יום רביעי, 19 ביוני 2019

Johnson's baby ג'ונסון בייבי הידועים והאהובים עכשיו בסדר חדשה ובפורמולות חדשות!

מי מאיתנו לא גדלה על מוצרי ג'ונסון בייבי Johnson's baby 

אני אישית אוהבת מאד את מוצרי ג'ונסון, לכן שמחתי כ"כ לשמוע שמוצרי הסדרה החדשים של ג'ונסון כוללים פורמולות חדשות ,100% עדינות, ללא צבעים,ללא  פראבנים, וללא פתאלטים וסולפטים.
בנוסף, במוצרים החדשים הושם דגש גם על שימוש בחומרים טבעיים יותר!

 מה שעוד חשבו עלינו בג'ונסון בייבי - למרבית המוצרים נוספו משאבות לחיצות!  חסך לי באופן אישי להעביר לבקבוק לחיץ , כי לקלח בייבי צריך מקסימום ידיים פנויות כך שבקבוק ללא פקק לחיץ אצלי לא נכנס!   סדרת ״ג׳ונסונס® מגע הכותנה״-  סדרה חדשה אשר פותחה במיוחד לעורם העדין של תינוקות בני יומם!
Johnson & Johnson, מותג מוצרי התינוקות הבינלאומי המוביל, יוצא במהלך מהפכני בקטגוריית טיפוח התינוקות הכולל חידוש של מוצרי Johnson's baby. במסגרת המהלך שמה ג׳ונסונס® את חווית ההורה במרכז, מעניקה פתרונות בריאותיים לתינוק ומתאימה את מוצריה לצרכי ההורים ובכך מחדשת ומשיקה מוצרים עם רכיבים משופרים ומציגה עיצוב מחדש לאריזות הסדרה.
מחברת ג'ונסון אנד ג'ונסון נמסר כי ״התחלנו במהלך המהפכני בקטגוריית טיפוח התינוקות מתוך מטרה של העצמת חווית ההורה והתפתחות בריאה יותר של התינוק. אנו מביאים בשורה להורים ולתינוקות ומציעים מוצרים חדשניים ואיכותיים עם רכיבים טבעיים, זאת מתוך השאיפה להמשיך ולהיות שותפים מלאים של ההורים בהתפתחות התינוק ולהמשיך להעניק להם את המוצרים הטובים ביותר עבור תינוקם.״  אהבתי!







סדרת מוצרי התינוקות שח ג'ונסון כוללת:

ג'ונסונס® תרחיץ ושמפו, מגע כותנה – מחיר מומלץ לצרכן – 23 ₪


ג'ונסונס® מגע כותנה תחליב לחות לפנים ולגוף - מחיר מומלץ לצרכן – 33 ₪

ג'ונסונס® שמן תינוקות לעור, מגע כותנה - מחיר מומלץ לצרכן – 27 ₪

 ג'ונסונס® שמפו לתינוק  750 מ"ל – מחיר מומלץ לצרכן – 27 ₪
 
  ג'ונסונס® אל סבון לתינוק  750 מ"ל – מחיר מומלץ לצרכן – 23 ₪


 

 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה