יום רביעי, 13 בספטמבר 2017

דאבל רינג -הפיצה החדשה של פיצה האט dblring

מה אני הכי אוהבת בפיצה האט מיתר הפיצריות? שכל כניסה לסניף שלהם ומבט בתפריט גם בהזמנה מהבית-אף פעם לא משעממת-תמיד יש להם חידושים, אם זה הפיצת רויאל המהממת , פיצה קרימי בייטס ועוד, ועכשיו ההמצאה החדשה פיצת "דאבל רינג" .


 אז קפצנו לסניף הקרוב –(שימו לב יש לאחרונה לפיצה האט ברוב האיזורים בארץ סניפים בכשרות מהדרין וחלקם אף בד"ץ בית יוסף!)לתת טעימה מהדאבל רינג החדשה .


אז מה היה לנו שם?

פיצה משפחתית בעלת קראסט כפול, ממולא במוצרלה: קראסט אחד במיקום המסורתי בשולי הפיצה וקראסט נוסף במרכז הפיצה ! ז"א פיצה מפוצצת מוצרלה משני הכיוונים – הילדים התלהבו מאוד , וגם אנחנו המבוגרים, הפיצה לא מלאה שמן בתחתית כמו הפיצה הרגילה של פיצה האט- וזה יתרון.מה שכן כל חתיכת פיצה "כבדה" כך שמדובר בפיצה הכי חסכונית שהכרנו עד כה-אף אחד (חוץ מהדוד ) לא הצליח לאכול יותר מחתיכה אחת מרוב שהיא מלאה מוצרלה ומשביעה!
בשוליים פיזרו שומשום וקצח – אנחנו המבוגרים אהבנו מאד הילדים מטבעם לא אוהבים שומשום שחור לכן שימו לב לבקש ללא הקצח במידה ואצלכם לא אוהבים.
לקחנו עם תוספות אבל גם בלי התוספות הפיצה טעימה.

והדאבל רינג מגיע גם במרכזו עם קערית טבעות בצל- שזה דבר טעים אבל לא כ"כ התקשר לי לקונספט של פיצה אבל זה נחמד ומוסיף לתוספת השובע (-: !


 הפיצה עכשיו במבצע ממש שווה של מגש פיצה דאבל רינג +מגש פיצה רגילה ב110 שח לשניהם שזה ממש שווה!
המגש פיצה דאבל רינג מחירו 79.90 שח אבל תמיד תשאלו בקופה יש קומבינות הנחות ודילים !
 

להזמנה מהאתר- https://pizzahut.co.il/

לרשימת הסניפים- https://pizzahut.co.il/branches


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה