יום שלישי, 25 ביולי 2023

אטרקציות בחינם ובתשלום בקיץ תשפ"ג קיץ 2023 למשפחות וילדים !summerfun

  ריכוז אירועים ואטרקציות ברחבי הארץ לחופש הגדול תשפ"ג יולי אוגוסט 2023 ובין הזמנים, חלק מהפעילויות בתשלום חלק חינם- כל האירועים והפעילויות בחסות המפיקים אותם, יש לוודא קיומם והתאמתם רוחנית לפני ההגעה למען הסר ספק! בברכת קיץ שמח ובריא!

פסטיבל האורות בנמל ת"א-כניסה חופשית חינם!

פסטיבל האורות מגיע לנמל תל-אביב –האטרקציה המרכזית של הקיץ! 6-17 באוגוסט

הכניסה ללא תשלום ,עשרות מיצגי אורות בגדלים עוצמתיים!בפסטיבל קיץ עוצר נשימה הפתוח לקהל הרחב בכל שעות היום, אך הקסם מתחיל אחרי השקיעה,

בפסטיבל יוצגו עשרות מייצגים מוארים בגבהים ואורכים עצומים, כולם נעשו בידי אמנים בינלאומיים בטכניקות מסורתיות לצד חדשנות טכנולוגית של תאורה בצבעוניות מדהימה.חלק מהמיצגים יהיו אינטראקטיביים והמבקרים יוכלו לגעת, לחוש ולשחק איתם.

המיצגים בפסטיבל קשורים לעולמות הטבע, בעלי חיים, צמחים, יצורי ים וגם יצורים אגדיים ומיתולוגיים והם יהיו פרוסים ברחבי נמל תל אביב, כשבכל אזור נגלה עולם חדש – עולם הים, ג'ונגל וספארי, דינוזאורים ודרקון.בין המיצגים המופלאים: פנדות ענק, תמנון עצום, מנהרת קשתות מאלמוגים, דרקון דרקוני, משפחת אריות, צב אדיר, עכביש ענק, להקת פלמינגו ועוד.פסטיבל האורות מתאים לכל המשפחה ולכל הגילים והכניסה כאמור פתוחה לקהל הרחב ללא תשלום. עד כה, מיליוני אנשים ביקרו בפסטיבל הנודד בין עשרות ערים ברחבי העולם, בעלות כניסה של מאות שקלים למשפחה, ימים א'-ה', בין השעות 18:30 עד 23:00.ברחבי נמל תל-אביב, בכל אזור נגלה עולם חדש לקישור כאן

פסטיבל האורות גם בחופי בת ים!

מופע המזרקות -המופע שהביא אלפי צופים בכל ערב לחופיה של בת-ים, חוזר זו השנה השניה-

במשך כל חודש אוגוסט מדי ערב (ללא ימי שישי), בין השעות 20:30 -22:30  מופע מזרקות מים מתוך הים.
מופע מרהיב לצפייה מקו המזח בטיילת בת-ים בכניסה חופשית.

פסטיבל כדורים פורחים בפארק הבשור

פסטיבל כדורים פורחים

האירוע הצבעוני של הקיץ -  פסטיבל כדורים פורחים ישראלי עם קק"ל בו שמי הנגב יקושטו בכדורים פורחים צבעוניים תוצרת כחול לבן.

הפסטיבל יפתח בשעות אחה"צ עם בריכות שכשוך בפארק הבשור והקמת קמפינג עצמאי לבאי הפסטיבל.

עם רדת החשכה מתחם האירוע יפתח לקהל למופע נייטגלואו (Night Glow) מרהיב של כדורים פורחים מוארים לצלילי מוזיקה ומסיבה מוארת הכוללת להטוטי אש מדהימים, תהלוכה של קרקס אור, דמויות לד עתידניות, מופעי אורות ומיצגים של אור, אש ולייזר עוצרי נשימה ועוד הפתעות.

בבוקר שישי, יחד עם הזריחה, יחלו ההכנות לקראת ההמראה לאוויר של הכדורים הפורחים, תהליך הכולל, פריסה וניפוח של הכדורים. התהליך מרגש ומרתק, כשבסיומו שישה כדורים פורחים ינותקו מהקרקע וימריאו אל על וכולם יחזו יחד במטס מרהיב של כדורים פורחים בשמי צפון הנגב.

איפה: פארק הבשור   10-11 באוגוסט החל מגיל שנתיים

מחיר: 149 ₪ לאדם (מעל גיל שנתיים) הנחה משפחתית: ברכישת 4-6 כרטיסים המחיר לכרטיס הינו 130 ₪

פרטים והזמנות באתר תיירות שקמה בשור: https://www.habsor.co.il/?page_id=1191


אטרקציית לילה בראש הנקרה
פעילות לילה באתר – לאחר סגירת האתר, מדי יום חמישי במהלך יולי (באוגוסט יתווספו ימים נוספים) ייפתח האתר מחדש החל מהשעה 19:30 לסיורי עששיות ליליים הכוללים נסיעה ברכבל המואר אל הנקרות הימיות וסיור מודרך בנקרות לאור עששיות. נלמד כיצד נוצרו הנקרות ולמה דווקא כאן, נעלה על הגשר המפורסם שעליו עברה הרכבת המנדטורית שאף הובילה לארץ מעפילים ונשמע את הסיפור המרתק על הלילה שבו המחתרות פוצצו את גשר הרכבת. משך הפעילות: שעה ורבע. הסיור בהרשמה מראש באתר   https://www.rosh-hanikra.com/
פעילות לילה בראש הנקרה

דרום בעשר-בעשרה שקלים

"דרום בעשר", הכוללת סבסוד פעילויות וחוויות ברחבי האזור, ולהציע אותן במחיר סמלי של 10 שקלים בלבד (או לחילופין הנחה של 50 ₪ במספר מצומצם של אתרים)בין הפעילויות יתקיימו קטיף עצמי של פטל, סיורים מודרכים ברכב וברגל, סדנאות אמנות ויצירה, טעימות יין או בירה, סיורים במוזיאונים ובאתרי מורשת, ועוד – כולם בעשרה שקלים!

אתרי הלינה באזור ישתתפו גם הם בפעילות, ויציעו 10% הנחה ללילה הראשון ו20% הנחה עבור לילה שני. ואם כל זה לא מספיק, מי שישן באזור או ישתתף באחת הפעילויות, יקבל גם שובר ל-20% הנחה במגוון מסעדות ברחבי צפון הנגב.איפה: ברחבי צפון הנגב  17-26 באוגוסט  החל מגיל שנתיים, בהתאם לפעילות מחיר: 10 ₪ בלבד  לפרטים נוספים:https://www.habsor.co.il/

נתניה  קניון עיר ימים, רחוב בני ברמן 2, נתניה  חינם הכניסה חופשית
פעילויות חינם בקניון -
מתי: מה1 ליולי סדנאות מיני שף ימי שני בערב בין השעות 17:00-19:00
סדנאות יצירה ימי רביעי 17:00-18:30
החל מה 23 ליולי הקייטנה תתקיים בקומה העליונה, בין התאריכים 23.7-10.8 מידי יום
ובין השעות 11:00-14:00, 16:00-19:00. 
מופעים בקניון:המופעים יתקיימו מדי יום ראשון ושלישי בשעה 17:30 בקומת הפארק. המופעים הצפויים: 23/7 – סמי הכבאי25/7 – כוח פיג'יי30/7 – מפרץ ההרפתקאות 1/8 – טל מוסרי ובוב ספוג6/8 – סוניק 8/8 – מטוסי על

וויפארק ראשל"צ   WIPARK



פארק מתנפחים מקורה וממוזג, כל סבב שעתיים של פעילות לגילאי 2-12 טרמפולינות מיוחדות ,מתחם XBOX, מתקני אקסטרים ומתקני ענק

כרטיסים בהנחה אפשר למצוא בוועדי העובדים למינהם,
חניה חינם

לכרטיסים ופרטים מדוייקים https://www.wipark.co.il/

בקיץ הקרוב: עיר דוד משיקה כרטיס משולב ומשתלם למגוון אטרקציות ירושלמיות

הכרטיס החדש מאפשר כניסה לגן הלאומי עיר דוד,לחווה החקלאית בגיא בן הינום ולמגוון פעילויות בעמק הקדרון, והכל בעלות משתלמת במיוחד של 32 ₪ למבוגר ו- 18 ₪ לילד.

במסגרת הכרטיס המשולב תוכלו למלא יום שלם של חוויותלצד כניסה לגן הלאומי עיר דוד והליכה במימי נקבת השילוח המרעננת לאור פנסים, תוכלו ליהנות גם מהתנסות במלאכות קדומות בחווה החקלאית בגיא בן הינום: הכנת תבלינים באמצעות עלי ומכתש, דריכת ענבים בגת וקליעת סלים מקש – אלו הם רק חלק מהסדנאות שמציעה החווה. עוד במסגרת הכרטיס  משולב ירושלמי תוכלו להשתתף במגוון פעילויות בעמק הקדרון שלמרגלות עיר דוד: הכנת פיתות, הכנת זעתר, צילום מגנטים בלבוש קדום, שעת סיפור באורחן בקדרון, משחק מונומנטים ועוד.

הפתעה נוספת היא נסיעה באוטובוס התיירים הפתוח שיביא אתכם ממתחם התחנה דרך העיר העתיקה עד למופע הלילה של עיר דוד(הכניסה למופע בתוספת תשלום). הנסיעה מוצעת למשתתפי מופע הלילה ללא תשלום נוסף! גם מופע הלילה עצמו  - "הללויה אש ומים" – עבר לאחרונה מתיחת פנים שהופכת את החוויה למרגשת במיוחד: במופע אורות מפעים המוקרן על גבי עתיקות עיר דוד, נחשפים הצופים לסיפור שיבת ציון שהתחולל בירושלים לפני 2500 שנה. המופע המתחדש, משלב בתוכו לצד התכנים המרתקים, גם ופירוטכניקה ואפקטים של אש ומים שיוצרים חוויה עוצרת נשימה!

ואם בסוף היום הגדוש חוויות תרצו להישאר לישון בירושלים, לא תצטרכו לקרוע את הארנק: לינת שטח באוהל פרטי ביער השלום תעלה לכם רק 45 ₪ לילד ו- 60 ₪ למבוגר, ולינה בחדר אירוח ממוזג  תעלה החל מ- 380 ₪ ללילה


צלילי קיץ על טיילת החומות 

       


טיילת החומות הדרומית (משער יפו ועד שער האשפות)

פתוחה באוגוסט רצוף בין השעה 9:00 ועד השעה 21:00 בלילה ללא תוספת תשלום

(למעט יום ו' עד 14:00)

בימים א-ה בשעה 17:30 ינעימו את הדרך הרכבים מוסיקליים בנקודות תצפית שונות באתר באוויר הקריר של ירושלים אל מול תצפיות עוצרות נשימה, ללא תוספת תשלום

קריית אתא קניון שער הצפון דרך חיפה 30 פעילויות חינם בקניון

סדנת תיפוף גוף, סדנת קאפקייקס ומתחם בית מלאכה כמו של פעם: 
במהלך חודש יולי, קניון 'שער הצפון' עם מגוון פעילויות חינמיות בשילוב עבודות יצירה, בישול, אפייה ותנועה, . בין הפעילויות -סדנה להכנת תיקי ים, סדנה לעיצוב כובע מצחייה, סדנת מולטי שף, מופע בלונים ססגוני וסדנת תיפוף אפריקאי. במקביל לפעילויות הקייטנה, יעמוד לרשות הילדים מתחם מתנפחים ענק עם מגוון מתקנים. בנוסף,  יוכלו הילדים להנות מארוחת נקניקיה בלחמנייה בבורגראנץ' ב-10 ש"ח בלבד (רק בקניון שער הצפון), וכך לסיים את הערב ולהקל על ההורים. הקייטנה תתקיים בקומה העליונה, בין התאריכים 1-31 ליולי
בין השעות 16:00-19:00 כמה: כניסה חופשית  www.shaar-hatsafon.co.il

הרצליה קניון שבעת הכוכבים

החל מחודש אוגוסט ולאורכו תתקיים מסיבת קיץ פעילה בשני מתחמים נפרדים. במתחם ה״ארוחת הבוקר", הילדים יוכלו ללמוד להכין את ארוחת הבוקר הבאה שלהם בסדנאות בישול ואפייה של עוגיות קורנפלקס, מוזלי פירות, פנקייק בננות, עוגת גלידה. במתחם השני, באווירת הלילה, הילדים יכינו את כל מה שצריך בשביל מסיבת פיג׳מות– לוכד חלומות, כרית אישית, מובייל ירח וכוכבים ופיג׳מה צבעונית. בנוסף, המתחמים יתקשטו כחוף ים והילדים יוכלו ליהנות מאווירה קיצית ולהכין עוגיות כוכבי ים על מקל, עפיפונים, מובייל סירות, תיק לים ועוד.מתי? לאורך כל חודש אוגוסט בין 11:00-14:00ופעילויות וסדנאות נגרות ואומנות ובישול בימים שני, שלישי וחמישי בשעה 17:30(סדנת הבישול מתחילה ב 17:00)

כמה? הכניסה חופשית איפה? קניון שבעת הכוכבים-הרצליה לפרטים: www.7star.co.il

בוטניפלצת כשמפלצות פוגשות צמחים בגן הבוטני30.7-31.8.2023


 הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם בירושלים מזמין להגיע לאירוע הקיץ הגדול - בוטניפלצת!

הכל החל בלילה של ירח מלא כאשר ד"ר אורי פרגמן ספיר, המנהל המדעי של הגן הבוטני, עבד במשרדו בספרייה הבוטנית של הגן כשלפתע שמע רחש מוזר. אורי הלך בעקבות הרעש ופתאום ראה בפינה נידחת, שאף אחד לא מגיע אליה אף פעם, במדף גבוה ומאובק ספר עתיק מאד - ספר המפלצמחים הגדול. כשהתקרב, החל המדף לרעוד, הספר נפל וממנו קפצו  המפלצמחים שהתפזרו בכל רחבי הגן. 

 

במהלך הקיץ מוזמנים הילדים וההורים להצטרף למסע להכרת המפלצות הייחודיות ויחד עם זחליה הזחל, לחקור את היצורים המסתוריים שהשתלטו על הגן וללמוד על הטבע, על חוקי המדע ועל ערכי קיימות והכל דרך פעילויות, משימות והפעלות משפחתיות משעשעות שיקבלו מזחליה אותן יצטרכו לבצע לכל אורך המסלול.

 

השנה הוחלט לפתוח את הגן בשתי פעימות: פעימת בוקר 09:00-13:00 ופעימת ערב 17:00-21:30 .החל משעות החשיכה יוכלו המבקרים ליהנות מתאורה מרשימה וססגונית בגן של אמן התאורה גיל טייכמן. 

המפלצות פרי יצירתו של האמן והמעצב הישראלי אלכסנדר חייצקי שיוצרו ועוצבו במיוחד לפעילות הקיץ בגן. 

לפרטים והזמנת כרטיסים: בימות 6226* ובאתר מומלץ להצטייד בכרטיסים מראש.

לפרטים נוספים: הגן הבוטני האוניברסיטאי טל. 02-6794012 באתר ובעמוד הפייסבוק 

 


האטרקציה החדשה של ירושלים!  אוטובוס דו קומתי אדום כמו בחו"ל, הנוסע בין כ-15 תחנות בליווי הסברים!

 

בזכות העליות והירידות של ירושלים המטיילים בעיר נהנים מהנופים הפנורמיים הנפלאים. אבל לפעמים זה מאתגר, מה גם שהעיר פשוט ענקית ורוצים להספיק הכל!

אז לשמחת המבקרים החל מהקיץ פועלת בעיר אטרקציה חדשה שמאפשרת לגלות ואת ירושלים הקסומה – אבל על גלגלים!

 שירות חדש של אוטובוס אדום דו קומתי נוסע בין הנופים והאתרים  של ירושלים,העיר העתיקה ועד לתצפית להר הזיתים, ובליווי הדרכה ב-30 שפות.

וסיור עלה-ורד Hop on hop off של כשעתיים וחצי, בין כ-15 תחנות ממותגות בעיר, המאפשר נסיעה ללא הגבלה עם עצירה בתחנות עליה וירידה בהן ניתן לרדת ולחקור אטרקציות, מוזיאונים, גלריות, בתי קפה ועוד... ממש כמו בכל עיר גדולה בעולם.

 

האטרקציה פועלת בחודשי הקיץ בימים א-ה כל שעה עגולה בין השעות 16:00 – 10:00. בימי שישי אוטובוס אחרון בשעה 13:0

נקודת היציאה וכרטיסים: רח' גרשון אגרון 14 (בין מלון וולדורף לשגרירות ארה"ב)


פרטים נוספים באתר:  https://redbuscitytours.com/


קיץ מרתק בסמטאות צפת: סיורים, חוויות קולינריות ומופעים מוזיקליים

חודשי יולי-אוגוסט בפתח ואיתם פעילות ייחודית בסמטאות העיר העתיקה בצפת. במרכז התיירות אסנט בצפת מזמינים אתכם לחגוג את הקיץ במגוון סיורים, סיפורי צפת ההיסטורית, נופים גליליים וחוויות קולינריות

במרכז התיירות אסנט בצפת מזמינים אתכם לחוות את נופיה הקסומים של צפת היפה. כמיטב המסורת, גם בחודשי יולי-אוגוסט תוכלו להגיע לעיר העתיקה וליהנות מסיורים מוזיקליים בין סמטאות העיר הקסומה, שעוברים בין גלריות אמנות מקומיות, בתי כנסת עתיקים וכמובן, נופיה המרהיבים של צפת.

סיור עששיות מוזיקלי (ימי חמישי ב-20:00 בערב)

מתי?יולי: 6.7, 13.7, 20.7. אוגוסט: 3.8, 10.8, 17.8.

סיור סליחות מוזיקלי בליווי עששיות: 24.8, 31.8.

מרכז התיירות אסנט בצפת מזמין אתכם לחגיגת קיץ מוזיקלית,בין בתי הכנסת העתיקים, גלריות האמנות המקומיות ונופי הגליל  תוכלו לגלות מקרוב את הקסם של צפת.מדובר בסיור מוסיקלי בליווי נגן גיטרה, ועששיות . במהלך הסיור נטייל בסמטאות צפת העתיקה ונשמע שירים ופיוטים חדשים וישנים שיחברו אותנו אל הרוח של צפת הקסומה. בסיום הסיור נתכבד בפירות העונה ולימונדה קרה. אל הסיור בין סמטאות צפת העתיקה תוכלו לצאת מדי יום חמישי ביולי-אוגוסט ב-20:00 בערב. הסיור אורך כשעתיים מתאים למשפחות, ילדים, קבוצות וחברים.

סיור קולינרי בצפת (ימי שישי ב-11:00 בבוקר)

מתי?יולי: 7.7, 14.7, 21.7, 28.7. אוגוסט: 4.8, 11.8, 18.8, 25.8.

סיור קסום בסמטאות צפת העתיקה: נעבור בין הסמטאות הציוריות ונגלה מקומות ודמויות מעולם עתיק שיספרו לנו את הסיפור של בירת הגליל. במהלך הסיור נבקר גם ביקב צפתי - שם נטעם 5 סוגי יינות, נמשיך עם טעימות פלאפל בוטיק בסמטת הגלריות ונקנח בקוגל יהודי אותנטי.אל הסיור החווייתי שיתקיים בין סמטאות צפת העתיקה תוכלו לצאת מדי יום שישי ביולי-אוגוסט ב-11:00 בבוקר.

הפעילות כרוכה בהרשמה בטלפון: 077-8040574 או דרך האתר: https://tickchak.co.il/45766

חגיגה מוסיקלית בפסטיבל הכליזמרים הבינלאומי ה-36 בצפת

 בין התאריכים 22-24.8, ה'-ז' באלול.

הכול בכניסה חופשית לקהל הרחב. לאורכה ולרוחבה של העיר העתיקה בין המדרחוב לסמטאות הקסומות יתקיים 'בשביל הכליזמרים' - שביל הכולל הכוונה ושילוט שלאורכו עומדות במות הפסטיבל השונות בהן יתקיימו עשרות מופעים מדי יום ויום נקודות עניין נוספות בהן יהיו נגנים, דוכנים, אמני רחוב, מיצגים חיים וכליזמרים אותנטיים, לצד הגלריות והאווירה המיוחדת של צפת. הפעילות תתקיים בשלושת ימי הפסטיבל משעות אחר הצהריים ועד השעות הקטנות של הלילה.

השנה השתתפו אהוד בנאי, ישי ריבו, אודיה, דני סנדרסון ועוד, כאשר במקביל יעמוד הפסטיבל ה-36 בסימן חזרה לשורשי הכליזמר – עם אמנים בולטים מתחום הכליזמר והנשמה – ביניהם מוסה ברלין חנן, בר סלע, מירל רזניק, ישראל זוהר ואמנים נוספים. 


סיור מודרך למשפחות בין ערביים 

כל יום חמישי באוגוסט בשעה 18:00, החל מגיל 5

סיור מודרך, מותאם למשפחות עם ילדים, בגוונים נדירים של שקיעה זהובה מעל חומות העיר העתיקה, בליווי שלל תצפיות מרתקות מטיילת החומות הדרומית.

מפגש: בקופת הטיילת הדרומית, סיום: שער ציון.

מומלץ: נעלי הליכה, מים, כובע

כרטיסים: 50 ש"ח למבוגר (40 ש"ח לילד)

רכישה בקופת האתר www.pami.co.il

החוויה של הקיץ בכנרת - 'חווימה'

 

אטרקציה מפתיעה של הכנרת - 'חווימה' -  שייט עצמי וייחודי למשפחות, בודדים, חברים וקבוצות מאורגנות, המנגישה את הכנרת מזווית חדשה. במהלך השייט מגיעים לשלוש עד שש נקודות נסתרות ומרהיבות ביופיין במסלול, תוך מפגש עם הטבע, בעלי החיים ונופי הכנרת


במהלך השייט, מגיעים לנקודות תצפית, בשמורות טבע נסתרות בחופיה של בקעת גינוסר . השייט מתקיים בסירות מנוע בשייט עצמי, ללא צורך ברישיון משיט, כל סירה מאובזרת במסך טאבלט, עליו נבנתה מערכת ניווט , הכוללת מפת ניווט חיה והדרכה קולית, המלווה את המשתתפים בשייט.

  בסיום השייט ניתן ליהנות במתחם "חווימה" המשקיף לכנרת, מבית קפה כשר ואיכותי, בניית חכות ודיג, סדנת פיסול, טיולי תצפית על הכנרת, מלתחות, שירותים ומקלחות, עמדת החתלה, וגישה חופשית לחוף החורשה הסמוך למתחם.

 

הפעילות ב"חווימה" מתקיימת בימים ראשון עד שישי, לא כולל שבתות וחגים, האטרקציה שומרת שבת וכשרות. האטרקציה פועלת בהתאם לתנאי מזג האוויר.

לפרטים נוספים והרשמה:   havayama.co.il , 072-331-7825


מערת צדקיהו נפתחת מחדש לקהל עם חזיון אימרסיבי מהפנט!"סודות מתחת לחומות"

 

מערת צדקיהו בירושלים נפתחת לקהל הרחב החל מ-1 באוגוסט 2023, לאחר שהייתה סגורה בשלוש השנים האחרונות לשיפוץ ושדרוג תשתיות ותוכן במימון משרד ירושלים ומסורת ישראל ובביצוע החברה לפיתוח מזרח ירושלים.

שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש: "האתר הזה הוא אבן יסוד של ירושלים, מכאן מתחיל הסיפור שלנו. אני רואה חשיבות עצומה בכך שכל ילד יבקר כאן במהלך השנים בהן הוא לומד על ההיסטוריה שלו".


מערת המסתורין והאגדות של ירושלים מציעה כעת חזיון אימרסיבי (אופף) מרגש ומהפנט בשם "סודות מתחת לחומות", המתנהל כסיור המוקרן בתחנות על קירותיה החשוכים, לעומקה של המערה, אל סיפורם של עיר ושל עם, אל העולם המסופוטמי של תקופת בית ראשון, האגדות והמיתוסים של תקופת בית שני וסודות רבים נוספים.

 

בעומק המערה נפגוש את הכרוב המיתולוגי מארון הברית, את "תולעת השמיר" האגדית בעזרתה נחצבו אבני מקדש שלמה, את המעיין הנובע במעמקיה, וגם חברי מסדר סודי המאמין שמכאן נחצבה "אבן הראשה" הראשונה בהיסטוריה. נצטרף למסעו של צדקיהו לגלות בבל ונסיים בבנייתה המחודשת של ישראל לאחר 2000 שנות גלות.

 

ביקור במערה, עם או בלי חזיון לבודדים, למשפחות ולקבוצות מתבצע כעת בתיאום מראש בלבד,

בימים א-ה 9:00-17:00,   שבת – סיור רגיל בלבד, ללא חיזיון,     שישי – סגור

כרטיסים (עם חזיון או ביקור רגיל):

מבוגר 35-25 ₪, ילד/חייל/סטודנט/גמלאי 25-12 ₪

פרטים והזמנות: Pami.co.il

02-6277550  לחצו כאן לסרטון על החיזיון החדש:

 https://www.youtube.com/watch?v=pLK3Jjm6u9o

  

באר יעקב קניון באר יעקב,  שא נס 17, באר יעקב.

הקיץ, קניון באר יעקב מציע מגוון רחב של פעילויות מהנות שכל ילד יאהב ויתחבר. בפעילויות, יוכלו הילדים להנות מהצגות מושקעות של הסיפורים הקלאסיים, ממתקני מתנפחים בצורות מיוחדות של ספיידרמן וחיות עליזות ומסדנאות יצירה הקשורות לעולם הקולנוע, ביניהן הכנת סרטים מצוירים, אשליות אופטיות ואיפור אפקטים ותותבים.

מתי: ההצגות יתקיימו מדי יום ראשון בשעה 17:00. לכל אורך חודש אוגוסט

הפעילות במתנפחים תתקיים מדי יום שלישי בין השעות 15:00-18:00.

פעילויות היצירה יתקיימו מדי יום חמישי בין השעות 17:00-19:00.

כמה: הכניסה חופשית

לפרטים נוספים: https://beeryakovmall.com/

קיץ משפחתי באתרי המורשת-בסיפסוד

עשרות אתרי מורשת פזורים בכל רחבי הארץ כאשר כל אחד מהם שוזר סיפור נוסף אל תוך הסיפור הישראלי של כולנו. במהלך חודש אוגוסט, יפתחו 70 אתרי מורשת בכל רחבי הארץ ויציעו סיורים מודרכים במחירים מיוחדים ומסובסדים.

הסיורים המודרכים יתקיימו בימים ראשון-חמישי בשעה: 11:00.

מחיר: 50 ₪ למשפחה של עד 5 נפשות. 70 ₪ למשפחה של 6 נפשות ומעלה.

המבצע מתקיים ביוזמת משרד המורשת והמועצה לשימור אתרים.

יש להירשם מראש באתר המועצה לשימור אתרים.

בית אבי חי ירושלים מציג:שלום כיתה א' - פסטיבל אותיות לעולים לכיתה א'

יריד חוצות צבעוני, סדנאות יצירה, בית הספר של הליצנים ועוד

27-28 באוגוסט בבית אבי חי

בית אבי חי מזמין אתכם לפתוח את שנת הלימודים הראשונה של הילדים והילדות באירוע חגיגי, יריד חוויתי  עם בית הספר של הליצנים, סדנת יצירת ציוד לבתי ספר ומפגש עם סופרים, לקראת הצעד המרגש של כניסה בשערי בית הספר. עולם שכולו חגיגת אותיות לרגע המיוחד הזה, בו הם נכנסים לעולמות השפה והמילים.   

בהשתתפות - ג'קי לוי, רוביק רוזנטל, אריאל קרן, ינון שאזו, תזמורת הרחוב הירושלמית, שרית זוסמן, מוריאל הופמן, סמדר ספיר ועוד. 


סדנת יצירה להכנת ציוד לבית הספר 

פעילות משותפת להורים ולילדים - הזדמנות נדירה לצלול יחד אל תוך שקט ויצירה, בדים וצבעים מאירי עיניים ולהכין במו ידיכם את הציוד שילווה אתכם יום יום בבית הספר. הסדנה תכלול: תפירת קלמר, קישוט עפרונות, הכנת מפית אוכל רב פעמית ועוד. בהנחיית: סמדר ספיר, מאיה קרניאל ועוד 


מופע סיפור- ילדים נפגשים עם סופרים וספרים

מופע סיפור - ילדים נפגשים עם ספרים וסופרים: מפגש מיוחד מלא צליל וצחוק, המשלב קריאה לא שגרתית בסיפורים אהובים, מפגש עם הסופרים שמאחורי הספרים, מוזיקה ומשחק.
עורכת ומנחה: שרית זוסמן | פסנתרן: מוריאל הופמן 


"אותיות מתוקות"  מפגש חוויתי עם הסופר ג'קי לוי.  "חנות המילים של נֹעם"  מפגש חגיגי עם הסופר רוביק רוזנטל.


בית הספר של הליצנים 

ברוכים הבאים לכיתה א'- בבית הספר של הליצנים. בואו להשתתף בשיעור מצחיק עם מורים מבולבלים שיהפכו לכם את החוויה של הכניסה לבית הספר למשמחת לב ומפוגגת חששות    

במאי ויוצר: ינון שאזו, משתתפים: ינון שאזו, אריאל קרן, דניאל עובדיה


ציידי האותיות
סיור חווייתי של ליקוט וגילוי אותיות בתוך תערוכת אמנות מרהיבה- "ציור מכושף".

המשתתפות והמשתתפים יגלו אוצרות של אותיות שמסתתרים במקומות מפתיעים, יכירו אותן וירכיבו מהן מילים. בהנחיית: אלינור מלחי
יריד חוצות חוויתי וצבעוני
לאורך כל ימי הפסטיבל והאירועים, יתקיים בחצר בית אבי חי יריד חוויתי שכל כולו חגיגת אותיות ומילים: אותיות מתוקות, ציורי פנים, יוגה אותיות, כתיבת סיפורים, קפסולת זיכרונות מתוקים, קונצרט והפתעות נוספות 

שלום כיתה א

ראשון-שני/ 27-28.8 בשעות 09:30-12:30 + 16:00-19:00 
בית אבי חי- רחוב המלך ג'ורג 44, ירושלים
לפרטים נוספים ושריון כרטיסים

השתתפות חופשית ביריד תינתן לכל מי שרכש כרטיס לאחד המופעים/סדנאות
* שימו לב - האירועים מתקיימים במקביל, לכן לא מומלץ לרכוש כרטיסים ליותר מאירוע אחד!
*עלות ההרשמה לכל אחד מהמופעים- 30 ש"ח, להורה מלווה הכניסה חינם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה