יום ראשון, 6 באוגוסט 2017

קניית בגדי תינוקות וילדים באינטרנט בישראל מהאתר babywear

איפה אפשר לקנות בגדי גוף לתינוק של קרטרס במחיר הזול ביותר?
איפה ניתן להשיג בארץ חולצות מותגים לילדים ונערים במחירים זולים עם משלוח עד הבית?

יצא לי להכיר את האתר "babywear"  ובחרתי להזמין משם בגדים לבייבי בוי המתוק שלי!
דוגמן משלוח מארז מ babywear

אז מה הזמנתי?
מארז בגדי גוף חמישייה של המותג הידוע והאיכותי "קרטרס", לעת עתה באתר בייבי וויר מצאתי את המחיר המשתלם ביותר שמצאתי ברשת וחנויות, 

למרות שאני משתדלת לקנות בסוף עונה בגדי מותגים לילדים לעונה הבאה, תמיד תחילת עונה חסרים כמה פריטים, ככה שיוצא לי שווה לקנות מהאתר baby wear  פריטים נוספים עם משלוח עד הבית , בתחילת עונה-ובמחירים כמו של סוף עונה, והכל איכותי ואמין. הגיע ארוז היטב, מעולה, בתחילת עונה במחיר של סוף עונה, 
המותגים שראיתי באתר -The Children's PlaceOshKoshGAPCarter's    ועוד

יש אפשרות גם באתר להרשמה , להכנס והתעדכן "במעקב הזמנות" על ההסטורייה של הקניות ומעקב אחרי ההזמנה .

באתר יש מבחר לבגדי גוף בנות, בגדי גוף בנים, חולצות ילדים, חולצות נערים, פיג'מות, שמלות ועוד,
עלות המשלוח בדואר רשום היא רק 19 ש"ח כך שאם עושים קנייה גדולה זה בכלל לא מורגש, ואם ממש ממהרים את יש אפשרות לשליח עד הבית ב39 ש"ח שזה הכי כדאי לדעתי.
האתר אמין, הזמנתי מארז והיתה לי בעייה במשלוח- היה עם מי לדבר וטיפלו לי בבעיה ביסודיות.

קישור לאתר  http://babywear.co.il

ותיזכרו שהמלצתי (-:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה