יום שני, 26 בינואר 2015

JOHONSONS , ג'ונסונס מוצרים לתינוקות מארה"ב

באילו מוצרים אתן משתמשות לתינוקות שלכן? המותג שאני הכי דבקה בו מרגע הלידה הוא ג'ונסון את ג'ונסון, משחת ההחתלה שלהם מצוינת, השמן תינוקות הוא הכי מוכר וותיק שאני מכירה, האל סבון ריחני והשמפו לא שורף בעין! כל מי שמשתמשת בשמפו אחר , והתינוק שלה בוכה תמיד באמבטיה, ממליצה לכן לנסות לחפוף פעם אחת לכן עצמכם בשמפו ולבדוק אם הוא שורף בעיניים! ידוע לי על מותג מסוים לתינוקות שהתברר שהוא מאוד שורף בעיניים וזה הסיבה לבכי בעת הרחצה, אני אישית בדקתי את שמפו גונסון על שערי ועיני והוא לא שורף כלל!חשוב מאוד!
קיבלתי מגונסון מספר מוצרים , וכן מאמר עם עשר טיפים לשימוש בטלק, מוזמנות לנסות ולדווח לנו אם הטיפים עובדים ! רק זהירות לא לנשום /לשאוף את הטלק ,לא בריא לריאות!

10 שימושים חדשים לטלק התינוקות של ג'ונסונס® בייבי
1. לשחרור קשרים - קרה לכם שהוצאתם את שרשרת הזהב האהובה מקופסת התכשיטים וגיליתם שהיא הסתבכה לקשר אחד גדול. תוכלו לשחרר את הקשר בקלות, אם תשפכו עליה מעט טלק תינוקות ותשתמשו בסיכה. 

2. לשיער שמנוני -צריכים לצאת וממש אין לכם זמן לחפוף שיער. פזרו מעט טלק תינוקות על הידיים ומרחו על השיער והקרקפת. הטלק יעשה את העבודה בדומה לעמילן הנמצא ברוב סוגי השמפו לשיער שמנוני.
3. לשינה טובה בקיץ -קשה לכם להירדם בלילות החמים? אתם מזיעים ומרגישים דביקים? פזרו את הטלק על המקומות הבעייתיים, כגון בצוואר והעורף וגם קצת על הסדינים. הטלק יספוג את הזיעה ויבטיח לכם שינה טובה יותר. 
4. לשמירה נגד פולשים -יש לכם אורחים לא נעימים, כגון נמלים וחקרים אחרים? במקום לקנות מוצרים יקרים לטיפול במזיקים, חסמו עם הטלק את הסדקים בקיר המטבח והשאירו אותו למשך הלילה. הנמלים לא אוהבות את הריח של הטלק ויעדיפו שלא לעבור בסדקים.
5. לכתמי שמן -אין דבר מעצבן יותר מרוטב סלט שנשפך על הבגד החדש. אם תפזרו על המקום מעט טלק תינוקות, הוא יספוג את השמן ותוכלו להמשיך את הערב כמתוכנן ולחסוך את הכתם שאחרי.
6. לכפפת גומי-נשים רבות מכירות את העובדה שאחרי השימוש בכפפות גומי, הדפנות של הכפפות נוטות להידבר אחת לשנייה ובפעם הבאה יהיה קשה להכניס את היד לתוך הכפפה. גם לזה יש פתרון פשוט, לאחר שסיימתם את עבודות הבית, שפכו את הטלק לתוך הכפפות, ותגלו שבפעם הבאה הן יתלבשו על ידכם בקלי קלות.
7. לרצפות עץ חורקות -שפכו את הטלק על רצפת העץ והקפידו שיכנס בין הרצפות. נגבו את שאריות הטלק ותיהנו מהשקט. רק זכרו שהמקרה היחיד שבו לא מומלץ להשתמש בטיפ זה, הוא הוא אם יש בבית תינוק שזוחל על הרצפה שעליה שפכתם את הטלק, מחשש שישאף או יבלע את האבקה.  
8. לניקוי הרגליים מחול הים-כמה קשה להיפטר מהחול ברגליים אחרי שהייה בחוף הים. בפעם הבאה, קחו אתכם בקבוק טלק ופזרו אותו על הרגליים, הוא יספוג את המים על העור, והרגליים יישארו נקיות מחול לחלוטין. הבשורה המשמחת ביותר, היא שתהיו פטורים מלנקות את הרכב והבית משאריות החול.
9. רגליים מיוזעות -את הפטנט הזה מכירים מהצבא, למי שלא יודע, נספר שטלק מסייע במניעת ריחות לא נעימים בנעליים ושומר על הרגלים יבשות. כך שתמיד כדאי לשים מעט טלק בנעליים לפני שתצאו החוצה.
10. למי שאוהב  קלפים- פזרו מעט טלק בתוך השקית עם קלפים. כך שפעם הבאה שתרצו לשחק, הקלפים לא ידבקו בטעות אחד לשני .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה