יום ראשון, 27 בנובמבר 2016

מסעדת כינור בכיכר, מסעדה חדשה כשרה למהדרין בירושלים, מסעדה בשרית מהדרין ירושלים, kinorbakikar

כמו כל זוג , גם אנחנו אוהבים להתרענן במסעדות מגוונות בעלי תפריטים מגוונים.
הוזמנו לסקר מסעדה חדשה שנפתחה ממש לא מזמן בירושלים,
מסעדה בשם "כינור בכיכר".
 מדובר במסעדה כשרה למהדרין , מעוצבת יפיפיה, הממוקמת במקום מרכזי ונגיש בעיר- כניסה מרחוב יפו למדרחוב בן יהודה ומשם ל"כיכר המוסיקה "-מקום מהמם מאחורי מוזיאון המוסיקה העברי, עם אפשרות לשבת בתוך המסעדה ולהנות מהיופי העיצובי שלה, או לשבת בחוץ מול הבמה- במשך רוב היום יש או נגנים על הבמה ובערב הופעות. בקיצור. מיקום מעולה .
מה הזמנו ומה התפריט מציע?
 
פיצה רוסטביף עם אנטריקוט עגל, בצלים וחרדל
בחרנו מנת פתיחה מסקרנת של פיצה בשרית-עם אנטריקוט עגל (45 ש"ח).  הפיצה דקה, עשויה מבצק רך ועדין, מתחת לכל הירוק רוטב פיצה עגבניות ובצלים צלויים וכמובן פרוסות אנטריקוט. טעים כמו שנשמע ונראה!
פטה כבד ברווז ועוף על קונפיטורת שום
הלכנו גם על פטה כבד ברווז ועוף וקונפיטורת שום , כמי שרגילים לכבד בסגנון מלוח היה מוזר להתרגל לכבד בטעם מתקתק, מה גם הקונפיטורת שום מתקתקה, סגנון מיוחד לאניני טעם.

עיקרית הלכנו על בטוח - אנטריקוט עגל 300 גר', ושום צלוי (152 ₪) , עשוי מעולה, טעים ועדין בתיבולו.


 שיפוד שקדי עגל על מצע ירקות קלויים - מעולה!
שיפוד שקדי עגל (48 ₪),
יש לציין שכרגע בכל הזמנה במסעדה מקבלים סלטים ולאפות מיוחדות דקיקות מהטאבון על חשבון הבית חינם.

 וידוי אישי. המצב הכלכלי כמו כולם לא בשמיים אבל מדי פעם בא בתור זוג לצאת להתפנק במסעדה ביום הולדת ,יום נישואין וסתם כך בשביל הכיף. אבל מה. במסעדות הכשרות למהדרין הכל יקר מאוד!בשביל להתפנק צריך להוציא כמה מאות . לכן שמחנו לגלות שיש מסעדות יוקרתיות שאפשר לצאת בלי נזק כי קיימות אצלהם בתפריט גם מנות סבירות במחירם. כמו המסעדה הזו כינור בכיכר, נכון, יש במסעדה מנות יקרות כמו אנטריקוט, טלה ,אסאדו ועוד.אבל יש גם אופציה למנות לא יקרות וזה מה שאהבתי!אם הולכים על הזמנת שיפוד אנטריקוט -56 שח .ומעורב ירושלמי על פוקצה ב42 ש"ח. יוצאים בפחות ממאה שח ואפשר להתפנק גם בקינוחים עם העודף. וגם מקבלים סלטים ופיתה חינם .
ושלא תטעו לחשוב מדובר במסעדה יוקרתית!

קינוחים שטעמנו-
פרופיטרול במילוי גלידת וניל ורוטב שוקולד חם (36 ₪)

מוס שוקולד וגלידה(42 ₪),
המסעדה מבפנים


לחמים חמים מהטאבון במקום
והמסעדה מהדרין .
כמו כן במסעדה עושים אירועים רבים מבריתות בר מצוות ועוד והכל בסטייל ויוקרה!

כינור בכיכר –  מעבר בית הכנסת 12, כיכר המוזיקה, נחלת שבעה.

ימים א'-ה': 12:00-00:00

שעה אחרי יציאת שבת עד 00:00

כשרות מהודרת- רבנות ירושלים-בשרים הרב מחפוד או רובין, יש לוודא לפני מול המשגיח

02-9944902
 
 
 מה עוד בתפריט?
אמפנדות בשר טלה, סחוג וטחינה (45 ₪), סלט חסות ועשבי תיבול עם חזה ברווז ותפוח עץ ירוק (38 ₪), פטה כבד ברווז ועוף על לחם קלוי וקונפיטורת שום (45 ₪), נקניקיות מרגז חריפות על גחלים (45 ₪), ירקות טמפורה ורוטב טרטר (38 ₪).

 עיקריות:
 למון קומפלט, ביצת עין מטבוחה וצ'יפס (98 ₪), צלעות טלה על הג׳וספר, מנגולד, תרד מוקפץ, חומוס ולימון פרסי (146 ₪), אנטריקוט עגל 300 גר', שום צלוי וצ'יפס (152 ₪) , פפרדלה טרייה ארטישוק ירוק קונפי, עגבניות לחות, שמן זית ולימון (68 ₪) , פילה דניס צלוי, פירה מזלג, תרד ופלפל קלוי (89 ₪) , פילה בקר, שאלוט פורטבלו וציר בקר (165 ₪)
 אסדו שש שעות, צ'ימיצ'ורי, בצל ופלפלים על הגריל (98 ₪), המבורגר 220 גר' עם צ'יפס (68 ₪)

שיפודים:
אנטריקוט עגל עם בצלים צלויים (56 ₪), קבב טלה עם צנוברים, טחינה ועגבניות (48 ₪), שקדי עגל לימון ושום (48 ₪), מעורב ירושלמי על פוקאצ'ה פתוחה (42 ₪), פרגיות על גחלים, לימון, שום וטימין (42 ₪) חזה ברווז סילאן ואגסים (48 ₪), טבעוני: בצל, פלפלים וזוקיני מהג'וספר (32 ₪)

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה