יום חמישי, 15 באוגוסט 2019

על "וורמטין" לטיפול טבעי בתולעי שמעתם? WORMATIN


סובלים מטפילים במעיים?
Neta  מציעה את תכשיר ה"וורמטין" – לסיוע בהתמודדות עם טפילים במערכת העיכול, בהם תולעי מעיים ועוד



טפילים שונים במערכת העיכול, כמו תולעי מעיים למשל, עלולים לגרום לתופעות לוואי רבות ובהן כאבי בטן, בחילות, אובדן תיאבון, עייפות, גזים, עצירויות או שלשולים, פריחה, גרד בפי הטבעת (בעיקר בשעות הלילה), תנודות במצב רוח ואף פגיעה במערכת החיסונית - עקב הפרשותיו של הטפיל, מציינת הנטורופתית של Neta, דיאנה ספירין. מהטפילים השונים עלולים לסבול ילדים ומבוגרים.   
חברת "Neta - רוקחות מהטבע", המתמחה בתוספי תזונה ומוצרי דרמוקוסמטיקה על בסיס צמחי מרפא, מציעה תכשיר צמחי ייחודי – "וורמטין", המסייע להתמודד עם פרזיטים שונים במעיים. את התכשיר אפשר להשיג בתמצית ובכמוסות.
לדברי ספירין, התכשיר מכיל תערובת ייחודית של צמחים, המוכרים ברפואה המשלימה והטבעית כאנטי בקטריאליים, אנטי פטרייתיים ואנטי ויראליים, המסייעים להתמודדות עם תולעים ופרזיטים במעיים. בין הצמחים: לענה, שום, אגוז מלך, אורגנו, הדס, עלי זית, שמן גרעיני דלעת, קורנית וכורכום. הרכיבים השונים פועלים בסינרגיה ומסייעים לחיטוי ולהגנה של מערכת העיכול מפני טפילים שונים. מומלץ גם להקפיד על תזונה ללא סוכר ולאכול שום, בצל, גרעיני דלעת ומזונות עשירים בסיבים תזונתיים, המסייעים גם הם להגן על מערכת העיכול מפני טפילים.

כשר למהדרין באישור בד"צ הרב רובין והרבנות הראשית בית שמש.
מחירים: תמצית וורמטין (נוזלי) 100 מ"ל - 159 ש"ח.
               וורמטין בכמוסות - 149 ש"ח לאריזה של 60 כמוסות.
להשיג: בבתי מרקחת ובתי טבע ברחבי הארץ.
                                    

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה