יום חמישי, 8 ביוני 2017

מתנה ליולדת שלא תשכח! מייבייביגיפט ,מארז לידה ליולדת, סינר רקום, רקמת שם לתינוק, מתנת לידה, מתנה לתינוק בן, mybabygift.co.il

גם את כמוני מאלה שמחפשות מתנות יחודיות לא כמו כולן? מחפשת משוטטת בין החנויות או לחילופין בין האתרים למצוא מתנה יחודית שאף אחת אחרת לא תתן ותהווה מזכרת אמיתית?
ובמיוחד שמדובר במתנת לידה , כולן מכירות את מגשי הסושי והפירות שמביאים ליולדת ואת רוצה משהו אחר.שלא נדבר על כמות הבגדים שמקבלים (בלידה האחרונה קיבלתי שלוש חליפות אותו הדבר לתינוק מפוקס משלושה אנשים שונים! טוב שיש פתקי החלפה ,אבל מבאס ללכת אחרי לידה להחליף)
בין המתנות שקיבלתי היתה מתנה אחת ממש שווה, קיבלתי אותה אחרי הברית (כבר תבינו למה...)  ומבחינתי זו ה-מתנה. הולכת לאמץ את הרעיון ללידות הבאות של חברותיי .
ובמה מדובר?
במארז לידה משגע לתינוק, כבר תראו תמונות, עם רקמה של שם התינוק על המוצרים עצמם! לא הדפס שיורד בכביסה, אלא רקמה אמיתית!  ממש נוסטלגי ויחודי!
זו תמונה מהאתר שלהם -
mybabygift.co.il
 וזה המארז היפיפיה שאני קיבלתי!
מיי בייבי גיפט
מייבייביגיפט
שימו לב -הרקמה בתכלת זה לא שם המותג, אלא שם הבייבי!

המארז שאני קיבלתי מכיל -סינר מתוק , בובת ארנב חיבוקי שהבייבי שלי לא מפסיק לשחק בו. והכי מיוחד שזה עם השם שלו - ביום הראשון שהלך למשפחתון המטפלת כ"כ התלהבה! לעולם לא תתבלבל עם חיבוקי של מישהו אחר בקבוצה.
בגד גוף איכותי .כרית מתוקה עם רקמה.
mybabygift
 עשיתי גם צילום אווירה של מה ילבש בחג -

סינר מהמם ומתוק שאני ממש נהנת להוציא בחוץ לפני כל האכלה ולשים לו-תמיד מושך תשומת לב ושאלות מאיפה השגתי כזה דבר!
סינר עם שם
לא עוזב את החיבוקי שלי! גם לא לצורך צילום!
שם לתינוק
 בקיצור מתנה מושלמת, במיוחד למי שיש לו הכל ואוהב דברים מיוחדים!!!
מתנה לתינוק בן
מתנה ליולדת

ניתן להזמין מהאתר עם משלוח עד לבית היולדת או אפילו לבית החולים, יש מגוון סטים עם שילובי פריטים שונים, יש מגבת קפוצ'ון עם רקמת שם הבייבי, שמיכת כוכבים אופנתית ועוד, והכי כדאי לעשות לייק ולעקוב בדף הפייסבוק של מייבייביגיפט mybabygift  כי מדי פעם הם עושים שם הגרלות , או מפרסמים קופוני הנחה, נכון לעכשיו יש קופון של 50 ש"ח הנחה בדף הפייס שלהם  !
קישור לפייס -  https://www.facebook.com/mybabygiftIsrael/
 
קישור לאתר עם כל סוגי המארזים ואפשרויות הזמנה -
http://www.mybabygift.co.il/

ותזכרו שאני המלצתי!
#mybabygift

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה