יום ראשון, 6 באוקטובר 2019

סוכות 2019 חינם אטרקציות פעילויות הצגות בחינם או בתשלום ברחבי הארץ sukot2019

ליקטנו עבורכן כבכל שנה מגוון פעילויות יחודיות בחינם או בתשלום ברחבי הארץ בסוכות תש"פ 2019 .
כל האירועים והפעילויות בחסות המפיקים אותם, יש לוודא קיומם והתאמתם רוחנית לפני ההגעה למען הסר ספק!


רוצים להיות מעודכנים בכל הדברים השווים ? עשו לנו  לייק בפייסבוק - https://www.facebook.com/IMACHAREDIT

פסטיבל 'שמחה' במיני ישראל  בחול המועד סוכות (15-17/10)-מיני ישראל,מתקני לונה פארק, והופעות !
שלומי וסתם במיני ישראל!

 רק 20 דקות מהמרכז, תוכלו למצוא את פארק 'מיני ישראל' שלאורכו ולרוחבו פרושה כל מדינת ישראל. הפארק מציע לילדי ישראל לבקר בחול המועד סוכות (15-17/10)  וליהנות משלל פעילויות במסגרת פסטיבל 'שמחה' .
מידי יום יוכלו הילדים להנות מ-10 מופעים שונים  של מיטב האומנים של ישראל ביניהם:  שלומי וסתם,כוכבת הילדים 'נתי, הגעתי, הופעתי' שתעלה עם מופע חדש,, כוכב הילדים עודד פז והקרקס מת מצחוק שהופיעו והדהימו את הקהל בתוכנית הגמר של 'גוט טאלנט' במופע מטריף המשלב נבחרת אקרובטים מטנזניה,שלא יוריד לכם את החיוך מהפנים, צ'יקולולו במופע 'שמח בשכונה'  ואיציק הליצן שילמד את הילדים איך לצחוק ולהצחיק- העיקר להיות שמח..
סוכות 2019 יתקיים השנה בסימן 'סוכות של שמחה במיני ישראל' עם פסטיבל שכולו הנאה צרופה, חוויות מהנות, הופעות שמחות, מפגש אומנים, חידות מהנות, מתקני לונה פארק, פינות סלפי, תחרות צילום בנושא 'מיני ישראל ואני' בשיתוף בית הספר לצילום גליץ וכמובן סוכת 'שמחה' שתארח לאושפיזין את האומנים למפגש מעריצים עם הילדים בכל יום בחול המועד..
פסטיבל 'שמחה' במיני ישראל בימים ג'-ה' בין התאריכים 15-17/10
בין השעות_9:00 עד 19:00_
ללו'ז המלא של ההופעות ניתן להיכנס לאתר https://www.minisrael.co.il/

אברהם פריד והסימפוניות 16.10 יום רביעי מופע מלא יום חמישי 17.10 ישי ריבו ונתן גושן יום שלישי 15.10הפרויקט של רביבו
בפסטיבל ראשון לציון פסטיבל המוזיקה הגדול ביותר בישראל !
היכל התרבות, לייב פארק ראשל"צ, גן המושבה, כיכר העירייה, רחבת בית העם
14  - 19 לאוקטובר 2019.

ענק הזמר החסידי מניו יורק, אברהם פריד, סוגר עשור רביעי מוצלח של קריירה מוסיקלית בינלאומית, במפגש יוצא דופן עם התזמורת הסימפונית ראשון לציון, שתלווה את מיטב להיטיו מהתקופות השונות ותחבר בין צלילי  הפריילעך והרוק היהודי לבין הצלילים של עולם המוסיקה הקלאסית.בקונצרט יארחו פריד  והתזמורת הסימפונית את הזמרים: מוקי ורמי קליינשטיין.מנהל מוסיקלי ומנצח: יובל סטופל

נותרו כרטיסים אחרונים לדשא!ריבו וגושן, מהיוצרים והזמרים המרתקים והמובילים של העשור הנוכחי, ישתפו פעולה לראשונה במופע משותף באמפי לייב ראשון, בליווי הרכב נגנים אחד ובו ישירו את כל להיטיהם הבולטים והמוכרים מהשנים האחרונות – ביחד ולחוד באפריל האחרון יצאו השניים לסיבוב הופעות משותף בארה"ב אשר יצר הדים וקצר תשבחות רבות וכעת זו ההזדמנות הראשונה לצפות במופע המשלב את שני האמנים האלה, החוצים קהלים ומגזרים ומופיעים בבמות הגדולות ביותר בארץ, על במה משותפת אחת לכרטיסים 
  
סוכות אקשן בעתיקה
והכל עד 35 ₪!
טרק נופים ואגדות - סיור מודרך חוויתי על טיילת החומות הצפונית מול נופי ירושלים, המשלב שחקנים והצגה על הסולטן סולימאן  ובוני החומות והעיר ירושלים. וירידה במגדל השער הנסתר לכיכר הרומית למפגש וסלפי עם אדריאנוס שלחם בבר כוכבא ורבי עקיבא!
טרק אקסטרים! – סיור עצמאי הצופה אל הנוף של ירושלים על הטיילת הדרומית וגלישה במורד החומה בסנפלינג באזור שער ציון. *יש להצטייד בנעליים סגורות
טרק המסתורין – סיור מודרך לבאי מערת צדקיהו: שלל מיתוסים ואגדות נקשרו במערה- בריחת המלך צדקיהו, בניית בית המקדש ע"י שלמה המלך, מסדר "הבונים החופשיים" יצור מכונף מסתורי ואלפי גרפיטי על הקירות ומעיין "דמעות צדקיהו" ועוד. הסיור ללא תוספת תשלום ויצא בכל שעה עגולה בין 11:00-15:00.
איפה ומתי: עלייה לשתי הטיילות - משער יפו. מערת צדקיהו – רח' סולטאן סולימאן. ירושלים
חול המועד סוכות ט"ז- י"ח תשרי התש"פ, 15-17.10.2019 בשעות 16:00-9:00
גילאים: מגיל 5 ומעלה (סנפלינג מגיל 9 ומעלה).
מחיר: 30 ₪ טרק אקסטרים או טרק נופים ואגדות,  10 ₪ לטרק המסתורין ולביקורים העצמאיים
פרטי התקשרות ורכישה: באתר *מומלץ: נעלי הליכה נוחות, כובע ושתייה





מהצפון ועד הדרום -טיולים, סיורים מודרכים ופעילויות לכל המשפחה
ללא תשלום
ארגון אשכולות בשיתוף אגף לתרבות יהודית במשרד החינוך ומכבי שירותי בריאות,ממשיך במסורת הטיולים בארץבחול המועד סוכות לכל המשפחה. השנה יתקיימו הסיורים בסימן עידוד אורח חיים בריא ובמהלך החג, מדריכי הטיולים של אשכולות יפעלו בכ-30 מוקדים ברחבי הארץ ויציעו למשפחות המטיילות סיורים, טיולים ופעילויות- ללא עלות!
 בין האירועים: פעילויות חקלאיות לכל המשפחה סיורים מונגשים לאנשים עם מוגבלויות סיורי ערב מיוחדים סיורים מודרכים וטיולים ברחבי הארץ ועוד
15-17/10/2019, ימים שלישי עד חמישי ברחבי הארץ, ללא תשלום.
לפרטים: מוקד אשכולות0778994989 ובאתר אשכולות: eshkolot.org


חגי תשרי כבר בפתח ואיתם גם אירועי חול המועד סוכות בפארק המיחזור חירייה.

למשך שלושה ימים יהפוך פארק המיחזור ללונה ג'אנק, פארק שעשועים מיוחד במינו, הראשון בעולם שעשוי כולו מהפסולת של תושבי גוש דן – 100% תוצרת חירייה!
-         במתחם חירייה ג'אמפ יחכו למבקרים מקפצות ופירמידות ענק שעשויות ממזרנים וצמיגי משאית שיצאו מכלל שימוש. בנוסף, גם השנה יוכלו המבקרים לבלות בסדנאות יצירה DIY בהן נלמד כיצד להפוך פריטים שיצאו מכלל שימוש למוצרים שימושיים "חירייה סטייל", לצאת לסיורים מודרכים בעקבות משאיות האשפה שבהן נגלה לאן באמת מגיעה הפסולת של כולנו, לצחוק ולהתרגש בהצגת הילדים האהובה "סיפורו של יונתן" וליהנות מעוד מגוון הפתעות נוספות.

פסטיבל חיפזון וזהירון בפארק הירקון

מה בתוכנית: לראשונה בישראל - חיפזון וזהירון בפסטיבל שיתקיים בחול המועד סוכות! חגיגה סוחפת וצבעונית הכוללת: מופע מרכזי (על הבמה הראשית) . אטרקציות לילדים, מתקנים מתנפחים, סדנאות יצירה, מתחמי משחקים, עמדות איפור, קיר גרפיטי ועוד. 

איפה ומתיחוה"מ סוכות 2019, אמפי וואהל, פארק הירקון תל אביב.   16-17.10 שעות:  9:30, 11:30, 13:30, 16:00. משך הפעילות: סה"כ שעתיים.

גילאים:   מומלץ לגילאים 2-7.  

כמה זה עולה:   מחיר מלא 71 ש"ח. מחיר ברכישה מוקדמת  49 ש"ח, דרך אתר הסדרה. מבצעים והנחות: מועדון שלך 29 ש"ח. ויזה כאל  42 ש"ח חבר 55 ש"ח. מגה לאן 65 ש"ח. קרנות השוטרים 45 ש"ח.

פרטים נוספים: פרטים באתר או   באתר של הסדרה

מאורות, בתים ומושבות: הבתים של בעלי החיים – גן החיות התנ"כי, ירושלים
חג הסוכות, שמסמל את הבית הארעי שלנו, הוא הזדמנות נהדרת להכיר את הבתים של בעלי החיים ואיך הם מגינים עליהם. ברחבי הגן יוצב שילוט שיעסוק בקינים המדהימים, ובמאורות המסקרנות של בעלי החיים. מי היצור הבונה את הקן בגדול בעולם? איך מתכונן האורנג אוטן ללינת הלילה? ולמה כולא הקלאו את זוגתו בתוך גזע עץ? בנוסף תתקיים הסדנה "אושפיזין בתוך הבית" על העכבישים, הנחשים ושאר בעלי החיים שמבקרים אצלנו בבית וכן האכלות מודרכות וסדנאות.
מתי: במהלך ל חופשת הסוכות. ימים א' – ה' 9:00 – 18:00, שישי וערבי חג 9:00 – 16:30 
איפה: דרך אהרן שולוב 1, ירושלים
כמה: ילד (גיל 3-18) 44 ₪, מבוגר 58 ₪
לפרטים:02-6750111 ובאתר  http://www.jerusalemzoo.org.il/
 
גן החיות התנכ"י
'פסטיבל קרליבך', היריד הכפרי ה- 24 במבוא מודיעים

. 'פסטיבל קרליבך' במבוא מודיעים מתקיים כבר למעלה מעשור בכל חול מועד וגם השנה תתקיים פעילות ענפה מגוונת ומעניינת לכל קשת הגילאים: הופעות מוסיקליות לאורך כל היריד על ידי מיטב הלהקות וזמרי המוזיקה היהודית, כ- 70 דוכני אומנות אותנטית, מתחם ילדים כולל יצירות, הופעות, הפעלות ועוד הפתעות.
מתי: חול המועד סוכות, יום ד' 16/10 י"ז תשרי, בשעות: 12:00-21:00
כמה: 30 ₪ לילד מגיל 3, 70 ₪ למבוגר מגיל 16
איפה: מושב מבוא מודיעים. הכוונה לחניה בכניסה למושב.
לפרטים: בפייסבוק: the moshav country fair, לרכישת כרטיסים: https://tickchak.co.il/7251


בית מורשת משטרת ישראל בחול המועד סוכות
בית מורשת משטרת ישראל מזמין את הציבור בימי חול המועד סוכות לחוויה מיוחדת, בה יכיר מקרוב את השוטרות והשוטרים שמשרתים אותו מדי יום וכן את הציוד המיוחד שמשמש אותם.  במקום ייערכו תצוגות של יחידות המשטרה השונות: ניידת סיור, משטרת התנועה, משמר הגבול, זיהוי פלילי, ועוד.
בשעות 11:00 ו-13:00 ייערך מופע מרכזי בכיכובם של מדריכי המכללה לשוטרים, כלבי משטרה ורובוט חבלה. בבית המורשת יוכלו המבקרים להתחפש לשוטרים, לפתור כתבי חידה נושאי פרסים, לצפות בסרטים, לשמוע סיפורים, ליצור וליהנות.
מתי: ימים שלישי, רביעי וחמישי, ט"ז-י"ח תשרי תש"פ, 17-15.10.2019, בשעות 15:00-9:00 (הכניסה לאתר תיסגר בשעה 14:00).
כמה:הכניסה חופשית. אין צורך להזמין מקום מראש.
איפה: בית מורשת משטרת ישראל, המכללה הלאומית לשוטרים, שדרות וירג'יניה 1, אזור התעשייה בית-שמש מערב
לפרטים: טלפון 02-5788263, https://www.facebook.com/police.heritage/


פסטיבל בוצרים ונהנים השנתי- פסטיבל לכל המשפחה ביקב יפתחאל
יקב יפתחאל באלון הגליל מזמין לפעילות בציר ייחודית הכוללת את תהליך הכנת התירוש- מהענב ועד לבקבוק.
פעילות משותפת בכרם בבציר ענבים ידני, ובהמשך,בין צל עצי האקליפטוס, ממשיכים בהכנת יין התירוש- הפרדת הענבים מהאשכולות, מעיכת הענבים, סחיטת ענבים, סינון ומילוי התירוש לבקבוק אישי, פיקוק בפקק שעם ויצירת תווית אישית.
התהליך כולו מתבצע בעבודת ידיים ובעזרת מכונות המתאימות לילדים.הפעילות תלווה בהדרכה צמודה ולאחריה יתקיים ביקור ביקב, בו ניתן לצפות בסרט המתאר את תהליך הכנת היין.
לסיום, הילדים מוזמנים למתחם משחקי העץ והג'ימבורי, והמבוגרים מוזמנים למרכז המבקרים של היקב- שם ניתן לטעום ממגוון היינות וליהנות מגבינות עיזים משובחות וטעימות דבש, גם הוא מתוצרת המשק.
מתי: הפעילות תתקיים בראש השנה ובסוכות  28.9-1.10, ו-12-21.10 או עד גמר הענבים. (מומלץ להתקשר לוודא לפני הגעה) בין השעות: 10:00-14:00
כמה: משתתף (בוצר): 45 ₪, מלווה: 30 ₪. פלטת גבינות עיזים, קפה, קרטיבים ושתייה קלה בתשלום נוסף.
איפה: יקב יפתחאל באלון הגליל
לפרטים: אדוה 052-4641849, הדס 052-4641850


סיורים מודרכים במרכז המבקרים של קול שופר בגולן
מה? קול שופר הוא מפעל משפחתי לייצור שופרות. המפעל הוקם על ידי שמעון קינן, בעל תקיעה ותיק ובקי ברזי השופר. במרכז המבקרים הקהל, ילדים ומבוגרים, מתנסים, מתרשמים ובעיקר לומדים על תהליך ייצור השופרות על כל היבטיו.
מתי? א'-ה' 08:00-16:00, שישי 08:00-13:00, שבת - סגור 
כמה? לקבוצה עד 10 אנשים- 300 ₪, לקבוצה עד 25 איש- 30 ₪  לאדם, לקבוצה מעל 25 איש, 25 ₪  לאדם
לפרטים: 04-6763307 | 052-8008485 | kolshofar777@gmail.com

סיורים עצמאיים בפארק וולקני אביטל  -ללא תשלום במהלך חול המועד סוכות
מה? במהלך ימי חול המועד פארק וולקני אביטל יהיה פתוח לקהל ללא עלות לסיורים עצמאיים. במקום עמדות מסבירונים ושילוט אינפורמטיבי.
מתי: ימי חול המועד, 10:00-16:00
כמה? ללא עלות באדיבות חברה כלכלית גולן
איפה?  פארק וולקני אביטל

בית העדות בניר גלים (בכניסה הצפונית של אשדוד) 
"עקבות של אור" - משחק משפחות חווייתי וערכי, המשלב משימות מגבשות, חידות צופן מאתגרות ולא פחות חשוב מכך - תוכן מרתק, מעשיר וערכי
כל משפחה משחקת בזמן ובקצב שלה
הפעילות תתקיים בבית העדות בניר גלים (בכניסה הצפונית של אשדוד) בימים שלישי ורביעי, ט"ז-י"ז בתשרי 16-15 באוקטובר בין השעות 15:00-9:00.
מחיר לאדם - 30 ₪, מחיר משפחתי  - 160 ₪.
בית העדות השוכן בלבו של המושב הפסטורלי ניר גלים מספר את סיפור השואה והתקומה מתוך נקודות האור של הימים ההם, ומביא לקדמת הבמה פרשיות הצלה וגבורה שכמעט ואינן מוכרות.

אין דבורים כאלה – קיבוץ יד מרדכי בפעילות חגים נוטפת דבש
חול המועד סוכות – 15-17.10
הפעילות מתקיימת בין השעות: 10:00-16:00

תיירות קיבוץ יד מרדכי מזמינים את המבקרים לפעילות . הפעילות תחל בביקור בבית הדבורה והדבש שם דבוראי לבוש חליפה, יקבל את פני המבקרים ומאחורי חלון זכוכית מיוחד ואטום, יפתח לנגד עיניהם כוורת פעילה, באמצעותה ילמדו מקרוב את דרכי הפעולה של הדבורים במקומן הטבעי. התחנה הבאה היא סיור בטרקטור הקיבוצי שיכלול ביקור ברפת , הפרדסים וחיי המשק בקיבוץ תוך סיפורו של הקיבוץ מימי הקמתו. תחנה נוספת בביקור היא סדנת אפיית עוגות דבש שבו ייחשפו המבקרים למתכון סודי בשילוב הדבש המפורסם של יד-מרדכי. לאחר מכן, בשתי התחנות האחרונות ייחשפו המבקרים לעברו של הקיבוץ בבית האוסף "קיבוץ של פעם" שם ילמדו על הטכנולוגיה הקיבוצית בימי ראשית קום המדינה.  בתחנה האחרונה לסיור יגיעו המבקרים לגבעת שחזור קרב  וישמעו את סיפור הגבורה של חברי הקיבוץ שלחמו בצבא המצרי בתש"ח  עם האמצעים הדלים שעמדו לרשותם, יתחפרו בתעלות ויעלו על טנק אמית 

משך הפעילות המלאה כ- 3 שעותמחיר משולב לשלוש תחנות:  בית הדבש, טרקטור, קיבץ של פעם, 55 ₪ לילד ו50 למבוגר.

סדנת אפיית עוגות דבש – 20 ₪ לעוגה משפחתית.

לפרטים נוספים תיירות יד מרדכי: 08-6720559 | 052-3923104 | www.facebook.com/tourym | tym.co.il


עמק המלך: בירושלים
15-17/10 בין השעות 11:00-17:30
פסטיבל עמק המלך
כניסה משפחתית לכל הפעילויות: רכיבה על גמלים, מאהל בדואי , סנדת חלילים רק ב35 שקלים

במרחק הליכה קצר משער האשפות ומהכותל המערבי, בערוץ נחל הקדרון שבין עיר דוד להר הזיתים, משתרע עמק המלך.
מכמני נוף נדירים הנסתרים מעיני מרבית המטיילים בירושלים הקדומה ממתינים לכם כאן: בשולי אפיק הנחל, שוכנות מצבות האבן המונומנטליות, שנחצבו בשלמותן מתוך ההר על ידי אומני האבן הקדומים שפעלו במקום בימי הבית השני - המוכרים כיד אבשלום, קבר זכריה וקבר בני חזיר.

במהלך חג הסוכות יתקיים במקום פסטיבל ססגוני וייחודי ובו סדנאות יצירה לילדים, סדנת חלילים, סדנת פסיפס, סדנת חציבה באבן וסדנת הכנת מטבעות - והכל לצד רכיבה על גמלים, סיורים מודרכים והצגה של תיאטרון "אספלט". מומלץ לכל המשפחה!

בנוסף, הנכם מוזמנים עם כל המשפחה ליהנות מביקור במאהל הקדום שלנו להפוגה קלה עם קפה ותה, כשברקע מתנשאות חומות העיר העתיקה.
במיוחד לבאי הפסטיבל, ירידה לנקבת השילוח המפורסמת בעלות סמלית (15 ₪ בלבד!).
אתם מוזמנים להצטרף אלינו לסיור מרתק בנוף קדומים עוצר נשימה, בינות האתרים המרשימים המספרים את סיפורו המרתק של הקדרון.http://www.cityofdavid.org.il/tours/city-david/עמק-המלך-איך-הכל-נחצב

הולי קקאו – מפעל בוטיקי לשוקולד פרימיום שנמצא ביישוב מעלה חבר ליד קריית ארבע.
ג'ו זנדר הבעלים, שחזר בתשובה לפני 12 שנים, עורך במפעל השוקולד סדנה וסיור במשך שלושת ימי חג הסוכות. 
סדנת שוקולד וסיור במפעל של Holy Cacao
מפעל הפרימיום יקיים סדנת הכנת שוקולד חווייתית וסיור בחול המועד סוכות. המשתתפים בפעילות ילמדו איך מייצרים שוקולד, יכינו שתי חפיסות שוקולד אישיות ובעיקר יטעמו שוקולד איכותי.
מתי: 17-15 באוקטובר בין השעות 9:00- 16:00
כמה: 50 ₪
איפה: הולי קקאו שוקולד, היישוב "מעלה חבר"
לפרטים: 054-6372550, רוזלי ,בכשרות רבנות. לפרטים נוספים https://www.holycacao.co.il/sukkot/
\

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה