יום חמישי, 29 באוגוסט 2019

מושב אסלה לגמילה, מושב אסלה לילדים, ישבנון פרקטי, "ליפסקי" מושב אסלה משולב lipsky

"גמילה מחיתולים", "גמילה מטיטולים" ,צמד המילים הנשמע ביותר בחודש האחרון במיוחד לילדי המעונות העולים לגן עירייה!
והשאלה הנשאלת-מה כדאי יותר - סיר? ישבנון עם מדרגה? 
אם עד היום הייתם בעמדת הישבנון עם מדרגה תשמחו לגלות שקיים מושב אסלה משולב גם לילדים גם למבוגרים ללא צורך בישבנון מגושם התופס שטח /מפריע בחדר השירותים שבהרבה בתים מדובר בשטח קטן!
"ליפסקי" משיקה מושב אסלה משולב – למבוגרים ולילדים .וכך זה נראה-
מושב אסלה משולב



המושב כולל 2 מושבים בגדלים שונים - לשימוש נוח וזמין לכל בני הבית
 מושב בגודל רגיל ומושב מוקטן (בקוטר המתאים לילד). כך שכל אחד מבני הבית יכול להשתמש במושב המתאים לו, ללא צורך בהרכבה או הסרה של מתקן מיוחד לילד! איך לא הכרתם קודם????
המושב אסתטי, זמין ונוח לשימוש שוטף: כשרוצים להשתמש במושב הילדים – מורידים את שני המושבים. כשרוצים להשתמש במושב הרגיל – פשוט מרימים את מושב הילדים. פשטות השימוש מאפשרת לילד לארגן בעצמו את מושב האסלה שלו, ותורמת לתחושת העצמאות שלו. כמו כן, המושב הפרקטי קל לניקוי , שכן אין צורך במתקן נוסף עבור הילד. 

את המושב מתקינים בקלות, כמו כל מושב אסלה רגיל. את המושב המוקטן אפשר לשלוף בקלות כאשר אין בו עוד צורך, או אם רוצים לנקות אותו ביסודיות. לאחר השטיפה מחזירים למקום בקלות - בקליק.
המושב עשוי מפוליפרופילן (פלסטיק קשיח), חומר חזק ועמיד לשנים רבות, וקל לניקוי ולתחזוקה.
המושב המשולב מצטרף לליין מושבי האסלה האיכותי של ליפסקי ולמגוון מוצרים מעוצבים למטבח ולחדר הרחצה, בהם: שידות עם מגירות בעיצוב ראטן, פחי אשפה למטבח, פחי אשפה ומברשות אסלה בעיצוב תואם לחדרי הרחצה והשירותים, סט אביזרים לחדר האמבט בעיצוב ראטן, סלסלות אחסון, מגוון סלי כביסה – כולל סל כביסה מתקפל ועוד. 


מחיר: 80 – 99 ש"ח.
להשיג ברשתות DIY אייס קנה ובנה ובחנויות פרטיות לכלי בית ומוצרי אמבט.
וזכרו שהמלצנו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה