יום ראשון, 19 באפריל 2015

חדש על המדף -אייר תשע"ה- חומוס מיקי, אצבעות פינגר ,וכריך טונה

מחקר בדק-איזה חומוס הכי טעים לעם ב 2015?
מחקר טרי שנערך-העם בחר: החומוס והטחינה של מיקי - הכי טעימים
דגימה שכללה למעלה מ-130 איש מצאה כי את הציון הגבוה ביותר למוצרי הטחינה והחומוס נתנו הישראלים למעדני מיקי ● מבין החומוסים, דורג החומוס של מעדני מיקי בניקוד הגבוה ביותר - 9.4 מתוך 10
בפעם הבאה שתגיעו למקרר בסופר ותתקשו להחליט איזה מבין הסלטים המקוררים הוא המשובח ביותר, כדאי שתדעו את זה. מבחן טעימה שערך "המבחן של המדינה" ובחן את טעמם של הישראלים מצא כי החומוס והטחינה של מעדני מיקי הם האהובים ביותר.
מבין החומוסים, דורג החומוס של מעדני מיקי בניקוד הגבוה ביותר - 9.4 מתוך 10. בסלטי הטחינה, מקבלת הטחינה של מעדני מיקי גם כן את הציון הגבוה ביותר - 9.4.
בדיקת "המבחן של המדינה" מחמירה מאוד. הבדיקה, בפיקוח ד"ר אפרים אליגולא, כללה 136 איש, נשים וגברים, צעירים ומבוגרים, בהזדמנויות שונות במהלך חודש פברואר. הבדיקה הייתה עיוורת. הנדגמים קיבלו את החומוס והטחינה בנפרד על צלחות ללא סימני זיהוי המותג והתבקשו לאחר כל טעימה לשטוף את פיהם במים ולהמתין חצי שעה בין טעימה לטעימה. כל המוצרים נקנו עם תאריכי תפוגה דומים, נשמרו בתנאי קירור זהים והוצאו מהמקרר באותה עת, כדי שתוצאות המבחן יהיו מדויקות מבחינה מדעית.
כאמור, בשני מבחני הטעימה התברר כי החיך הישראלי מעדיף את טעמם של מעדני מיקי על פני יתר סלטי החומוס והטחינה הנמכרים ברשתות השיווק ובחנויות.
מחיר חומוס וטחינה של "מעדני מיקי" מומלץ לצרכן: כ- 7.90 ₪ לאריזת 400 גרם.
כשרות: הרב לנדא, רב ראשי לבני ברק ובכשרות "בית יוסף".

המוצר הבא-
תן לאצבעות ללכת בשבילך...

חברת אחוה, יצרנית החלוה הישראלית הוותיקה, משיקה סדרת מארזים של חטיפי חלוה בטעמים ועד 99 קלוריות בלבד לחטיף:
חטיפי חלוה fingers בטעמים וניל, עם פיסטוק, עם פולי קקאו וללא סוכר עם שקדים
 
חטיפי חלוה אחוה מכילים טחינה משומשום מלא של אחוה, במתיקות מעודנת, ובכל מארז 7 יחידות ובמחיר שווה לכל כיס
אחווה משיקה סדרת מארזים של חטיפי חלוה בטעמים ועד 99 קלוריות בלבד לחטיף. סדרת המארזים החדשה תשווק תחת השם fingers, וכוללת 7 אצבעות חלוה במשקל של 18 גרם ארוזים בנפרד בכל מארז. ארבעה מארזים בסדרה בטעמים של וניל, עם פיסטוק, עם פולי קקאו וללא סוכר עם שקדים. החטיפים מכילים גם טחינה משומשום מלא וארוזים באריזה מהודרת בעלת פתיחה קלה, לנוחות מקסימלית של שימוש והנאה. החטיפים נימוחים בפה, טעימים להפליא ומכילים 50% טחינה גולמית של אחוה המאפשרת ליהנות גם מערכים תזונתיים בריאותיים ומיטיבים בהם חלבון, סיבים תזונתיים, ברזל, סידן ונוגדי חמצון.
לדברי הדיאטנית יעל דרור, מנהלת תחום התזונה במרכז הרפואי "מדיקס", בעולם שבו אנו חיים, אנו מוקפים כל הזמן בפיתויים מתוקים. חשוב לבחור את ה"מתוקים" שיש להם גם ערכים תזונתיים גבוהים, ולא רק סוכרים פשוטים וצבעים זרחניים. דוגמה לבחירה טובה מתחום ה"מתוקים" הם חטיפי חלוה  של חברת אחוה. החטיפים מבוססים על זירעוני שומשום טחונים העשירים בחומצות שומן חיוניות (חומצות שומן חד בלתי רווי) ומינרלים חיוניים. יתרון גדול הוא האריזה האישית המכילה עד 99 קלוריות בלבד. בנוסף חטיפי החלוה מתאימים גם לצמחונים וטבעונים כי מבוססים על מרכיבים מעולם הצומח בלבד. שילוב של החטיפים בתפריט יכול להתאים כארוחת ביניים, כפינוק של אחרי הצהרים, כקינוח בסוף הארוחה וגם כשסתם מתחשק נשנוש מתוק.
מחיר מומלץ לצרכן: 8 – 10 ₪ לאריזת 126 גרם (7 יחידות של 18 גרם כל אחת).

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים לימות השנה וכשר לפסח בד"צ בית יוסף.
להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.
ומוצר אחרון-

עינת תעשיות מזון" משיקה כריך ללא גלוטן:
כריך סלט טונה במאפה ללא קמח חיטה
"עינת תעשיות מזון" משיקה לראשונה כריך במאפה ללא קמח  חיטה, במילוי סלט טונה טעים ועסיסי, המתאים לתזונה ללא גלוטן
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 20 ₪ (כ-22 - 24 ₪ בדיל ארוחה + שתיה בחנויות הנוחות).
כשר פרווה בהשגחת הרב י.בן דוד בארות יצחק.
להשיג ברשתות חנויות הנוחות ברחבי הארץ.
 

 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה