יום שני, 9 במרץ 2015

מקומות אירועים הנחות ביום הבחירות , מה לעשות עם הילדים בבחירות, ועוד

יום בחירות, לרובנו יום חופש, מה עושים? הרבה אתרים ,מרכזי קניות ומקומות בילוי עושים הנחות ביום זה, ריכזתי לכן את כל הפעילויות ביום הבחירות, חוץ מלממש את זכות ההצבעה בקלפיות כמובן!
כל האירועים באחריות בתי העסק/האתרים, רמת התאמתם לציבור הדתי -חרדי נתונה לשיקול דעתה של כל משפחה בהתאם להשקפתה.
תהנו!
האטרקציה הראשונה בהנחה-
קרוב לירושלים-פארק קיפצובה- פארק השעשועים קיפצובה במבצע מיוחד רק ליום הבחירות לכנסת ה-20 17.3.2015
 20 ₪ הנחה במחיר כרטיס למבוגר חוויה משפחתית עם מגוון פעילויות לטווח רחב של גילאים:
 מגוון מתקנים, בריכת סירות אבובים, קרוסלת הפיראטים, מכוניות מתנגשות, בריכת כדורים, ג'מבורי, חדר תחפושות, אולם משחקי וידאו, פלייסטיישן וXBOX , רכבת הרים חדשה ומיוחדת באורך של 140 מטר במתחם שגודלו 28  X 12 מטר קרוסלת סוסים חדשה ועוד.
בנוסף שודרגה המשחקייה הממוזגת. פתוח בין  השעות 10:00 – 19:00 שישי מ- 10:00 עד 17:00 שימו לב- אין כפל הטבות ברכישת כרטיס ילד במחיר מלא* לפרטים שאלות ובירורים אתר קיפצובה-
http://www.kiftzuba.co.il/
                                ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
התאחדות הסטודנטים יצאה בקמפיין עידוד הצבעה, ועשרות בתי עסק התנדבו לתת הטבות והנחות למי שהצביע ביום הבחירות (בהצגת סלפי שהאזרחים עושים בקלפי-כדי להוכיח הצבעה).אז לא ננצל?

מגוון בתי עסק משתתפים בקמפיין ומציעים הנחות והטבות למשפחות: פארק הקופים מציע 20% הנחה, בקארטינג ביל"ו תקבלו 15 דקות חינם ברכישת עשר דקות, בטרקטורוני היער והגולן תהנו מ-30% הנחה ובקיסוסקי יקבלו המצביעים 17% הנחה על המחירון. ב'מגה קרטינג נתניה' מציעים 17% הנחה, "מיני ישראל" יעניקו כרטיס כניסה שני ב50% למצביעים, וב'סגווי זוזו' ייהנו המצביעים מסיור בת"א או ירושלים ב-195 שקלים במקום 240. כניסה למרכז הספורט באוניברסיטת תל אביב ב- 17 ש"ח (במקום 40), הנחה של 17% לצניחה חופשית ב"צנחניה - כל שעל ההורים לעשות הוא להצביע, לעשות סלפי בקלפי ולהינות מההטבה
               ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
קניון עופר אדומים, מקבוצת קניוני עופר, מציע ביום הבחירות המתקייםב-17.3.15, בשעה 17:30 הצגה חינם.הצגת ילדים "לילי ושלומצי", המביאה את סיפורן של השתיים,אשר לוקחות את הילדים והוריהם לחגיגה מוזיקלית מרתקת וסוחפת, עם מיטב שיריה האהובים והמוכרים של היוצרת, משוררת ומלחינה נעמי שמר.
           ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
במתחם הגלריה של דיזנגוף סנטר פעילות חינמית לכל המשפחה, בין השעות 12:00 – 18:00  במסגרתה יוקם קיר צביעה ענק עם עמדת קריקטורות ועמדת צילום עם פוזות משעשעות.

על גבי קיר ענק שיוצב במקום, יוזמנו המבקרים לצבוע קריקטורות של הפוליטיקאים המתמודדים,בעזרת צבעי פנדה.בן אימרגוט, הקריקטוריסט, יצייר את הקריקטורות במעוד מועד וכן בזמן הפעילות, בפני המבקרים, וכן יעזור לילדים לצבוע ולצייר.

 בנוסף, בעמדת הצילום, יוכלו המבקרים להצטלם בדמותם של שרים בממשלה, כאשר בקיר הקאפה יהיו חתכים שיאפשרו למצטלמים להכניס את ראשם בלבד ולהידמות לדמויות המשעשעות שעל הקאפה.
~~~~~~~~~~~~~
 קניון נהריה -פסטיבל קופיקו: קניון נהריה מציע ביום ג' ה-17.3.15 את פסטיבל "קופיקו" –
מגוון פעילויות מהנות במיוחד לילדים ללא תשלום. בנוסף לפעילויות הילדים, יתקיים במהלך היום
Stock Day עם מבצעים מיוחדים ליום הבחירות.מתחמי בילוי לילדים שיופעלו בין השעות 11:00-14:00, ובין השעות 16:00-19:00, במסגרתם יוכלו הילדים להכין שלט לדלת עם תמונתו של קופיקו, להכין
משחק זיכרון של המותג, מתחם משחקי רצפה ומתחם של משחקי שולחן,
 פינת איפור,ו 2 ביתני משחק מדליקים נושאי פרסים.כתובת: רחוב האירית 2, נהריה.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


בנתניה: במרכז הקניות "אלון קריית
השרון" יתקיים מופע של כוכבת הילדים "שירה המקושקשת" אמנית בלונים ביום שלישי
ה-17.3.15 בשעה 16:30.בשעה 16:00
ובתום המופע של "שירה
המקושקשת" יתקיימו סדנאות בלונים מהנות ומשעשעות, במהלכן הילדים יתנסו בעיצוב
בלונים בעצמם.
כתובת:רחוב טום לנטוס 26 קריית השרון ,נתניה.
רוצה להיות מעודכנת בכל הדברים החדשים השווים החינמים?עשי לייק פה ותהיי מעודכנת-  https://www.facebook.com/IMACHAREDIT 
זה בנתיים מה שידוע לנו...עקבו אחרי הפוסט הזה, נעדכן אותו בימים הקרובים באירועים נוספים!עשו פלוס פה למטה בגוגל פלוס, או הוסיפו אותנו למעגלים בג'ימייל imacharedit@gmail.com  ותהיו מעודכנים בכל החדש!

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה