יום חמישי, 10 באוגוסט 2017

חדש על המדף אב התשע"ז - אחווה, תומר, עלמה ועוד , chadash

היי יקרות!
מוצרים חדשים על המדפים ואנחנו כאן כדי לסקר לכם אותם.

עלמה משיקים - גביעי גלידה כמו בגלידריה בדיוק ובכשרות בד"ץ!

גביע גלידריה עלמה
תמיד חלמתם על גביעי גלידה בבית בדיוק כמו בגלידריה? אז תדעו שגביעי גביעי הגלידריה של "עלמה" משווקים לכל מותגי הגלידה המובילים בישראל בהם גלידות נסטלה, יוניליוור, שטראוס, בן אנד ג'ריס, ריו, פלדמן, אייסברג ועוד, וכעת הם נמכרים לשימוש בייתי!
שני סוגים-אחד גביע גליריה והשני גביע גלידה אמריקאית!
כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: כ-9 – 12 ₪ לאריזה כ- 6.90 ₪ לאריזת גביעי אמריקה .
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.
גביע אגלידה אמריקאית "עלמה"
'הטחנות הגדולות של א"י' משיקה "קמח לבן בהיר ללא צורך בניפוי" –  באריזה מבוקרת בטכנולוגיה מיוחדת החוסכת את הצורך בניפוי

טחנת הקמח הוותיקה 'הטחנות הגדולות של א"י' בחיפה משיקה "קמח לבן בהיר ללא צורך בניפוי" לנוחות ולזמינות השימוש, בכשרות מהודרת של בד"ץ העדה החרדית. הקמח נארז סמוך לטחינתו ולאחר ניפויו באריזה מבוקרת בטכנולוגיה מיוחדת המונעת התפתחות חרקים, וחוסכת זמן וטרחה הכרוכה בניפוי הקמח.
"קמח לבן בהיר ללא צורך בניפוי" מצטרף לסדרת הקמחים המעולים ללא צורך בניפוי שהשיקה הטחנה, בהם קמח לחם, קמח לחם מלא 100% וקמח כוסמין מלא 100% בטחינה דקה במיוחד מהסדרה הבריאה.
מוצרי החברה כשרים בהשגחת הרבנות הראשית חיפה, ובכשרות מהודרת של בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר אריזת קמח לבן בהיר ללא צורך בניפוי: 7.90 ₪ (לאריזה של 1 ק"ג).חפשו ברשתות השיווק.


גבינה טבעונית /גבינה לא חלבית - "משומשו" גם לסובלים מאלרגיה לחלב.

משומשו" משווקת את הגבינות הצהובות הטבעוניות מתוצרתה, והפעם  במתכון משופר , מעולה לבטבעונים, או לנמנעים מאכילת חלב עקב רגישות לחלב או ללקטוז- כי מדובר בגבינות פרווה לחלוטין!
הסוגים -צהובה 18% במרקם חצי קשה מועשרת בסידן וסיבים תזונתיים בסגנון קלאסי, צהובה 9% בסגנון עדין מופחתת שומן וצהובה זיתים 18% עם זיתים ירוקים בסגנון ים תיכוני, מתחדשות במרקם עדין ובטעם משופר . כולן במרקם משופר ובטעם מעודן יותר. הצהובות הטבעוניות נהדרות לשימוש במאפים, טוסטים, פיצות וכריכים.
שרות: כשר פרווה בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: 19.90 ₪ - 21.90 ₪ לאריזות 200 ו- 250 גרם. להשיג בחנויות הטבע וברשתות השיווק הנבחרות

"תומר" משיקה מיצים חדשים של יצרנית המיצים המובילה "Rauch" מאוסטריה בכשרות בד"ץ.
חברת "תומר", המשווקת בישראל את מותג המיצים האיכותי happy day של חברתRauch האוסטרית, מרחיבה את סדרת המיצים ומשיקה לכבוד הקיץ 7 מיצים חדשים המבוססים על פרי אמיתי.
במגוון הטעמים: מיץ תפוזים 100%, מיץ אשכולית ורודה 100%, מיץ אשכולית 100%, מיץ תפוחי עץ 100% סחוט (לא מסונן), נקטר מנגו, נקטר אפרסק ונקטר משמש. המיצים 100% פרי, ללא תוספת סוכר, כוללים מיצים סחוטים 100% של הפרי ומיצים המיוצרים מרכז של הפרי.
חברת Rauch האוסטרית היא חברה משפחתית הפועלת משנת 1919, ונחשבת ליצרנית מיצי פירות מובילה באירופה. מוצרי החברה משווקים ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם. המוטו של החברה הוא שילוב של הערכים בריאות, טבעיות, טריות והנאה.
המיצים משווקים בקרטוניות של 1 ליטר. את המיצים יש לשמור בקירור לאחר הפתיחה.
הטעמים החדשים מצטרפים לקו המיצים במותג Happy day שמשווקת "תומר", בהם: נקטר אוכמניות, מיץ עגבניות, מיץ תפוחים, מיץ אננס 100%, נקטר דובדבן, משקה רימונים, מיץ מולטי ויטמין פירות אדומים 100%.
כשר פרווה באישור הרבנות הראשית לישראל, ובד"צ מהדרין בית יוסף.
מחיר: כ-10 ₪. (לקרטונית של 1 ליטר).


חברת "אחוה" משיקה חטיפי חלוה באריזות 50 גרם בטעמים וניל ושוקו-וניל 

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, משיקה שני חטיפי חלוה חדשים: חטיף חלוה בטעם וניל וחטיף חלוה בטעם שוקו-וניל באריזות 50 גרם. החטיפים החדשים מכילים 50% טחינה גולמית מתוצרת "אחוה", הידועה בערכים התזונתיים הגבוהים שלה ושהינה דלת נתרן. כל מוצרי הטחינה והחלוה מתוצרת "אחוה" ללא חומרים מהחי ומתאימים לטבעונים. החטיפים יימכרו ברשתות המזון בתוך מעמד מיוחד ומעוצב שכולל 24 יחידות. מחיר כל חטיף 1 – 1.5 שקלים בלבד.
החלוה נחשבת כמזון בריאות הכי מתוק, בזכות תכולת הטחינה הגולמית שמהווה מרכיב עיקרי במוצר. טחינה גולמית של חברת "אחוה" ידועה ביתרונות הבריאותיים ובכמות הוויטמינים, המינרלים, הסידן והברזל שהיא מכילה. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל שיווק ומכירות של חברת "אחוה", חלוה מתוצרת "אחוה" הנה החלוה הנמכרת ביותר בישראל לשנת 2016. "אנו רואים עלייה גוברת בביקוש למוצרי חלוה, השומרת על הפופולאריות שלה לאורך שנים רבות. הצרכנים לא מוותרים על החלוה ומזהים בה יתרון תזונתי בשל רכיב הטחינה הגבוה בה. אנו שמחים להמשיך ולהביא לקהל לקוחותינו מגוון מוצרים גם באריזות נוחות ובדגש על מחירים השווים לכל נפש.
כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: 1 – 1.5 שקלים לאריזת 50 גרם.
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה