יום שלישי, 29 בינואר 2019

סיליצאה ליפ הרפס ג'ל- לטיפול בהרפס השפתיים ושפתוני לחות מפנקים בשלל טעמים moraz

חברת מורז צמחי מרפא, המתמחה בפיתוח ושיווק תכשירים צמחיים בעלי יעילות מוכחת בטיפול ומניעת בעיות נפוצות, על טהרת צמחי מרפא ומינרלים ומשווקת גם את מוצרי "הובנר", מציעה לחורף 2019 את המוצר למניעה וטיפול בהרפס השפתיים -סיליצאה ליפ הרפס ג'ל.
סיליצאה לטיפול בהרפס

 סיליצאה ג'ל להרפס השפתיים הינו התכשיר היחיד בשוק העולמי המטפל בהצלחה בפצעי הרפס בכל שלביו. כמו ביתר סדרת מוצרי סיליצאה, המאפיין הפעיל ביותר הינו מינרל הצורן הטהור (סיליציום) בריכוז של 4.7% בצורת ג'ל מוקשה המאפשר מריחה נוחה וספיחה מקסימאלית. האפקט של התכשיר מושג על ידי ספיחה וייבוש של הנגעים, המסייע בהדרגה להחלמת העור. במחקרים בהם נבדקה יעילות סיליצאה ג'ל לטיפול בהרפס השפתיים אל מול תרופות ומשחות מתחרות, התברר כי סיליצאה ג'ל להרפס השפתיים יעיל משמעותית יותר מהמתחרים. במחקר נבדקו מספר פרמטרים: כאב, גירוד, אי נוחות, עקצוצים ותחושת חולי. במחקר נקבע כי סיליצאה ליפ הרפס ג'ל מקצר את התסמינים בצורה מהירה יותר עד פי 4, לעומת המוצרים האחרים הקיימים בשוק, ובנוסף ברוב המקרים אף מקצר את משך ההתקף לכדי מחצית מהזמן.

התכשיר מכיל 100% חומרים טבעיים, ללא חומרים משמרים וחומרי טעם וריח מלאכותיים, מיועד לטיפול בהרפס, יבלות ופצעי אקנה.ומתאים לשימוש החל מגיל 6!
השימוש בתכשיר סיליצאה ליפ הרפס ג'ל: מומלץ להתחיל מיד עם תחילת הסימפטומים השכיחים להתפרצות ההרפס, כתחושת עקצוץ, גרד וצריבה בשפה. ייחודיות התכשיר ביכולת מינרל הצורן להיקשר לפצע, לעצור את תהליך התפתחותו ובמקביל להאיץ את ריפויו. בעת שימוש על פצע הרפס קיים, יסייע המינרל בייבוש הפצע, זירוז החלמתו ושיקום עור השפה העדין.

חשוב! - הרפס השפתיים הינו וירוס מדבק ביותר. על מנת למנוע הדבקת הסובבים, מומלץ לשטוף ידיים לפני ואחרי כל טיפול בפצע, ולהימנע מלחלוק שפתונים ומשחות טיפוליות.

ומה לגבי יובש בשפתיים המאופיין בעיקר בימי החורף ?
להם "מורז " השיקה סדרת מגני שפתיים צמחיים בטעמי רימון, הדרים, דובדבן, וניל ומנטה, להגנה על השפתיים מפני יובש וסדקים. השפתונים מכילים שעוות דבורים, ללא פרבנים ו- SLS. סדרת השפתונים מסייעת בהגנה על השפתיים מפני הרוחות העזות ושאר פגעי מזג האוויר ובנוסף מסיעות בטיפול בעור העדין של השפתיים, כאשר קיימת פגיעה כיובש, סדקים, קילוף ופציעה. השימוש בשפתונים מומלץ בכל עת, להקלה על אי הנוחות ועד סיוע בשיקום העור!חובה בכל תיק לכל אישה ילד וגם לכל איש!


תכשירי ההגנה והטיפול לשפתיים של מורז בטעמי  וניל, רימון, דובדבן הדרים ומנטה מוצעים במחיר של  14.90 . סיליצאה ליפ הרפס ג'ל מבית "הובנר" המשווקת על ידי מורז מוצעת במחיר של 49.90 .                   את התכשירים  ניתן להשיג בכל רשתות הפארם, בתי הטבע, קופות החולים ובתי המרקחת (ללא מרשם רופא).                                    למידע נוסף ושירות לקוחות 04-8571888 silicea.co.il, www.moraz.co.il
חורף בריא ! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה