 הרפתקאות הדבש - פעילות קיץ בדבורת התבור | שדמות דבורה
מרכז המבקרים דבורת התבור בשדמות דבורה יקיים במהלך הקיץ פעילות מהנה ומזמין את המשפחות לבקר במכון רדיית דבש, לצפות בייצור הדבש במצפה דבורים ייחודי, להכיר את אולם גידול המשי היחיד בישראל ובו אלפי פקעות,  להשתתף בסדנאות יצירה של שוקולד דבש אינדיאני, נרות ריחניים ושכמיית דבורה.
במקום פינת חי עשירה עם עיזים ננסיות שניתן להאכיל וחיות משק רבות.
מתאים כפעילות לסבים ונכדים, למשפחות פרטיות ולקבוצות. במקום מיזוג אויר ומצננים גדולים  ואזורי צל .
שעות הפעילות: פתוח כל יום 9.00-17.00, כניסה אחרונה בשעה 15.00
מחיר: 37 ₪ למבוגר 49 ₪ לילד.  המחיר כולל את כל הפעילות.
לפרטים נוספים ותאום הגעה: 04-6769598  | 0505637645 | www.dvorat-hatavor.co.il
 etlive – קיץ של הופעות חיות בשדרת הסטריטמול | רמת ישי
שדרת הסטריטמול ברמת ישי פותחת את הקיץ בגדול וחוגגת שנתיים לפתיחתה עם מסיבות רחוב מדליקות, דוכנים מדליקים, מבצעים מיוחדים בחנויות ומופעי מוזיקה עם אמנים מובילים.
מופעי התרבות הם גולת הכותרת של מסיבות הרחוב, בהן יופיעו: נתן גושן, גיא ויהל, מיקה קרני ומאור כהן.
מתי? מסיבות הרחוב תערכנה מדי יום חמישי, החל מיום חמישי 16/7 עד ה13/8.
מה בתכנית? 17:00 מופעי רחוב לכל המשפחה, 18:00 די ג'יי לחימום האווירה לקראת מופע הערב, 19:30 מופע מרכזי בקומת המסעדות. הכניסה חופשית!
לפרטים נוספים: www.street-mall.co.il | סטריט מול רמת ישי – הדף הרשמי ב-f | 04-6545050
 פאמפטרק - פארק שעשועים לרוכבי אופניים | מרכז שטח אלון הגליל
מרכז שטח אלון הגליל משמש כבר שנים כנקודת מוצא לרשת סינגלים רחבה. לאחרונה השתדרג המרכז באזור אימונים ומסלול "פאמפטרק" חדש ומוצל בצל טבעי. בין האלמנטים ניתן למצוא: מדרגה בשני גבהים לאימון עליית וירידת מדרגה, קפיצת עפר מדוגמת וגינת סלעים עם "סקיני" לאימון על בחירת קו ומבט מנחה גוף.
הפארק החדש הופך את מרכז השטח למבואת שבילים (Trail head) מושלמת עם יכולת להתחמם, להתאמן ולערוך הדרכות טכניקה במקום לפני היציאה לרכיבה. במקום נמצאת חנות אופניים וכל מה שצריך ואולי שכחתם בבית, כמו גם מקום לקפה ומנוחה בסיום הרכיבה.
כמו כן, 4 פעמים בשבוע יוצאים ממרכז השטח טיולי אופניים ברמות קושי שונות. כל הפרטים באתר האינטרט.
מתי? הפאמפטרק פתוח 24/7 להנאתכם, מרכז שטח אלון הגליל פתוח א-ה  9:30-19:00, ו'-שבת 8:00-18:00
לפרטים נוספים: 0509700444 |  www.4x4bike.co.il | וב- f
 לפרטיים נוספים על כל האטרקציות, מסעדות ואפשרויות לינה
 באתרי התיירות בעמק:
www.emek-tour.org.il |
04-6520148

בחפציבה-
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה