יום ראשון, 11 באוגוסט 2019

אירועים מעניינים ואטרקציות מיוחדות קיץ תשע"ט חופש הגדול 2019

ריכוז אירועים ואטרקציות ברחבי הארץ לחופש הגדול תשע"ט  2019 יולי אוגוסט 2019

חלק מהפעילויות בתשלום חלק חינם-
כל האירועים והפעילויות בחסות המפיקים אותם, יש לוודא קיומם והתאמתם רוחנית לפני ההגעה למען הסר ספק!
תהנו!
בנמל  תל אביב-מיצג האקווריום חינם!
חינם בנמל תל באביב!
רץ-שיר' –פרויקט טיולים לסוף החופש הגדול
ימי חמישי-שישי במהלך חודש אוגוסט
15-16/8, 22-23/8, 29-30/8
פעילות חינם- ללא עלות
בין הסיורים: טיול אל משכנות שאננים בעקבות השיר "השר משה מונטיפיורי" │ סיור לילה בחוף אכזיב בליווי שיריה של נעמי שמר │ טיול בראש פינה בעקבות שיריו של אהוד בנאי │ משחק חפש את המטמון בעקבות שירי הכנרת טיולים בכרמל בעקבות שיריו של יורם טהר-לב ועוד.

!תנו לנינג'ות הקטנות שלכם מקום לקפוץ בו!
מוזמנים לבלות עם הילדים ב-BIG FASHION אשדוד, יחכה לכם שם מתחם אקסטרים ענק ובטיחותי שאפשר להוציא בו את כל האנרגיות של החופש! מתקן סטפרים, חבלים, קיר טיפוס ועוד! עלות כניסה 10 ₪ בלבד 🤩
בימים א'- ה' בשעות 11:00-21:00 וביום ו' בשעות   חינם!!  
10:00-15:00 


חינם!!! פסטיבל החול!

 פסטיבל אשקלון הבינלאומי לפיסול בחול!
הפסטיבל יארח עשרה אמני חול מהולנד, ספרד, רוסיה, ארה"ב, הרפובליקה הצ'כית ומדינות נוספות, שיגיעו לישראל להשתתף בפסטיבל וליצור פסלי ענק של דמויות אהובות מהאגדות לאורך טיילת אשקלון.
לאורך כל ימי הפסטיבל, יתקיים מידי ערב הפנינג לכל המשפחה ברחבי הטיילת שיכלול מתחמי יצירה לכל המשפחה, הטיילת תתמלא באומני רחוב שיציגו מופעי קרקס, מופע אקרובטיקה, מתחם של פסלים חיים, תהלוכות קומיות, תיאטרון רחוב, מתחמי הפעלה מוזיקליים, מתחם פיסול בחול על ידי מיטב המדריכים בארץ, מתחם מזון בתשלום ובו פוד-טראקים עם אוכל צמחוני, בשרי, וחלבי.במסגרת אמנות הפיסול, כ-1,000 טונות של חול מיוחד ישמשו את האמנים ליצירת פסלים המתנשאים לגובה של למעלה מ-5 מטרים של דמויות מתוך אגדות ילדים – היפה והחיה, בת הים הקטנה, הברווזון המכוער, אלזה ואנה, כיפה אדומה והזאב, שלגיה ושבעת הגמדים, סינדרלה, אלאדין והג'יני, מוהאנה, וגיבורי אגדות מוכרים ואהובים נוספיםהפסטיבל יתקיים בין התאריכים ה-18-23/8/2019. בימים א'-ה' בין השעות 10:00-22:00 וביום שישי בין השעות 10:00-16:00.

.וואי פארק – אוגוסט 2019  בהאנגר 11 נמל ת"א !
  
לאחר שלמעלה מ200 אלף אנשים כבר ביקרו במתחם הווי פארק בכל רחבי הארץ – 
באוגוסט  הקרוב הוא חוזר, גדול יותר, חדשני יותר וחוויתי הרבה יותר.  
מרכז אקסטרים של מתקני אקסטרים (wipeout) ומתנפחי ענק – במהלך חופשת הקיץ -אוגוסט  2019 באנגר 11 נמל תל אביב.המתחם מותאם לאווירת האנגר  ומציע חוויה ייחודית לכל המשפחה,
מתחם ג׳ימבורי ענק לקטנטנים שלנו, עמדות צביעה, מתקנים לכל הגילאים ומופעים מיוחדים בכל שעתיים!
תאריכים: 26/7-31/8 שעות פעילות:
א'-ה' שעות 09:00-20:00 שישי שעות 08:30-15:00 שבת – סגור
*כל גיל מחויב בכרטיס
*אין כניסה למתחם עם עגלות
לראשונה, פארק "נינג'ה ישראל" רשמי ינחת בארבעה אתרים ברחבי הארץ בקיץ 2019
לראשונה בישראל, במהלך חודש יולי פארק "נינג'ה ישראל" רשמי ינחת בארבעה אתרים ברחבי הארץ. כל אחד מארבעת הפרקים יכיל מאות מטרים של מסלולים ועשרות מתקני נינג'ה ביניהם מתקני הנינג'ה האייקונים: הקיר המעוקל, הסטפרים, צינור הטבעות, הגשר השבור, הקורה המתהפכת ועוד מגוון רחב של פעילויות נינג'ה לכל הגילאים.  כל הפארקים יהיו ממוזגים ומקורים ויתפרסו על משטח ענק ויאפשרו חווית נינג'ה יוצאת דופן שתיתן הזדמנות לכל אחד למצוא ולמצות את הנינג'ה שבו
כל אחד מארבעת הפרקים יכיל מאות מטרים של מסלולים ועשרות מתקני נינג'ה ביניהם מתקני הנינג'ה האייקונים: הקיר המעוקל, הסטפרים, צינור הטבעות, הגשר השבור, הקורה המתהפכת ועוד מגוון רחב של פעילויות נינג'ה לכל הגילאים.
כל הפארקים יהיו ממוזגים ומקורים ויתפרסו על משטח ענק ויאפשרו חווית נינג'היוצאת דופן שתיתן הזדמנות לכל אחד למצוא ולמצות את הנינג'ה שבו!
הפארקים יופקו ע"י "סולן מדיה גרופ" "אדם גרופ" וNinja2.
תאריכי השקה ברחבי הארץ:
ראשון לציון: 20.7.19
ירושלים : 23.7.19
חיפה : 25.7.19
ת"א: 1.8.19
קופת ת"א  2207* ובאתר www.2207.co.il



תערוכת הלגו- The Art of the Brick
לקראת סוף יולי ובכל חודש אוגוסט תיפתח בהיכל הטוטו בחולון – The Art of the Brick - תערוכת הלגו הגדולה בעולם מגיעה לישראל!
למעלה מ10 מיליון קוביות לגו בצבעים ובגדלים שונים מרכיבות את היצירות שבתערוכה The Art Of The Brick של נת'ן סוואיה ונוסעות אתו בכל העולם כבר יותר משני עשורים. סוואיה הופך את הקוביות האהובות ליצירות מרהיבות בכמה מימדים המפוסלות בכישרון עד לפרטים הקטנים ביותר והכול במשחק מרתק של צבעים וחומר.
בנוסף לתערוכה הענקית של סוואיה יוקם מתחם בו כל המשפחה תוכל ליהנות מפעילויות שונות כמו מתחם לגו צ'אלנג', מתחם מולטימדיה, קיר גרפיטי, ומתחם קטנטנים.- כל הפרטים והסקירה המדויקת בקרוב!
במהלך חודש אוגוסט תתקיים חגיגה של מטאורים בלב המדבר!
כדור הארץ חוצה את מסלולו של כוכב שביט ומותיר אחריו חלקיקי מטאורים הצפויים לשוטף את שמי ישראל. בכפר הנוקדים מתכוננים לחגיגת הכוכבים עם פסטיבל מדברי אל תוך הלילה שיתקיים בשני סופי שבוע במהלך אוגוסט:  שוק ססגוני על רקע שקיעה מדברית ∙ תצפית כוכבים מודרכת ∙ דוכני אוכל אותנטי ∙  מופע מוזיקלי מרקיד ∙  סיור לילה בעקבות חיות המדבר ∙  מעגל מתופפים ∙  טיול לילי אל המדבר ומתחמי צפייה בכוכבים .
תאריכים:
9-10.8 , 16-17.8 

קיץ שמח בקניון "אייס מול" באילת!
החלקה חינם על הקרח למי שמביא שובר מבית המלון; חבילות בילוי במחירים מיוחדים במגוון אטרקציות בקניון: 6 אטרקציות ב-130 ש"ח במקום 200 ש"ח; וכרטיס משולב לאייס ג'אמפ ולפארק החבלים
  • כל מי שיציג שובר עזיבה (צ'ק אאוט) של המלון בו התארח באילת – יקבל כרטיס כניסה חינם להחלקה על הקרח! (את שוברים יש לקבל בקבלה בבית המלון. מגיל 6 ומעלה).
  • חבילה של 6 אטרקציות מהנות למגוון גילאים מוצעת ב-130 ש"ח בלבד, במקום ב-200 ש"ח. האטרקציות בחבילה: לייזר טאג – משחק לחימה קבוצתי ברובי לייזר – חוויה מלאת אדרנלין; קולנוע רב חושי D-MAX7– מגוון סרטי תלת-ממד רב-חושיים, המשלבים אפקטים שיגרמו לך להרגיש חלק מהסרט ; סים-גול – סימולטור כדורגל – מבקיעים גולים וזוכים בפרסים, כל גול מזכה בפרס ללא הגרלה. פרס חדש באטרקציה: טיסה זוגית לחו"ל למבקיע 6 גולים ברציפות! ; מבוך מראות מאתגר שנראה אין סופי; קורת הפחד – אטרקציית מציאות מדומה של הליכה על קורה בגובה של 200 מטרים ; חדר האשליות – חדר בצורה גיאומטרית ייחודית, שבו הגדול נראה קטן והקטן גדול. חוויה כיפית ומצחיקה.
  • כרטיס משולב ל-2 פארקים – פארק הטרמפולינות אייס ג'אמפ ופארק חבלים – מוצע במחיר מיוחד: 95 ש"ח במקום 115 ש"ח. 
שעות פתיחה: 09:30–24:00. החניה חינם.
פרטים בפייסבוק ובאתרwww.icemalleilat.co.il  


קניון עופר סירקין, בפ"ת, מקבוצת קניוני עופר,פותח לקראת החופש הגדול מתחם אטרקטיבי לילדים:נינג'ה- NINJA TIME.

:מסלול נינג'ה במתחם הקניון, הכולל מגוון מתקנים מאתגרים ומכשולים בדרגות קושי שונות.
מיועד לילדים בגילאי 4-12, וכולל שלושה מסלולי אתגרשונים,  ממש כמו המסלול העולמי ובתוכו מתקני הנינג'ה האייקוניםכגון: סטפרים, רשתות ומתקני טיפוס, קורות, טבעות ומסלולי מכשולים מאתגרים ועוד.
הכניסה למתחם בתשלום של 15 ₪ לסבב של כ-30 דקות.
המתחם פתוח חודשיים ברציפות,  במהלך יולי-אוגוסט:
מה 1 ליולי  עד ה 20 ליולי, ימים א עד ה,  בין השעות: .16:00-19:00
מה 21 ליולי עד ה 31 לאוגוסט, בימים א עד ה, בין השעות 10.00 בבוקר עד 20.00.
ימי שישי פתוח במהלך יולי אוגוסט מ 10.00 בבוקר עד 15.00.
כמו כן, הקניון יערוך במהלך החופש הגדול, מידי שלישי בשעה 17:00  סדרת הצגות ומופעים לאורך כל החופש הגדול, מבית היוצר "התיאטרון שלנו". ההצגות והמופעים הם חינם לקהל הרחב.



פסטיבל כדורים פורחים בצפון הנגב חוזר באוגוסט

עמותת תיירות שקמה בשור מפיקה זו השנה ה-8 את אחד האירועים הצבעוניים והמצליחים בארץ – פסטיבל כדורים פורחים בינלאומי חוצה ישראל. במהלך הפסטיבל, מגוון כדורים פורחים ייחודיים מהארץ והעולם יכסו את שמי צפון הנגב בחגיגה משפחתית מסעירה עם שלל פעילויות ומופעים מרהיבים.
הפסטיבל יתקיים במהלך החופש הגדול, בתאריכים 22-23 באוגוסט בגן הלאומי פארק הבשור בצפון הנגב, ויגיעו אליו טייסי כדורים פורחים וצנחנים מרחבי העולם, שיחברו לטייסים מקומיים וימריאו למטס כדורים פורחים מרהיב ויצבעו את השמיים בשלל צבעים וצורות.

בין הכדורים הפורחים שיעלו לאוויר ניתן לראות את הבלון "חגיגה של פרחים", שהוא הבלון היחיד בעולם שמודפס כולו בהדפסה דיגיטלית. הוא משחזר באופן מושלם יצירה של האמן הקרואטי איוואן ראבוזין, מה שהופך אותו לרפרודוקציית האומנות הגדולה בעולם. השנה יגיע גם אחד הבלונים הצורניים הגדולים בעולם. "הבטריה," מתנשא לגובה של 40 מטר ושוקל פי שניים מבלון רגיל, כ-500 ק"ג. השנה יגיעו גם שני בלונים מסוג הופר, שהם בלונים ללא סל, בהם הטייס יושב על מעין ספסל בין שמיים לארץ. "ההופר המחייך" ו"חכם בשמש" יבדקו את האומץ של הטייסים שלהם בפסטיבל.
  

היכל הקרח של ישראל -   ice Peaksבחולון  מזמין אתכם הקיץ לאטרקציה חדשה כייפית ומרעננת במיוחד: מתחם שלג ענק "משחקי השלג". המתחם יוקם בסמוך להיכל הקרח ויפעל להנאת המבקרים בין התאריכים 01.07.2019 עד 31.08.2019.

מתחם 'משחקי השלג' ישתרע על שטח של 100 מ"ר ויציע שלל פעילויות לכל המשפחה כגון:
בניית בובות שלג (הילדים יקבלו דלים וכפות) סופת שלג משעשעת תתקיים כל שעה עגולה, דמויות מוכרות ואהובות מעולם הקרח יסתובבו בין הילדים ישחקו ויצטלמו איתם, לצד מוסיקת רקע האהובה על הילדים.  בשעות הבוקר תותאם הפעילות במתחם לגילאי 3-8.
בשעות הערב תותאם הפעילות לבני הנוער. במקום יתקיימו משחקי streetball  כדור יד בשלג באווירת מסיבה על הקרח, עם תאורת נאון צבעונית ופלייליסטמאגניב.

מחיר כניסה למתחם "משחקי השלג": 45 ₪  ל 45 דקות (הורה מלווה 25 ₪)
מחיר למחליק בהיכל הקרח: 70 ₪ ל45 דקות (הכניסה למלווה שאינו מחליק חינם)
הטבות למגוון ארגונים חברות וגופים, למחזיקי כרטיסי אשראי ישראכרט , לאומי קארד וויזה כאל.
האקווריום ישראל בירושלים מציע במהלך הקיץ, מעבר לסיור המודרך באתר, להיכנס גם לסיור מרתק מאחורי הקלעים של האקווריום, ולחזות באופן אישי כיצד מתפעלים את המערכת העצומה והמורכבת הזאת, הנפרשת על פני 7,000 מ"ר.
הסיור "בדלתות סגורות" מאפשר לראות מקרוב את הצד הפנימי של מיכלי הענק במקום, כיצד מכינים את הארוחות של הדגים והמדוזות, את התהליכים שעוברים המים על מנת להתאים אותם מבחינת מליחות כך שידמו את מי הים, לפגוש את הדגים השונים הנמצאים באזור האקלום והרבייה ועוד.

הסדנה "ים של טבע" תתקיים מדי יום שלישי בקיץ. סדנה מרתקת לכל המשפחה על הים והיצורים החיים בו. בסדנה מכירים את דרכי ההישרדות המגוונות של בעלי החיים בים, לומדים לעומק על יצורי ים כמו כרישים, צבי ים ועוד.
בכיתת הים ניתן לחזות בשלל מוצגים מיוחדים כמו ביצי כרישים, כוכבי ים וקונכיות מרהיבות ועוד, יחד עם הסברים מאירי עיניים.
פעילות "אקווריום לאור ירח" תאפשר ביקור גם למי שמעדיף לצפות במצולות דווקא בשעות המאוחרות יותר. מדי יום חמישי יתאפשר ביקור באקווריום גם בשעות הערב, עד לשעה 22:00 (כניסה אחרונה עד 20:00).
קיץ בגן החיות התנ"כי - החל מאחה"צ ועד הלילה!

"המועשרים" – סדנה לכל המשפחה והתנסות במתקני העשרה לבעלי החיים, "אחד מי יודע?" – סדנה על תבונתם ויכולותיהם המופלאות של בעלי החיים, "צלילים מספרים" – סיפור וצלילים עם כל נגינה מרחבי העולם עם שיר סופר, "שירים בגן´- מופע חבורות זמר ישראליות בשירי טבע ובעלי חיים על שפת האגם, "להקת פריצת דיסק" – מופעים שמחים לכל המשפחה עם הצדעה לשירי הביטלס, להקת קווין ושירי הילדים של אריק איינשטיין, דני סנדרסון, הכבש ה-16 ועוד.


בנוסף, יתקיימו שלל סיורים מודרכים מיוחדים, החל משעות השקיעה, דרך הערב ואפילו הלילה.
סיור שקיעה מאחורי הקלעים עם הפילים, הג'ירפות ואפילו הטורפים. סיור וטרינרים צעירים במרפאת הגן וסיור אימון והעשרה לבעלי החיים.
בשעות החשכה ניתן להצטרף לסיורים של "רכבת לילה אל המרחבים" עם רכבת הגן, ו"לילה לבן", שבו מבקרים אצל בעלי חיים שלא ניתן לראות פעילים בשעות היום.
סיור נוסף לוקח את המבקרים ללילה שלם ובלתי נשכח בגן החיות, שבו מעבירים את הלילה עם חיות החשכה, ומתעוררים בבוקר לצלילי מאות בעלי חיים המתעוררים יחד.
הסיורים בהרשמה מראש בלבד


יולי - אוגוסט בפארק נאות קדומים


הקיץ מגיע ובפארק נאות קדומים מציעים שלל חוויות לכל המשפחה, בשעות אחר הצהריים כשמזג האוויר נעשה נעים, הורים, ילדים, סבים וסבתות מוזמנים לחוות את הטבע התנ"כי שבפארק. לטייל בין מתקנים חקלאיים ובין עצים, צמחיםובריכות מיםותוך כדי לשמוע סיפורים על גיבורים מהתנ"ך, להתנסות במלאכות של פעם ולהעשיר את אוצר המילים בניבים ובמילים לא מוכרות.
ארבעת המופלאים - בסיורי ערב בפארק נאות קדומים נשמע את סיפורם המרתק ונכיר מקרוב את אורח חייהם של ארבע דמויות תנ"כיות בולטות. במהלך הפעילויות המבקרים ילמדו על חייהם של הדמויות ויחוו אותם, יפגשו עדר צאןויתנסובחיי הרועים, ידלו מים מבור המים, יבשלו נזיד עדשיםובעזרת סולם, ירדו אל בור מים ריקיאפו פיתות על הטאבון,יחבצו חמאה, יבקרו בבריכת שלמה, יפעילו את המתקנים החקלאיים ברחבי הפארק ועוד הרבה פעילויות לכל המשפחה.
הסיוריםיתקיימובימיחמישיבחודשיםיוליאוגוסט.
משךהסיורכשעתייםוחצימתחיליםבשעה 17:00. לאניתןלהצטרףבאמצע.
ישלהצטיידבמיםונעליהליכה. המסלוליםנגישיםלעגלות.
מחירמעלגיל 4 - 40 ₪.

עברית בהליכה -נבנה סיור פעיל ומאתגר בו ייחשף מקורן של המילים בעברית וכיצד הן צמחו מטבע הארץ ומחיי היום-יום.בסיור מהנה וחוויתי בין הנוף התנ"כי לעצי שבעת המינים, מבקרים במתקני מים קדומים, במתקנים החקלאיים הפזורים בפארק ותוך כדי פותרים חידות בציורים, לומדים פתגמים וניבים מהשפה העברית ועל הדרךמעשירים את אוצר המילים.
מההקשרביןעני, דליואפילודלעת? איזומילהמקשרתביןחלוןקטן, שעתהצהרייםושמןהזית?
הסיוריוקדשלזכרושלהנשיאהחמישישתמךרבותבחייולמפעלנאותקדומיםוהאמיןבכלליבושהשפההעבריתהיאשפהעתיקהוחדישה, קדומהותוססתגםיחדוישלאהובולטפחאותה.
מועדי הסיורים:
16.7.2019; 13.8.2019,  17:30-19:30 (לאניתןלהצטרףלסיורבאמצע)
הסיורמותאםלילדיםמגיל 5 ומעלה.
מחיר: ילד/מבוגר 40 ₪, סבא/סבתא 20 ₪

ניווטנבוןבלילותהקיץ-ארוע ניווטשטח לילילזכרושלהנשיאהחמישייצחקנבון, בו ינווטוהמשתתפיםביןנקודותציוןשונותהפזורותברחביהפארק. בתחנותהניווטיחכולהםשללחידותעלפועלוומורשתוהייחודיתשליצחקנבוןותחנותהדרכהעםפעילותאתגריתלכלהמשפחהכגון: הליכהצוותיתבסנדלים, שאיבתמיםממתקנימיםעתיקיםונשאיתםבעולעלהכתפייםועוד.
הניווטיתקייםלעתערבויכנסאלתוךשעותהחשיכה.
הפעילותתתקייםבתאריך 31.7.19, הזנקהלניווטביןהשעות 18:30-19:30.
סיוםהפעילותבשעה 21:00
עלותלמשתתףמעלגיל 5 - 40 ₪.

לפרטים נוספים: 08-9770770  


שישי בגיא  סיורים בנופיה הקדומים של ירושלים וארוחת טעימות אותנטית בגיא בן הינום!
מתחת לסינמטק ירושלים מסתתר עמק מדהים: 'גיא בין הינום'. לצד טבע עירוני ונוף מרהיב הנשקף מן העמק, בימים אלה מתחדש המקום במתחם אירוח שזכה לשם 'בית בגיא' - מתחם חדש למוסיקה, אירוח ותרבות.
עיר דוד מזמינה אתכם לפסטיבל "שישי בגיא" בימי שישי הקרובים – שיכלול סיורי טבע קדום וארוחת טעימות אותנטית במחיר מיוחד של 29 ₪ למשתתף
מתי? ימי שישי 21.6 / 28.6 / 5.7 / 12.7 
איפה? הסיורים יצאו מ'מתחם התחנה', בכניסה מכיוון רחוב דוד רמז, יעברו בגבעת התנ"ך ובגיא בן הינום ויסתיימו ב"בית בגיא". 

 רקע על הסיור: 
בסיור נבקר בפינת חמד לא מוכרת בליבה של ירושלים: נתחיל במתחם התחנה ונשמע סיפורים על המתחם ועל דמויות שונות שעברו בו, נמשיך לגבעת התנ"ך ומשם נשקיף על הסביבה ונלמד על שם המקום, נרד לגיא בן הינום ונדבר על עברו המרתק של העמק הקסום הזה מתקופת התנ"ך ועד ימינו, ונסיים בבית בגיא - פינת חמד חדשה מעל המצוק של גיא בן הינום.

חשוב לדעת:
ההשתתפות בסיורים מותנית ברישום מראש ב-6033* או באתר עיר דוד
הסיור מתקיים בעברית
מומלץ להצטייד בנעלי הליכה נוחות. המסלול אינו מותאם לעגלות


כמו כן ברוב הקניונים ברחבי הארץ מקיימים לפחות פעם בשבוע פעילות לילדים- מומלץ להכנס לדף הפייסבוק של הקניון הקרוב לביתכם ולהתעדכן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה