יום חמישי, 25 במאי 2017

מותג מוצרי התינוקות הבינלאומי Tiny Love קיים אירוע Hackathon כדי להמציא את הצעצוע הבא ואנחנו היינו שם ! tiny love

איזו אמא אינה מכירה את השם "TINY LOVE" ?


 טייני לאב הינה חברת צעצועים ישראלית שנרכשה על ידי ענקית מוצרי התינוקות Dorel, שחלק מהמותגים הגלובליים שבשליטתה הם מקסי קוזי וקוויני, החליטה להשאיר את מרכז הפיתוח העולמי בישראל, ובנוסף לצוות המעצבים הישראלי בחברה, להוות בסיס לחדשנות ואיתור שיתופי פעולה בארץ – כדי להמציא מוצרים שיופצו בכל העולם.
אם תחפשו בצעצועי ילדכם תבחינו שרוב המוצרים האיכותיים והשימושיים של תינוקכם הוא של חברת טייני לאב, וזאת למה?
כי בטייני לאב לא חושבים על המוצר, אלא על המשתמש במוצר- שאילו התינוקות שלנו. לכן המוצרים יוצאים כ"כ שימושים וטובים!

מותג מוצרי התינוקות Tiny Love קיים בסוף השבוע תחרות Hackathon בפעם השלישית, שאליה הוזמנו מיטב המוחות בניסיון להמציא את הצעצוע החדשני הבא בתחום התינוקות. באירוע דומה, הומצא כפתור הלייק של הפייסבוק. הדגש בתחרות השנה, היה על מוצר שיסייע להורים לתקשר ולספר סיפור לתינוק בצורה מגוונת, התפתחותית וחדשנית.

ה-Hackathon התקיים במרכז לחדשנות במכללה למנהל בראשון לציון. במסגרת מרתון חדשנות של 24 שעות, ניסו המשתתפים, מהמוחות המובילים בישראל, להמציא רעיון למוצר חדשני שיסייע להורים לספר סיפור לילדיהם בצורה מיוחדת שתתרום להתפתחותם. בתחרות השתתפו 13 קבוצות שהורכבו מ-70 מתמודדים שנבחרו מתוך מאות אנשים שהגישו מועמדות. הרעיון של האקתון מגיע מעולם ההיי-טק, שבו מכנסים מתכנתים, מפתחים ומעצבים למרתון של 24-48 שעות, שבו הם מתחרים על פיתוח מוצר או פיצוח בעיה טכנולוגית . לקבוצות בהאקתון של טייני לאב היו כל התנאים האופטימאליים לפתח מוצר: כלי יצירה, כלי חיתוך ועבודה, חלקים לבניית דמו, מדפסות תלת מימד ועוד. כשמסתובבים בין השולחנות בהאקתון אפשר לפגוש מעצבים, אנשי טכנולוגיה, יזמים, אימהות ואפילו משפחה אחת, משפחת רוסמן, שהתמודדה ביחד כקבוצה; סבא, סבתא וביתם, שהיא אמא טרייה לתינוק. לדבריהם של משפחת רוסמן, הם הגיעו לתחרות כי הם יצירתיים בכל תחומי החיים וכעת, כשנולד נכד חדש למשפחה, זה הזמן להביא את היצירתיות הזו לידי ביטוי גם בתחום התינוקות.

בתום מרתון של 24 שעות, הוכרזה הקבוצה הזוכה: עידן נויברג- מעצב המייעץ לאל-על בהיבט העיצובי, מאיה בטאט- סטודנטית לפסיכולוגיה ואנליסטית, רון בובליצקי- מהנדס אווירונאוטיקה ומעצב גרפי, נמרוד בק- יזם ומומחה בגיוס המונים ואורטל זקס- אדריכלית ומעצבת תעשייתית. המוצר של הקבוצה הזוכה  מאפשר במקביל גם משחק עצמאי של התינוק, וגם לחוות את הסיפור באופן אחר כשההורה משתמש בו. לדברי נמרוד בק, שזכה עם קבוצתו בתחרות, הם המציאו את הרעיון למוצר רק באירוע עצמו ולא הגיעו עם רעיונות מהבית. למעשה, רק אחד מחברי הקבוצה הוא אבא לילדים, השאר למדו את הצרכים במהלך המרתון, קיבלו הכוונה והצליחו להמציא מוצר שגם זכה בסופו של דבר. בנוסף לפרס הכספי של 10,000 ש"ח שבו זכתה הקבוצה, במידה והמוצר יושק, חברי הקבוצה יהנו מתמלוגים על מכירות המוצר לאורך כל חייו בשוק.

אחד המוצרים של Tiny love, שיצא משיתוף פעולה דומה, הוא צעצוע התפתחותי שנועד להעסיק את התינוק בזמן ההחתלה ונקרא קנגי קנגורו. בובה רכה ומקסימה שאפשר לחבר או לנתק בקלות מהשידה, לשחק ולקחת לכל מקום. מוצר זה פותח בשיתוף פעולה עם סטודנטים מ-HIT, תחת אותו הקונספט של איתור חדשנויות ושיתופי פעולה עם מעצבים ואנשי טכנולוגיה בישראל (מחיר: 119.93 ₪).

בנוסף למתמודדים, הגיעו לאירוע מגוון אושיות מהתחום, שחלקם גם שימשו כשופטים, ביניהם;  ג'ף סגל, בעלי Dorel העולמית, חברת האם של טייני לאב, מנכ"ל Tiny love פרדי אבוקרט, אוצרת בכירה לעיצוב גלית גאון, קלינאית התקשורת פרופ' אתי דרומי ששמענו את הרצאתה הנפלאה על התפתחות שפת תינוקות.
, המאיירת והסופרת רינת הופר, המעצב התעשייתי ומרצה בבצלאל דורי רגב, ראש החוג לתואר שני בעיצוב משולב ב-HIT פרופ' דודי ראב"ד, ראש המחלקה לעיצוב תעשייתי HIT לוקה אור, חוקרת עולמית לחוויית משתמש של ילדים וטכנולוגיה ד"ר שולי גילוץ, יו"ר מועצת המנהלים של שנקר צבי ימיני ועוד.
לפרטים נוספים: 03-7686215 ובאתר Tiny love http://www.tinylove.com/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה