יום שני, 27 במרץ 2017

סובינקס הספרדית קולקציה מלכותית + לורה סוויסרה קולקצית לבוש חדשה !SWISERA

סובינקס הספרדית מציגה מהדורה מוגבלת וחגיגית
הקולקציה המלכותית
 לקראת עונת האביב, משיקה סובינקס מהדורה מוגבלת וייחודית כפי שנוהגת לעשות פעמיים בשנה. הקולקציה המלכותית הינה מהדורה חד פעמית ומבוקשת ביותר בעולם מגיעה לראשונה לישראל ותימכר ברשת שילב בלבד.


הקולקציה עושה מחווה לעיצובים יוקרתיים תוך שימוש במוטיבים מעולם המלוכה, עם שימוש בצבעי לבן, שמנת ובז' עם הדפסי לבבות, כתרים, כוכבים וכו' בגווני כסף וזהב. 
סובינקס SUAVINEX הינו מותג ספרדי בן 30 שנה המשלב בין פיתוח מוצרי האכלה איכותיים לתינוקות לבין עיצוב חדשני ואופנתי. החברה מקפידה לפתח  סדרות מוצרים מגוונות כך שיתאימו לכלל צרכי התינוק והוריו. לסובינקס תפישה עיצובית -אופנתית למגוון מוצריה, וכל פריט נושא את טביעת האצבע הייחודית המאפיינת את הקו שלה. בכל שנה משיקה החברה 2 קולקציות מוצצים חדשות הנשענות על הטרנדים האופנתיים המעודכנים ביותר. העיצובים של סובינקס מטפלים במוצרים כמשפחה, במראה של טוטאל-לוק כך שהמוצץ מתאים לשרשרת, לבקבוק ולמוצרים נלווים נוספים.

לראשונה "לורה סוויסרה" משיקה קולקציית בגדי תינוקות !


יצרנית הטקסטיל לתינוקות הגדולה בישראל, "לורה סוויסרה" משיקה לראשונה בגדי תינוקות מעוצבים במגוון צבעים עם הדפסי דמויות אהובות במסגרת שיתוף פעולה עם המותג "פישר פרייס".

הבגדים מגיעים במידות ניו-בורן ו- 0-3 , על כל מארז מצויין לאיזה משקל הם מתאימים- לדוגמא- בבגדי הגוף NB מצויין ממשקל 2.5-3.5 קילו. מעולה כי כך ניתן לדייק ולקנות בגד מתאים ולא להתקע עם בגד גדול /קטן מדי כשמסתמכים רק על המידה ולא על המשקל.


פריטים בקולקציה:
בגדי גוף, אוברולים, מכנסיים, כובעים, נעליים

צילום בייתי


הדוגמאות מגוונת- מורוד לבבות, בז'-לבן ירח וכוכבים, תכלת מכוניות, שחור-לבן אריה, ורוד לבן – חיות,
לבן – אדום פרחים , אפור זיגזג ו 100% כותנה.


ניסנו את הבגדים על הבייבי הפרטי, הבגדים נעימים למגע, נוחים, ועוברים כביסה נהדר!

מחירים:
זוג בגדי גוף- 49 ₪, זוג אוברולים- 69 ₪, זוג מכנסיים עם רגליות – 39 ₪, זוג כובעים- 25 ₪, זוג נעליים- 20 ₪

להשיג בחנויות המתמחות במוצרי תינוקות ברחבי הארץ ובאתר החברה www.laura-swisra.com  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה