יום שני, 9 בינואר 2017

אלונה שכטר - חוזרת ובגדול- מוצרי טיפוח וקוסמטיקה , ובאתר לרכישה אונליין alonashechter

"אלונה שכטר" , הצעירות ביננו אולי לא מכירות, אבל מבין בנות הארבעים פלוס, תשעים אחוז מהנשים יאמרו לכן שהן מכירות וזוכרות. 
אלונה שכטר, האישה והמותג, עושה קאמבק לישראל לאחר שנות בפעילות בעולם.
הוזמנתי להרצאתה של אלונה שכטר, אישה מערד, שלפני כ25 שנה התפרצה בגופה מחלת עור בשם ספחת, מחלת עור רצינית אשר גרמה לאישפוזה במשך כתשעה חודשים לסירוגין בבתי חולים, נטילת קורטיזונים ועוד.
עד שפגשה בד"ר מלונדון, אשר מכר לה משחות ומוצרים מצמחי מרפא טבעיים, ואכן המוצרים האלו בלבד ריפאו את מחלת העור וגרמו לעורה לחזור להיות נקי וחלק ולחייה לתקינים.
אישה אחרת אולי היתה ממשיכה בחייה כך, אך לא אלונה, אשר רכשה מהד"ר מוצרים והחלה למוכרם לנשים בבתי מלון, בכנסים ועוד תחת מיתוג שמה -"מוצרי אלונה שכטר". והתפרסמה בזמנו בתיקשורת ובעיתונות כאישה שתוך שלושה חודשים עשתה מליון ש"ח ראשונים ממוצרי הטיפוח שלה.
אז מה הסוד שלה ושל מוצריה? 
הרטוריקה בה היא מדברת (במקצועה היא מנצחת על מקהלות!), והסיפור החיים היוצא מעומק ליבה , והרצון לעזור לנשים אחרות ולהביא להם גם את האור , ולהעביר את הבשורה שישנם מוצרים , שהם לא כימיים כיתר מוצרי הקוסמטיקה הנפוצים, אלא מבוססים על צמחי מרפא הנותנים מענה לכל בעיה- החל מעור יבש, קמטים ועוד ויכולים לגרום לכל אישה ביטחון במראה שלה , ורצון להיות ולהרגיש מטופחת.
כמו כן היושר שבה היא מציגה את הדברים- היא מסתייגת מפירסומות המציגות קרמים ותכשירים שמונעים קמטים, כי קמט שכבר נוצר-אי אפשר להעלים, כך שהפירסומות מבחינתה שיקריות. הקרם שהיא מייצרת למניעת קמטים -מבוסס על צמח בשם שמן נר הלילה, שבעצם מנפח את העור וגורם לאשלייה של עור מתוח ללא קמט, וביננו, למי אכפת אשלייה או מציאות? העיקר המטרה מושגת -להראות יפות!

אז מה כרגע בסידרה וניתן לרכישה באתר החדש?


"סבון אכילאה" - אכילאה היינו צמח מרפא בעל יכולות חיטוי גבוהות, צמח טבעי התורם לטיפול בזיהומים ובבעיות עור כמו סבוראה ,פסוריאזיס, אטופיק דרמטיטיס , פטריות ועוד. וגם משמש כתרחיץ פנים ותרחיץ במקומות אינטימיים בגלל התכונות הטובות שבו . פותח את העור ומקנה לו מראה חלק ונקי.

את הסבון הזה אני מכירה עוד מאימי שרכשה אותו והשתמשה עוד מלפני 20 שנה מאלונה שכטר, עד היום אימי משתמשת במוצר זה ומרוצה .

עוד מוצר בסדרה שחוזר לשיווק בישראל- סבון פילינג נוזלי לגוף - מכיל גרגירי קריסטלים קטנים בכדי ליצור חיכוך מקסימלי בזמן הסיבון ועל ידי כך להוריד בצורה יעילה את תאי העור המתים. סבון הפילינג מסיר את העור היבש ולכן יוצר תחושה של עור בריא, צעיר ורענן. הוא עוזר להפחתת סימני הצלוליטיס, מחדש את העור, מוריד שומן ולכלוך קשה מהעור. שימוש בסבון הפילינג מכין את העור לספיגה יעילה יותר של מוצרים נוספים ולכן משדרג כל מוצר גוף. הסבון מכיל צמחי מרפא ומינרלים מ-ים המלח שתורמים רבות לשינוי שניתן לראות ולהרגיש כבר מהשימוש הראשון. אידאלי להסרת תאים מתים, מניעת זיהומים, חידוש תאי העור, ניקוי מקסימלי, שיפור חדירה של מוצרים נוספים לעור, הפחתת סימני הצלוליטיס ולכל סוגי העור.


ו-ביוטילי קרם - קרם לחות לפנים- קרם לחות אנטי אייג'ינג לשימור ומיצוק עור הפנים והצוואר, מעניק לעור לחות רבת עוצמה. קרם הפנים מכיל את אבקת אבן הג'ייד אשר מזינה את העור, מעקבת את תהליך הזדקנותו, תורמת רבות לשימור וחידוש של הקולוגן העורי ומשאירה אותו בעל מרקם רך ונעים. השילוב המיוחד של המרכיבים מכיל גם מינרלים מים המלח וצמחי מרפא אשר ביחד יוצרים שינוי בעור וגורמים לו להרגיש צעיר, בריא וחלק יותר. אידיאלי לשיפור מיצוק העור, שיפור רמת הלחות, הגנה מפני רדיקלים חופשיים, האטת הזדקנות העור ומתאים לכל סוגי העור.
יש למרוח את הביוטילי קרם כל בוקר על כל הפנים והצוואר. אלונה שכטר ממליצה תחילה לשטוף את הפנים והצוואר בסבון אכילאה, לאחר מכן יש למרוח את הסרום קלאסי על האזורים השטופים ולבסוף יש למרוח את הביוטילי קרם.


את כל המוצרים ניתן להשיג באתר http://he.alonashechter.com/ ובטלפון 1-800-210-210

ותודה לאלונה שכטר על הרצאה מעוררת השראה!



תגובה 1:

  1. הכתובת של האתר שולחת לאתר לא קיים, צריך להחליף את הכתובת ל he.alonashechter.com

    כרגע זה מופיע כ
    ge.alonashechter.com

    השבמחק