יום חמישי, 9 ביולי 2020

פעילויות ואטרקציות קיץ חופש גדול בין הזמנים תש"פ 2020 ,פעילויות חינם, אטרקציות לקיץ,hofesh-gadol

ליקטנו עבורכן כבכל שנה מגוון פעילויות יחודיות בחינם או בתשלום ברחבי הארץ לקיץ 2020 -החופש הגדול תש"פ.
כל האירועים והפעילויות בחסות המפיקים המלצתינו-לוודא קיומם של האירועים בהתאם למזג האוויר, הנחיות הקורונה , התקן הסגול והתאמתם הרוחנית לפני הגעה למקום !
רוצים להמשיך היות מעודכנים בכל הדברים השווים ? עשו לנו לייק בפייסבוק - https://www.facebook.com/IMACHAREDIT
אז השנה כן יש מקומות להגיע אליהם, מה מתוכנן הקיץ?
היכל טוטו חולון-תערוכת הלגו והשנה בסימן "ממלכת הדינוזאורים" 

מה במתחם?תערוכת דינוזוארים המורכבת מלמעלה מעשרה מליון קוביות לגו.
היינו שם !
בחלק הראשון -מיצגים מהממים של דינוזאורים העשויים מקוביות לגו קטנטנות באווירה קסומה, ממוזגת, עם סאונד ותאורה מהממים הנותנים אווירת ג'ונגל .
עברנו בין המוצגים, הילדים נהננו לקרוא על כל דינוזאור מכמה קוביות נבנה ,במשך כמה שעות וכמה בונים עסקו בבנייה. הילדים (באנו עם גילאי שלוש שבע ועשר שנהננו מאוד ועברו שוב ושוב בתערוכה! )
אחרי התערוכה היה מתחם של פעילויות בנייה בלגו לילדים ,מתחם משחקי אקס-בוקס, סימולטרים לילדים סביב עולם הלגו,ובקומה העליונה פופים לצפייה בסרטי נינג'גו מצויירים.אפשר לעבור ממתחם למתחם בחופשיות.סה"כ שרפנו בתערוכה 3 שעות ויכולנו אף יותר. מבחינת צפיפות-אין בכלל !מספר האנשים ממוספר. מבחינת מגע-במתחמי הבנייה בין כל משפחה ומשפחה ששיחקו דאגו לחטא את הלגו והמשטחים ומאד הקפידו על זה.
מקורה , ממוזג, עומד בתקן משרד הבריאות עם התו הסגול והכי חשוב-חניה חינם! אפשר אחרי התערוכה להסתובב בפארק החינמי בחוץ "פארק פרס" לפיקניק .מומלץ מאד!
לאתר התערוכה – www.lego2020.co.il

פארק גני יהושוע בת"א- כדור הפורח + אטרקציית  CINEMAX 360

 סרטים בטכנולוגיה חדשנית לחוויה מפעימה
בימים אלה ובצמוד לכדור הפורח בגני יהושוע בתל אביב (קופות הכדור פורח) נפתחה לראשונה בארץ אטרקצייתCINEMAX 360, חוויה רב חושית מפתיעה, משעשעת ומרגשת במיוחד למבוגרים, צעירים וילדים (מגיל 4)
בוחרים סרט-אנחנו ממליצים עד הסרט "דינוזאורים " לילדים אמיצים,ולקטנים יותר "מרוץ חיות", למבוגרים יותר "החומה הסינית". כל סרט באורך 8-13 דקות .הצפייה היא אינטראקטיבית עם כסאות זזים בהתאם לסרט .חוויה משעשעת ונחמדה מתאימה גם לבילוי זוגי וגם עם הילדים. הסרטים שצפינו היו נקיים ומתאימים למגזר הדתי .
המלצה לטיול רומנטי-צפייה בסרט + ריחוף בכדור פורח.
למשפחתי-ניתן לטייל אח"כ בפארק ובמתקנים(אם מותר)
הטיסה בכדור פורח והסרט בהתאם לתקן הסגול ולהנחיות הקורונה .
לפרטים .שעות פתיחה ו עוד- 5589722-03.
להגעה: חניה בחניון גני יהושוע, בחלק הכי מערבי של החניון, ואז צעידה ברגל לתוך הפארק פנימה לכיוון הכדור הפורח – אי אפשר לפספס אותו.360CINEMAX צמוד אליו.

הגן הבוטני ירושלים-אוגוסט 2020

 במהלך אוגוסט הגן הבוטני בשעות בין הערביים יהפוך לגן קסום עם אוירה בסגנון "אגדות".
בגן ימתינו למבקרים דמויות מסיפורי האגדות ביניהן: ג'פטו ופינוקיו, רפונדזל ואלזה, המפטי דמפטי ועליסה מארץ הפלאות, מספר סיפורים ילוו את הילדים בשבילים ובפינות שיוארו בתאורה קסומה ומיוחדת ואפקטים של גחליליות, הקרנות על צמרות העצים והצמחים באזור, מוסיקה וצלילים קסומים שקיימים רק באגדות.
9 תחנות משחקים בהם תתקיים פעילות הכוללת: מגרש הקריקט של עליזה בארץ הפלאות, ננסה להציל את רפונדזל מהמגדל הגבוה, קיר החידות של המפטי דמפטי, שביל המשאלות, מסלול הדרקון הראשון שלי, מפגש עם אלזה במפל הנסתר, הליכה בעקבות רעש הפטישים בצלע ההר וחיפוש זהב במכרה יחד עם הגמדים, ועוד
פעילות לכל המשפחה מתאים לילדים בגילאי 3-12 והכל בתקן הסגול (המקום פתוח)
להזמנת כרטיסים - https://bit.ly/35wPckl
לפרטים נוספים: הגן הבוטני 02-6794012
 http://www.botanic.co.il/
 סיורי עששיות בין הנקרות : לילות אוגוסט באתר התיירות ראש הנקרה
בחודש אוגוסט ייפתח האתר מחדש לסיורי עששיות ליליים, והחודש עם מתכונת מיוחדת - גם בתאריכים קבועים וגם בתאריכים גמישים.. מעוניינים להצטרף עם המשפחה לסיור קיים? הצטרפו לתאריכים הפתוחים – בכל שבוע יתקיימו 2-3 סיורים בערבים שונים, החל מהשעה 20:00. תאריכי הסיורים הקבועים בחודש אוגוסט – 3.8 [ב'], 5.8 [ד'], 10.8 [ב'], 13.8 [ה'], 17.8 [ב'], 20.8 [ה'], 24.8 [ב'], 26.8 [ד']. מעוניינים ליזום סיור פרטי לקבוצת משפחות או חברים בתאריכים נוספים? אנחנו גמישים! פנו לראש הנקרה לתיאום סיור קבוצתי פרטי משלכם – ללא כל שינוי במחיר.
על הפעילות : לאחר רדת החשכה וסגירת האתר, נפתח מחדש אתר התיירות ראש הנקרה לסיורי עששיות ליליים בשעות שהטבע מתעורר לחיים מסתוריים. סיור העששיות כולל: נסיעה לילית ברכבל המואר אל הנקרות הימיות וסיור מודרך בתוך הנקרות החשוכות לאור עששיות. נלמד כיצד נוצרו הנקרות ולמה דווקא כאן, נעלה על הגשר המפורסם שעליו עברה הרכבת המנדטורית שאף הובילה לארץ מעפילים ונשמע את הסיפור המרתק על הלילה שבו המחתרות פוצצו את גשר הרכבת. סיורי העששיות הליליים הם בהרשמה מראש באתר https://www.rosh-hanikra.com/ או בטלפון 073-2710100. משך הפעילות: שעה ורבע. עלות למבוגר 54 ₪, עלות לילד (3-18) 48 ₪. קיום הסיורים מותנה במינימום משתתפים.
גן העיר תל אביב- פעילות לקטנטנים

באוויר הפתוח קומת המזרקה תהפוך למרכז בילוי למשפחה
הפעילויות:אגם ברבורים
בריכת המזרקה תהפוך ל"אגם ברבורים" קטן עם סירות פדלים, שהמבקרים הצעירים יוכלו לשוט בהן להנאתם, בליווי ההורים
לגילאי שנתיים וחצי עד שש
תאריכים: מה 05-31.08.20 . ימים א'-ה' בשעות 10:30-19:00. מחיר לשימוש בסירה: 15 שקלים ל-10 דקות.
פעילויות חינם במתחם הילדים
מתחם ילדים מיוחד בגן העיר יארח 3 פעמים בשבוע מגוון פעילויות מהנות ומתחלפות לילדים: יצירה, קעקועים, מתנפחים ועוד.
לגילאי 3 ומעלה.
תאריכים: 05 באוגוסט עד 31 באוגוסט 2020.ימים ב', ד', ה' בשעות 17:30-19:00.עוד פרטים באתר-

http://www.city-garden.co.il/

אושילנד כפר סבא
.
 4 שבועות של 4 פעילויות משתנות לילדים - מסביב לעולם, משחקי ילדות, מגה בלוקס ועולם הדינוזאורים, בכל שבוע חוויה קייצית אחרת-חינם

פעילויות ממוזגות וללא עלות
בשבוע הראשון של אוגוסט, ולמרות שהטיסות לחו"ל מחוץ לתחום, יזכו הילדים לחוויה במתחמי ארצות בחו"ל.
במתחם פריז  להרכיב דגם של מגדל אייפל,
במתחם המערב הפרוע יקבל את פניהם של הילדים קאובוי קשוח וחביב אשר ידריך שלוש הפעלות מתחלפות: הכנת פרסה מקושטת וצבעונית, קליעה למטרה נושאת פרסים, או שעת סיפור המגוללת סיפורים מותחים ומלאי גבורה מן המערב הפרוע.
במתחם חוף הים הקאריבי תקבל מדריכה הלבושה בסגנון הוואי את הילדים, לשתי פעילויות השואבות השראה מחוף הים, שיתקיימו במקביל: סדנה להכנת מובייל מצדפים, וסדנה להכנת צמיד ושרשרת צדף. זאת לצד סדנת ריקודי הולה – ריקוד המגיע אלינו מאיי הוואי, ונרקד לצלילי שירים מסורתיים ונגינת היוקללה.
בשבוע השני של אוגוסט, פסטיבל משחקי ילדות יחשוף את הילדים למשחקי הילדות הקלאסיים של פעם, לצד משחקי ילדות עכשוויים ומפתיעים.
בשבוע השלישי יבקרו הילדים בעולם משחקים שהתנפח לממדים עצומים: עם מתחם מגה בלוקס ומתחם פאזלים ענקיים, ובשבוע האחרון של אוגוסט יכנסו הילדים לעולם הדינוזאורים – עם דמויות דינוזאורים ענקיות שיקבלו את פניהם לצד מתחמי פאזלים, יצירה, עמדות מיני-גולף, עמדות צילום ועוד, כולן חושפות את הילדים לזני דינוזאורים מגוונים.
שעות הפעילות ימים ראשון-חמישי 11:00-14:00, 16:00-19:00 יום שישי 11:00-14:0.
הפעילויות מתאימות לגילאי 4-11. מתחמי משחקים מתאים עד גיל 15
כל הפעילויות יתקיימו בהתאם להנחיות משרד הבריאות תוך שמירה על תקנות התו הסגול: שמירה על היגיינה, מרחק ובסבבים של עד 10 משתתפים בכל סבב.
https://oshiland.co.il/,

בחודש אוגוסט יתקיימו מגוון פעילויות ב-9 אתרי מורשת ברחבי הארץ:מקווה ישראל,מכון איילון רחובות,רכבת העמק כפר יהושוע ועוד.
המועצה לשימור אתרי מורשת בישראל מנהלת ומפעילה אתרי מורשת בכל חלקי הארץ,ומציעה פעילויות קיץ מרתקות, השופכות אור גם על מורשת המדינה, והקמתה.במחירים סמליים.

כל הפרטים בקישור - לפרטים נוספים והרשמה לפעילויות:https://shimur.org/events/קיץ-כמו-פעם/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה