יום שלישי, 2 באפריל 2019

פעילויות חינם ביום הבחירות, בחירות 2019 חינם!


ריכוז פעילויות והצגות חינם ברחבי הארץ בבחירות אפריל 2019!


הרצליה-כניסה חופשית 
הבחירה שלכם ביום הבחירותשמים קופיקו בקלפי בהפנינג מיוחד לכל המשפחה
 כולנו גדלנו על דמותו של הקוף השובב קופיקו 
ביום הבחירות ב-9 באפריל קופיקו מציין 65 שנה להיווסדו ואתם תוכלו לנצל את יום החופש באמצע השבוע ולצפות במופע חדש ומרענן לכל המשפחה של הקוף האהוב שיתקיים בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה. המופע משלב מוסיקה, רקדניות, תלבושות מרהיבות והמון צחוק.
חגיגת הבחירות לא תסתיים עם קופיקו. במקביל למופע ואחריו יתקיימו סדנאות יצירה לילדים: סדנת עיצוב כובעים בה כל משתתף יקבל כובע חלק  ובעזרת מגוון חומרים יעצב אותו בסטייל האישי שלו.

סדנה נוספת שתתקיים היא סדנת בצק סוכר ליצירת סוכריות על מקל בה כל משתתף ייצור את הסוכרייה שלו , בצבע ובצורה האהובים עליו באמצעות לימוד טכניקות העבודה בבצק סוכר , עבודה עם קורצנים ועוד המון קישוטים אכילים .

המופע-  קופיקו- יתקיים בשעה 11 בקומה השנייה
כניסה חופשית 
שעות הפעילות 11:00-16:00
הכניסה לכל הפעילויות- ללא תשלום!
קניון שבעת הכוכבים, הרצליה

קרית אתא-כניסה חופשית 
הבחירה הקלה ביום הבחירות: הצגה, מופע מוזיקלי, סרט וסדנת יצירה לכל המשפחה – ללא תשלום

יום הבחירות יתחיל עם המחזמר "בגדי המלך החדשים" של "התיאטרון שלנו". זהו עיבוד מחודש ומעודכן לאגדה הידועה מאת הנס כריסטיאן אנדרסן על ילד אחד קטן, שאמר בקול רם את מה שכולם ידעו אך לא העזו לספר למלכם. העיבוד הקומי משלב שירים וריקודים כיפיים, תלבושות יפהפיות ומסרים חינוכיים בדרך מקורית.
אחרי ההצגה הילדים יוכלו להפעיל את הדמיון וליצור שרשראות וצמידים בסדנת יצירה מיוחדת. לאחר מכן הם יחזרו לעולם האגדות עם הסרט המצויר והמדובב "בלגן בממלכה", העוקב אחר נסיך שמקבל מאביו אולטימטום למצוא אהבת אמת. הסרט יוקרן על מסך ענק עם פופקורן חופשי.
לסיום יום הבחירות תוכלו לשיר ביחד עם הילדים במופע "בחזרה לילדות", מופע מוזיקלי המשלב שירי משוררים לילדים מכל הזמנים וכל הסגנונות, שגם ההורים וגם הילדים מכירים.


שעות הפעילות: יום ג' 9/4/2019 בין 11:30-18:00
קניון שער הצפון קריית אתא
הכניסה חופשית, הפעילות ללא עלות

מוזמנים להתעדכן בעמוד הפייסבוק ובאתר האינטרנט של הקניון.
נתניה-כניסה חופשית 
הפנינג הבחירות הגדול: חגיגה עם סנוקר, מתחם יצירה, עמדות פלייסטיישן וקליעה למטרה

איפה להתחיל? אם הילדים אוהבים ליצור, לצייר, לבנות ולהכין יצירות וחפצים שונים, מתחם היצירה הוא תחנה ראשונה מצוינת עם שלל פעילויות מגוונות לפיתוח היצירתיות.
אוהבים משחקי וידאו? עמדות משחק של סוני פלייסטיישן 4 ואקס בוקס עם המשחקים החדישים ביותר יחכו לכם במתחם וייתנו הזדמנות לבדוק עד כמה אתם באמת טובים במשחקים המובילים.
 מעדיפים פעילות שגורמת לכם לזוז? שולחנות משחק של סנוקר, כדורגל שולחן, הוקי שולחן ועוד יהיו אופציה מצוינת. לקינוח הילדים יוכלו לבלות בעמדת יריד מתנפחת בה יוכלו לנסות את כשרונם בקליעה למטרה.
שעות הפעילות 11:00-19:00

קניון עיר ימים, נתניה.

כפר סבא-כניסה חופשית 
להטוטנים, פסלים חיים, אמני אשליות ורוכבי חד אופן: יום הבחירות הופך לקרקס של ממש


יום החופש שיגיע אלינו באמצע השבוע  הוא זמן מצוין לנצל את זכותנו הדמוקרטית, אבל גם עיתוי טוב לקחת את הילדים ליום כיף באמצע השבוע. קרקס הבחירות שיתקיים ביום הבחירות יכיל מגוון של אנשי קרקס בתלבושות מדליקות וצבעוניות שיסתובבו ויעשו שמח לכל המבקרים.

אז מה תוכלו לראות ולחוות בקרקס? להטוטנים שיבצעו ג'אגלינג, רוכבי חד אופן, בלונאים שיכינו חיות שונות ומשונות מבלונים, הולכי קביים שיתנשאו גבוה מעל הקהל, פסלים שיקומו לתחייה ואפילו אמני אשליות שיעשו מופעים שמעבר לכל דמיון בהשתתפות הקהל.  הכניסה חופשית.

שעות הפעילות: 11:00-19:00,
מתחם אושילנד, כפר סבא

יום הילד הבוחר
בעופר סנטר נצרת עלית
 הפעילות תתקיים ביום הבחירות-9.4.19 הכניסה חופשית! 
מתחם עופר סנטר נצרת עלית, מקבוצת קניוני עופר,עורך פעילות מיוחדת של "יום הילד הבוחר" לכבודיום הבחירות החלביום שלישי ה-9.4.
הפעילות תיערךבאווירה ודקורציה של יום הבחירות והיא נועדה להקנות לילדים ערכים של חופש בחירה ולתת להם הרגשה של שייכות, כאשר הפעילות מחולקת לשני שלבים: שלב הכנת תעודת זהות ושלב ההצבעה.
בשלב הראשון שלהפעילות תתקייםבמתחם סדנא שבה כל ילד וילדה יכינו תעודת זהות כחולה, ימלאו בה את פרטיהם, תחביביהם ויצייר ציור של עצמו.
בשלב השני, תוקם עמדה של קלפיות בה תתבצע ההצבעה של כל הילדים. כל ילד ייגש לעמדת הרישום, יציג את תעודת הזהות שהכין, יירשם ויקבל מעטפה איתה ייגש להצביע מאחורי הפרגוד.
בקלפי תוצב עמדת הצבעה עם קלפים מצוירים להצבעה של השיעור או החוג המועדף עליהם, לדוגמא: חשבון, אנגלית, התעלמות וכו'.
במסגרת הפעילות הילדים יחוו חוויה מיוחדת ויעשירו את הידע שלהם בדמוקרטיה, החשיבות בלקחת אחריות בלהשתתף, לבחור ולהשפיע.
*הפעילות תתקיים עם המנחה תמי, מבשלים עם תמי.


בוחרים בקניותר:
משחקיאדה לכל המשפחה ביום הבחירות בעופר קניותר!
 קניון עופר קניותר נס-ציונה, מקבוצת קניוני עופר, יערוך פעילות מיוחדת וחווייתית לכל ילדי האזור- פעילות המשחקיאדה!
במסגרת הפעילות שתתקיים ביום הבחירות, יום שלישי ה-9.4, יתקיימו מגוון אטרקציות לכל המשפחה. בין הפעילויות: מסכי ענק עם משחקי מחשב מובילים, שולחנות משחק כגון: שולחן כדורגל, הוקי אוויר, עמדת כדורסל, קליעה למטרה, סנוקר ועוד הרבה הפתעות!
 הפעילות תתקיים בין השעות 10:00 ל-19:00, בקומה העליונה של הקניון.
 הכניסה חופשית!
 לפרטים: עופר קניותר, האירוסים 53 נס ציונה

מבלים ביום הבחירות
 בקניון עופר הגבעה

הכניסה חופשית!
 קניון עופר הגבעה, מקבוצת קניוני עופר, יערוך פעילות מיוחדת וחווייתית לכל המשפחה לכבוד יום הבחירות, ביום שלישי ה-9.4.
במסגרת הפעילות יתקיים מופע קרקס אינטראקטיבי וייחודי המשתף את הקהל ופונה לכל הגילאים, מבוגרים וילדים כאחד.
במופע הייחודי יופיעו אמנים רבים תוך שימוש במגוון כלים מעולם הג'אגלינג והקרקס: כדורים, קלאבים, מקל פרח, צלחות סיניות, רולה בולה, בלוני צורות ובועות סבון.
 הפעילות תתקיים ביום שלישי ה-9.4 בשעה 16:00 ברחבת הבמה צמוד לרולדין.

 כמו כן, יינתנו מגוון הטבות ייחודיות באפליקציית My offer.


לפרטים: הנהלת קניון עופר הגבעה-בגבעת שמואל
 03-5321510  /  www.hagivamall.co.il

 ביום הבחירות בוחרים בהפנינג צבעוני בנמל קיסריה

המלך הורדוס מזמין את כל המשפחה
למפגש הומוריסטי בין עבר להווה באווירה ססגונית
בהשתתפות מיטב להטוטני ואומני הקרקס והתיאטרון של ממלכת יהודה

יום שלישי 09.04 החל מהשעה 10:00 ברחבי הגן הלאומי קיסריה

בביום הבחירות מקיימות החברה לפיתוח קיסריה ורשות הטבע והגנים הפנינג צבעוני לכל המשפחה בגן הלאומי קיסריה ומזמינות את הציבור הרחב למפגש הומוריסטי המחבר בין עבר להווה עם ליצני חצר, רקדנים, אומני הקרקס והתיאטרון של הממלכה. לאורחים צפויה חוויה נפלאה של מופעים משעשעים משתפי קהל, מופעי אקרובטיקה אווירית ולוליינות וירטואוזית, פסלים שמתעוררים לחיים, תהלוכות מוסיקליות, הפרחות אומנותיות של בועות סבון ענקיות, "שייט" על סירת אופניים, מופעי דו קרב בין אבירים, תעלולי קסמים מהפנטים, סדנאות יצירה, שירת קריוקי משולבת צחוקים ואלתורים, ריקודים מימי הביניים ועוד.

אורחי ההפנינג ייהנו ממגוון המופעים והמיצגים בכל רחבי הגן ולאורך ההיפודרום המלכותי. בטיילת החומות המבקרים דמויות תקופתיות המציגות את אורח החיים הצלבני באווירת ימי הביניים ויוכלו גם להצטלם למזכרת בצלמנייה ההיסטורית בתלבושות מהתקופה הצלבנית. 
נמל קיסריה מציע כתמיד אטרקציות ופעילויות כמו צלילה לתוך מסע הרפתקאות במיצגי "מסע בזמן", מסעדות ובתי קפה על קו המים, גלריות אמנים ציוריות ועוד.
ההשתתפות בפסטיבל אינה כרוכה בתשלום נוסף על דמי הכניסה לגן הלאומי (39 שקלים למבוגר, 24 שקלים לילד, חינם למנויים)



צריכים מנהיג כריש - בחירות בגן החיות התנ"כי

תמודדי הבחירות כבר נערכים לישורת האחרונה לקראת הבחירות שיתקיימו ב-9 באפריל, אבל דיירי גן החיות התנ"כי בירושלים עסוקים בעניינים חשובים משלהם. בחירת מנהיגות לממשלת בעלי החיים ממפלגות בעלי החיים והיצורים הימיים. הבחירות יהיו בחירות דמוקרטיות, והמפלגה הזוכה תבחר על פי הצבעות המבקרים בגן.
 בין המועמדים מפלגת הפילים המיתולוגית (כי פיל אי אפשר להפיל) בראשות "תמר" הפילה שאף מצביעה בקלפי, דגי המוסר האדום הענקיים (כי לנו יש מוסר..) הקנגורו (שמבטיחים למלא לכם את הכיסים) והכרישים בראשות "בוניטו" הכריש המאיים (כי צריך מנהיג כריש).
 יום הבחירות הגן יהיה פתוח בשעות 9:00-18:00 באקווריום הכניסה רק ברכישה מראש באתר האקווריום.
ברחבת הגן יפוזרו המצעים של המפלגות השונות. המבקרים מוזמנים לטייל וליהנות בגן, להתרשם מהמצעים ולהצביע לפלגה התואמת ביותר לתפישת עולמם.
 יום הבחירות בגן החיות התנ"כי ובאקווריום ישראל, 9 באפריל בשעות 9:00-18:00
כל מבקר רשאי לבחור פעם אחת בלבד.  זכות הבחירה מגיל 3 ומעלה.
התוצאות יפורסמו לקראת ערב, לאחר ספירת קולות הימאים מהאקווריום

האירוע: פלג ואלון בקרקס של נהריה
מה: מגוון מופעים מהנים ומרתקים יתקיימו במהלך יום הבחירות, כמו מופע מהפנט ומרגש של קרקס אסיה, שיציג חוויה אקרובטית מהמזרח הרחוק בהשתתפות 5 אקרובטים עוצרי נשימה. בשעה 12:30 יתקיים מופע מקפיץ ואנרגטי של פלג ואלון, כוכבי ההיפ הופ והרשת האהובים על הילדים.
מתי: יום שלישי ה-9.4.19 החל מ-11:30.
איפה: קניון נהריה, רחוב האירית 2, נהריה.
גילאים: מגילאי 5 ומעלה.
כמה: חינם.

האירוע: לונה פארק בנתניה
מה: הלונה פארק מגיע לנתניה ויציע מגוון מתקנים מהנים להנאת המבלים, ביניהם: מתקן כסאות מעופפים, רכבת על פסים וספינת פיראטים.
מתי: יום שלישי ה-9.4.19 בין השעות 16:00-20:00.
איפה: מרכז הקניות אלון קריית השרון, רחוב טום לנטוס 26, קריית השרון, נתניה.
גילאים: החל מגיל 4.
כמה: חינם.

האירוע: בוחרים במתיקות באבן יהודה
מה: ילדי אבן יהודה והסביבה יאהבו את יום הבחירות הקרוב במיוחד, בזכות סדנאות הכנת קינוחים מושחתים, מתוקים וטעימים במיוחד, באדיבות לה גופרה. משתתפי הפעילות יקבלו במתנה סינר וכובע, וכל משתתף ילמד להכין עוגת מרשמלו וקינוח אישי בצנצנת זכוכית עם מרנג, תותים, קצפת וגלידה. את ההפעלה תעביר מדריכה המתמחה בסדנאות אוכל ייחודיות ואטרקטיביות לילדים.
מתי: ביום שלישי ה-9.4.19, בין השעות 10:30 ועד 12:30.
איפה: המרכז של קרסו, רחוב המייסדים 62 פינת ההסתדרות, אבן יהודה.
גילאים: החל מגיל 4.
כמה: חינם.

האירוע: לונה פארק ביבנה
מה: הלונה פארק מגיע ליבנה ויציע מגוון מתקנים מהנים להנאת המבלים. ביניהם: מתקן כסאות מעופפים, רכבת על פסים ומכוניות מתנגשות.
מתי: יום שלישי ה-9.4.19 בין השעות 16:00-20:00.
איפה: רוגובין יבנה, רחוב הדוגית 16, השכונה הירוקה, יבנה.
גילאים: החל מגיל 4.
כמה: חינם.

האירוע: ילדי באר יעקב יממשו את זכות הבחירה שלהם
מה: ילדי באר יעקב והסביבה יוזמנו לקחת חלק בהפנינג המושתת על ערכי הדמוקרטיה, ולבחור בעצמם הצגה באמצעות הצבעה בקלפי ייעודית עבורם בין 2 הצגות – פיית השיניים או שלמה המלך והדבורה, כך שבסיום יום הפעילות תועלה ההצגה שתיבחר על פי רוב. משתתפי ההפנינג יוזמנו לקחת חלק בסדנת יצירה של הכנת תעודת זהות הכוללת תמונה שלהם שתופק במקום, וכן מדמות שטח של ראש ממשלה שיסתובב בין המבקרים ויצטלם איתם למזכרת.
מתי: יום שלישי ה-9.4.19 בין השעות: 10:30-13:30.
איפה: רחוב שא-נס 17, באר יעקב.
גילאים: 2-10.
כמה: חינם.

האירוע: בחירות ילדי ירושלים
מה: ילדי ירושלים והאזור יוזמנו לקחת חלק בחגיגת הדמוקרטיה הגדולה ולהצביע בעצמם בקלפי ייעודית עבורם בין 2 הצגות – הנסיכה והעדשה או הנסיך והצפרדע, כך שבסיום יום הפעילות תועלה ההצגה שתיבחר על פי רוב, כנהוג בדמוקרטיה. בנוסף לשיעור החוויתי באזרחות למתחילים, משתתפי ההפנינג יוזמנו לקחת חלק בסדנת יצירה של הכנת תעודת זהות כולל תמונה וכן מעמדות יריד מהנות ואינטראקטיביות ומעמדת איפור מקצועית.
מתי: יום שלישי ה-9.4.19 בין השעות 10:30-13:30.
איפה: קניון לב הפסגה, שדרות משה דיין 106, פסגת זאב, ירושלים.
גילאים: 3-7.
כמה: חינם.

האירוע: לבחור לקפוץ במעלה אדומים
מה: בזמן שהמבוגרים שוקלים למי להצביע מאחורי הפרגוד, ילדי מעלה אדומים יוכלו להוציא את המרץ והאנרגיות של יום החופש במתחם מתנפחי ענק מגוונים וססגוניים לבחירתם.
מתי: יום שלישי ה-9.4.19 בין השעות 10:00-14:00.
איפה: המרכז של קרסו במעלה אדומים, רחוב הרכס 31, מעלה אדומים.
גילאים: 2-10.
כמה: חינם.

האירוע: באשקלון בוחרים בשוקולד
מה: הפנינג חוויתי ומתוק במיוחד יציע שלל סדנאות יצירה בשוקולד לילדים.
מתי: יום שלישי ה-9.4.19 בין השעות 11:00-13:30.
איפה: קניון חוצות אשקלון, שדרות בן גוריון, רחוב הנח"ל 1, אשקלון.
גילאים: 3-10.
כמה: חינם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה