יום שני, 4 במרץ 2019

חדש על המדף אדר ב' התשעט- קמח כוסמין, שמן פרג לחם מזונות ועוד hadash




אדר ב' בפתח- ואיתו מוצרים חדשים ומעניינים!

מי מאיתנו לא מוותרת לפעמים על אכילת לחם בגלל קוצר הזמן /העצלות ליטול ידיים ולברך ברכת המזון???
חדש-

חברת "ביכורים מזון ומאפה" השיקה – "לחם פשתן" טרי – עשיר באומגה 3, חלבון וסיבים תזונתיים, ודל מאוד בפחמימות.
הלחם משווק באריזה מיוחדת השומרת על טריותו זמן רב - וברכתו מזונות!

מעתה אפשר להשיג לחם פשתן טרי! חברת "ביכורים מזון ומאפה" המתמחה בייצור לחמי בריאות, ירקות קלויים ושירותי הסעדה, מרחיבה את ליין לחמי הפשתן ומשיקה "לחם פשתן" טרי ופרוס, המשווק באריזה מיוחדת השומרת על טריותו.

הלחם מיוצר מזרעי פשתן זהובים מקנדה. כדי לשמר את ערכיו התזונתיים של הפשתן הנחשב למזון על, נטחנים הזרעים במאפייה עצמה, סמוך ללישה ולאפייה. תהליך האפייה משלב טכנולוגיה ייחודית, המאפשרת להכין מהזרעים הטחונים לחם עשיר וטעים, תוך שמירת ערכיהם התזונתיים. מייד בתום האפייה נארז הלחם באריזה מיוחדת באווירה מבוקרת, השומרת על טריותו זמן רב. עד כה, שיווקה החברה לחם פשתן קפוא.
הלחם עשיר באומגה 3, בחלבון ובסיבים תזונתיים, ומכיל כמות נמוכה במיוחד של פחמימות (כ-1 גרם בפרוסה). הלחם אינו מכיל סוכר או ממתיקים מלאכותיים. התכולה הגבוהה של חלבון ואומגה 3 שבו, הופכת אותו לבחירה מצוינת עבור ספורטאים וטבעונים. תכולת הפחמימות הנמוכה שבו מקנה לו יתרון עבור מי שמעוניין בתזונה דלת פחמימות, כולל סוכרתיים. הלחם עשיר גם בסיבים תזונתיים, התורמים לבריאות ומקנים תחושת שובע המסייעת בשמירה על משקל תקין.
האריזה המיוחדת של הלחם, השומרת על טריותו, מאפשרת לקחת אותו ללא חשש ובנוחות לכל מקום, גם לנסיעות ארוכות.
אחרי פתיחת האריזה, אפשר לשמור את הלחם הטרי בטמפרטורת החדר עד שבוע. אפשר לאחסן גם במקרר או במקפיא. למי שאוהב מרקם קריספי, מומלץ לשים את הפרוסות בטוסטר.
כשר בהשגחת בד"צ העדה החרדית.וברכתו-מזונות!

תבואות" מציעה קמח כוסמין מלא!

                                             
חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, מציעה קמח כוסמין מלא ואיכותי, להכנה של מגוון מאפים, עוגות, עוגיות ואוזני המן טעימים למשלוח מנות לחג פורים!
קמח כוסמין מלא אשר נטחן מהגרעין בשלמותו, עשיר בערכים תזונתיים. לדברי הנטורופתית יערה כהן איכילוב, הוא עשיר בסיבים תזונתיים, בוויטמינים מקבוצה B ובמינרליים כמו ברזל, סידן ואשלגן. כמו כן, הוא בעל ערך גליקמי נמוך ואחוז הגלוטן בו נמוך מזה שבחיטה.
אין צורך לערבב את הקמח עם קמחים אחרים. אפשר להכין ממנו מגוון סוגים של מאפים ועוגיות – מלוחים או מתוקים - ואוזני המן נהדרים, שיככבו במשלוח המנות השנה.
הקמח כשר פרווה בהשגחת הרבנות ובהשגחת הבד"ץ בעלז.
מחיר: 16.90 ש"ח לאריזה של 1 ק"ג.
להשיג ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.
לפרטים: www.tvuot.co.il

ועוד באווירת פורים- 


מותג מזון הבריאות "GREENY" השיק שמ
ן פרג בכבישה קרה
                                         
מותג מזון הבריאות האורגני GREENY השיק שמן פרג בכבישה קרה, בעל טעם עדין. השמן, מתוצרת חברת "אלפא ג'י אייץ'" האוסטרית, מופק מזרעי פרג מובחרים בתהליך של כבישה קרה, השומרת על ערכיו הבריאותיים של השמן.
שמן פרג בכבישה קרה נמצא בשימוש קולינרי ובריאותי כבר אלפי שנים. הוא עשיר בערכים תזונתיים ובהם יוד, אומגה 6 ו-9, ויטמין E ועוד.
לשמן טעם עדין וארומה מעודנת, והוא מתאים לתיבול ולהוספה לסלטים וירקות טריים, על מאפים ותבשילים מוכנים ועוד. אינו מתאים לטיגון.
כשר למהדרין בהשגחת בד"צ בית יוסף.
מחיר: 89.90 ש"ח לבקבוק של 250 מ"ל. השמן מוצע במבצע 1+1 עד סוף חודש מרץ.
להשיג ברשתות הטבע ומזון: שקדיה, נקודת טבע, שוק העיר, יוחננוף ובחנויות טבע מובחרות.

לפרטים: https://www.greenyisrael.com


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה