יום ראשון, 8 ביוני 2014

יובש? קנדידה?פטריה? לא נעים לדבר על זה אבל אין ברירה....

נשים רבות סובלות מיובש בנרתיק, מפטריה , קנדידה ועוד.
הטיפול המקובל הוא בדר"כ אנטיביוטיקה, או פשוט הישארות בחוסר נוחות ושתיקה.

זיהומים בנרתיק הם הסיבה השכיחה ביותר לביקורי נשים אצל רופאי הנשים, והם נחלקים ל- 3 סוגים עיקריים:

- זיהום בקטריאלי (BV) – מהווה כ- 70% מכלל זיהומי הנרתיק ונגרם על ידי ריבוי חיידקים 'רעים' על חשבון חיידקים 'טובים'- לאקטובציליים.

- זיהום פטרייתי – קנדידה – המהווה כ- 20% מזיהומי הנרתיק, ועלולה להתרבות עקב הפחתת חיידקים טובים בנרתיק. 

- טריכומונאס – טפיל זעיר המועבר ביחסי מין ולא נמצא דרך קבע בנרתיק.

המשותף לכל המצבים הללו, הוא הפרת האיזון בפלורה של הנרתיק: הפחתה בכמות החיידקים ה'ידידותיים' – לאקטובצילים – אשר מהווים את המגן הטבעי מפני זיהומים. הסימפטומים למצבים הללו כוללים הפרשות מרובות, גרד, צריבה, ריח רע, אי נוחות ועוד.

כשמדובר בזיהום בקטריאלי, הטיפול המקובל הוא מתן אנטיביוטיקה, והוא כשלעצמו מחסל הן את גורמי הזיהום והן פוגע באוכלוסיית החיידקים הידידותיים, מה שמפר את האיזון בפלורה של הנרתיק ומייצר קרקע נוחה להתפתחות זיהום פטרייתי או חיידקי.   




 
האם צריך להמשיך לסבול? ברצוני להכיר לכם את מוצרי מולטי ג'ין

"מולטי ג'ין" היא  סדרת מוצרים  לטיפול בזיהומי נרתיק, ובמגוון מצבים של אי נוחות אינטימית, טיפול בפטרת הנרתיק וזיהומים חיידקיים. המוצרים מסייעים בשמירה על פלורה וגינאלית בריאה ומאוזנת. כל המוצרים טבעיים ללא חומרים משמרים ובטוחים לחלוטין לשימוש. כל המוצרים מבוססים על תרכובת 2QR הייחודית והמוגנת פטנט תרכובת אשר יעילה במיוחד בחסימת חיידקים פתוגניים ופטרת.



סובלת מפטריה ?  בשבילך יש את " פלורה פלוס"- לטיפול ומניעת קנדידה(פטרת הנרתיק). עשיר בפרה-ביוטיקה המגבירה את השגשוג של החיידקים הטובים, שומרת על פלורה מאוזנת ובריאה ומונעת התפתחות קנדידה. 5 מנות חד פעמיות במארז. 69.9 ₪.לזיהום חיידקי יש את  "אקטי ג'ל"- לטיפול בבקטריאל וגינוזיס (זיהום חיידקי). מעניק הקלה מידית בתופעות הנלוות כגון ריחות, הפרשות, גרד וגירויים שונים. משפר את הפלורה של הנרתיק לרמה מיטבית. יעיל ובטוח לשימוש. 69.9 ₪.

 אם את סובלת מיובש , לא צריך לשתוק לסבול ולא להנות, "ליקווי ג'ל"– מעניק לחות וגינאלית. מקל מידית על יובש בנרתיק, ומסייע בשיקום הלחות הטבעית. מונע גרד ומשמש גם חומר סיכה . 59.9 ₪.(יש לציין  שלפי מיטב ידיעתי ג'ל סיכה עלול למנוע לפעמים הריון למי שמנסה להיקלט... אז מי שמנסה להיכנס להריון עדיף לוותר)

אחרי לידה - מי לא סובלת מטחורים או תפרים?בשביל זה יש את " קומפרסים"- פדים רכים וייחודיים להרגעה והחלמה של רקמות פגועות כמו תפרים וטחורים לאחר לידה. הרגעה מיידית, מניעת נפיחויות ודלקות, תמיכה בהחלמה טבעית של המקום. 12 פדים באריזה. 59.9 ₪.

ויש גם את " פאמיווש"– תחליב שטיפה חיצוני ללא סבון, ללא חומר משמר וללא בושם. שומר על רמת PH מאוזנת. 49.9 ₪.

 

 התרכובת הינה טבעית לחלוטין, ללא חומרים משמרים וכימיקלים ובטוחה לשימוש גם עבור נשים הרות או מניקות. מקורה מצמח ההאלואה-ברבדנסיס וניתן להשתמש במוצרים לצד תרופות, ללא הגבלה בכמות או בתדירות. 
לפרטים נוספים ומדוייקים  היכנסי לאתר החברה www.multi-gyn.co.il או בטלפון 03-6822258
יוסי מצקל, רוקח ובעלים של חברת "דרורת" אומר כי השימוש הנרחב באנטיביוטיקה מוביל לפיתוח זנים עמידים, זו הפעם הראשונה שמתגלה פתרון לזיהום בקטריאלי אשר איננו טיפול אנטיביוטי או אנטיספטי, איננו מוביל לפיתוח זנים עמידים וגם איננו פוגע באוכלוסיית החיידקים המועילים – הפרוביוטיים. החיידקים הפרוביוטיים נחשבים כיום כאבר חשוב במערכת ההגנה של גופנו, כל פגיעה בהם פוגעת ביכולתנו להתמודד עם זיהומים.

קצת מידע מדעי:
מולקולת QR 2 :
תרכובת ה- QR2 הינה פריצת דרך רפואית לטיפול בחיידקים וזיהומים שפותחה על ידי חברת 'ביוקלין' ההולנדית. תרכובת זו היא למעשה קומפלקס ייחודי של פוליסיכרידים (סוכרים בעלי שרשראות ארוכות המחוברים יחד והם בעלי פעילות כימית מסוימת) שנצמדים לחיידקים מכל הכיוונים ולא מאפשרים להם להיצמד לרקמת הגוף, להתרבות ולהתפתח ובכך בעצם מחסלים אותם. התרכובות יעילה מאוד בחסימת מגוון רחב של חיידקים מזיקים וקנדידה, ומנגד לא משפיעה על חיידקים ידידותיים.

סדרת "מולטי ג'ין" הושקה בעולם לפני מספר שנים, נמכרת ברחבי העולם, בשוויץ למשל, מולטי ג'ין הינו המוצר המוביל בכל קטגוריית מוצרים לטיפול בזיהומי נרתיק, בסין ובארה"ב הוא מחולל מהפכה בתפיסה של טיפול בחיידקים פתוגניים בכלל.

מחקר שנערך בנושא:

מסקנת המחקר – 78% מהמשתתפות במחקר דיווחו על הפסקת תופעות האי נוחות לאחר 5 ימי טיפול באקטי-ג'ל.

** מחקר שביעות רצון ויעילות, נערך בהולנד ב 1996, כלל 50 נשים שטופלו במשך שבוע באקטי-ג'ל. נמצא כי 64% מהמשתתפות דיווחו על הקלה והיעלמות התסמינים בנרתיק תוך שבוע. עוד נמצא כי השימוש באקטי ג'ל מביא לנורמליזציה של הפלורה בנרתיק וצמיחת החיידקים הידידותיים

לקראת השקת "מולטי ג'ין" ערכה חברת "דרורת" סקר נשים ראשון מסוגו בישראל, במטרה לבחון את מידת המודעות והרגלי הטיפול של נשים בזיהומים וגינליים. הסקר בוצע בינואר 2013, על ידי חברת הסקרים 'מדגם', בקרב מדגם מייצג של 501 נשים בגילאי 18+.
ממצאי הסקר:

74% מכלל הנשים, סובלות מבעיות וגינליות הכוללות גרד וצריבה, הפרשות מרובות, יובש בנרתיק וריח רע. רובן סובלות מבעיות אלו יותר מפעם אחת: 40% כל כמה חודשים, ואילו כ- 20% מהן סובלות מכך יותר מפעם בחודש!!

עם מי מדברות הנשים בענייני בעיות וגינליות?
רק 62% מהנשים מתייעצות עם הרופא.

10% לא מדברות על כך עם אף אחד.

8% מחפשות פתרון לבעיות הוגינאליות באינטרנט.

7% מדברות עם האמא.

3.5% עם בן הזוג

כיצד מטפלות?

כמחצית מהנשים מטפלות באמצעות תרופת מרשם. 10% לא מטפלות כלל!! וממתינות שהבעיה תחלוף מאליה. היתר משתמשות בשטיפה אינטימית (21%), בתרופה ללא מרשם (13%), במוצר טבעי/ תרופת סבתא (7%).

נמצא כי צעירות פחות מתייעצות עם הרופא ומטפלות בתופעות אלו באמצעות תרופת מרשם פחות מהמבוגרות מהן. כמו כן, הן נוטות יותר להשתמש בשטיפה אינטימית

כיצד משפיעות הבעיות הווגינליות על היחסים עם בן הזוג??

70% מהנשים העידו כי ימנעו מיחסים אינטימיים אם יסבלו מתופעות אלו (שיעור זה גבוה יותר בקרב חילוניות ומסורתיות, בהשוואה לדתיות). יחד עם זאת, רק 3.5% מהנשים נוהגות לשוחח עם בן הזוג על הנושאים הללו!

מידת המודעות למחוללי הסימפטומים הווגינליים:
בפועל, כ- 70% מהזיהומים הווגינליים נגרמים כתוצאה מזיהום חיידקי (בקטריאל וגינוסיס) ורק כ- 20% מהם נגרמים מפטרייה.

מתוך ממצאי הסקר, עולה כי רק כרבע מהנשים יודעות שהגורם העיקרי לתופעות אלו הינו זיהום חיידקי. כ-50% סבורות כי הגורם העיקרי הינו פטרייה.

  יוסי מצקל, רוקח ומבעלי חברת "דרורת", מסביר כי לכך השלכה ישירה על דרכי הטיפול, מה שאומר שנשים מטפלות באופן לא נכון בזיהומי הנרתיק, ובכך מעלות את הסיכון להחמרת המצב ולסיבוכים.
הנושא סבוך עוד יותר, משום שמדובר בנושא שלא אוהבים לדבר עליו, או להתייעץ, ועל כן מידת המודעות לסיבות ולפתרונות נמוכה מאוד.
ד"ר שרגא וקסלר, גינקולוג בכיר, מכון "שער" לבריאות האישה, מסביר כי המודעות הנמוכה בעייתית עוד יותר נוכח העובדה שמדובר בבעיות עם סיבוכים מורכבים. כך למשל, זיהום חיידקי B.V , שממנו תסבול אחת מכל 3 נשים במהלך חייה, עלול לגרום ללידות מוקדמות של פגים, וכן לרגישות יתר למחלות מין כולל HIV.
העדפות נשים לטיפול בבעיות וגינליות:

 71% מהנשים ציינו שיעדיפו להשתמש בתכשיר טבעי 

60% ציינו שבנוסף יעדיפו להשתמש בתכשירים שאינם מכילים חומרים משמרים 


ביוקלין היא חברה הולנדית שהוקמה בשנת 1989 והיא מתמקדת במחקר ופיתוח, ייצור ואספקה של מוצרי טיפוח, תוספי מזון ומוצרים רפואיים. למעלה מ- 35 מדינות ברחבי העולם משווקות את מוצרי ביוקלין בינהן: ארצות אירופה, רוסיה, תורכיה, אוסטרליה, ניוזילנד, קנדה ,סין ומעכשיו גם בישראל.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה