יום רביעי, 30 בדצמבר 2020

חדש מטבעול!נאגטס ירקות! Tivol

 מתלבטים איך להעשיר את התזונה בירקות במגוון שונה?

ילדים סרבני ירקות וחושבת איך להכניס להם ירקות בריאים לתפריט? 

או גם לנו המבוגרים לעבודה שמחפשים לנשנש משו קליל אך בריא . וכמובן גם כתוספת ליד הפחמימה-

טבעול משיקה פיתוח חדשני: 

נאגטס עשירים בירקות עם ציפוי קרנצ'י המכיל ירקות  !




טבעול גאה להשיק מוצר חדשני המתאים לכל המשפחה - נאגטס ירקות כתומים, לבנים וירוקים, אשר יהוו פתרון טעים ומזין לשילוב של ירקות בתפריט היומי. 

בימים אלה משיקה טבעול שלושה מוצרי נאגטס ירקות המורכבים משילובים של ירקות מגוונים בצבעים שונים: נאגטס ירקות כתומים - חטיפי דלורית, בטטה וגזר בציפוי פריך המכיל גזר; נאגטס ירקות ירוקים - חטיפי ברוקולי, קישוא ואפונה בציפוי פריך המכיל ברוקולי ונאגטס ירקות לבנים - חטיפי כרובית,תפוח אדמה ובצל בציפוי פריך המכיל כרובית.

נאגטס הירקות של טבעול מכילים רשימת רכיבים מוכרת, עם עושר של ירקות במילוי ועם ירק בציפוי שנותן פריכיות ומשדרג את החוויה. התוצאה היא נאגטס טעימים, בעלי חווית אכילה קרנצ'ית המדמה שניצל קטן ובעצם מהווה דרך חדשה ליהנות מעושר של ירקות מגוונים שבדרך כלל נעדרים משולחן האוכל המשפחתי. נאגטס הירקות מתאימים כתוספת של ירקות לארוחת צהרים או ערב וכן יכולים להוות ארוחת ביניים מזינה במהלך היום. 

על פי סקר אותו ערך מכון המחקר TNS עבור טבעול בקרב מדגם מייצג של האוכלוסייה, 99% ציינו כי שילובם של ירקות בתפריט הילדים הינו חשוב, אך שליש מהנשאלים הודו שילדיהם אינם אוכלים מספיק ירקות. מדובר באתגר אותו מכירים ההורים ומתמודדים עמו כמעט מידי יום.

לדברי יעל אורן, דיאטנית טבעול, "כחלק מתזונה מאוזנת יש חשיבות לא רק לכמות  הירקות שאנו צורכים במהלך היום אלא גם למגוון. לרובינו יש קושי בגיוון הירקות וברוב הבתים משלבים בעיקר עגבנייה, מלפפון או פלפל, אבל ברוקולי, כרובית ודלורית מקבלים פחות במה. עם זאת כולנו היינו רוצים לבשל ברוקולי לילדים ושיאכלו בהנאה. אחד הרעיונות מאחוריי נאגטס הירקות שמכיל אחוז גבוה של ירקות -  ברוקולי, אפונה, קישוא, גזר, דלורית וכרובית היה לא 'להחביא' את הירק אלא להציגו במעטפת בעזרת ציפוי המכיל גם ירקות  וכמובן התוכן העשיר בירק, כל נאגטס וצבעו שלו, ובכך לאפשר חשיפה לירקות נוספים גם סנסורית וגם ויזואלית בתבנית יותר מתווכת וייתכן כי בהמשך תהיה הנעה לאכילת אותם ירקות בתצורות אחרות. 

כשרות:

טבעול נאגטס ירקות כתומים בעל"ז, רבנות מטה אשר

טבעול נאגטס ירקות לבנים רבנות מטה אשר

טבעול נאגטס ירקות ירוקים רבנות מטה אשר


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה