יום ראשון, 25 בספטמבר 2016

פלורה פלוס- פיתרון טבעי לפטרייה וגינאלית , floraplus

ישנה בעיה שלא נעים לדבר עליה, אבל היא קיימת,  "פטריה וגינאלית" "קנדידה בנרתיק" .
לא נעים. מציק. ומביך.
הפיתרון נחלק לשניים - או טיפול תרופתי מקומי ,כגון אגיסטן וכדומה.
או תרופת סבתא- יוגורט ביו בנרתיק , חומץ תפוחים וכדומה.
אך לא כל הנשים רוצות להסתייע בשני האופנים הללו לפיתרון הבעיה, רפואה קונבנציונאלית לא כל אחת רוצה להשתמש, במיוחד יש נשים הרות שנזהרות ומקפידות לא לקחת תרופות לנרתיק בימי הריונן, ותרופות סבתא-לא נוחות לשימוש וברוב המקרים מקלים רק על סיפטומים ולא מטפלים בבעיה.

ישנו תכשיר טבעי בשם פלורה פלוס  – למניעת פטרייה וגינלית, וגם לטיפול באם כבר נוצרה, מאפשרת טיפול טבעי ויעיל במיוחד, מבוסס פרוביוטיקה. פלורה פלוס הוא פיתרון טבעי מבית "מולטי ג'ין" . מיועד לטיפול בקנדידה , הפלורה פלוס עשירה בפרה ביוטיקה המשיבה האיזון בפלורה ומונעת התפתחות הפטריה.(חלופה יותר נעימה מלשים יוגורט ביו בנרתיק ע"פ תרופת הסבתא הידועה)

מבוסס על חומרים טבעיים, ללא בישום או חומר משמר. מותר בהריון -מתאים מאוד לנשים בהריון שנמנעות מלקחת תרופה נרתיקית בהריון לפטריה וסובלות מאוד מזה.
אתר החברה www.multi-gyn.co.il או בטלפון 03-6822258

הוראות השימוש- כמו בשימוש בנרות , לשפוך תכולת שפורפרת אחת בנרתיק לפני השינה , במשך 5 ימים . סה"כ 5 שפורפרות- כמו שיש באריזה.
הנוזל שקוף , אינו מלכלך או מכתים את הלבנים או הבגדים. מכיל ג'ל וגינאלי פרה ביוטי המעודד את התרבות החיידקים הטובים בנרתיק והורג מיקרו אורגינזמים מזיקים. במילים אחרות -חלופה נקייה ונעימה יותר ליוגורט ביו בנרתיק .המוצר יעיל ובטוח גם לנשים הרות ומניקות.
 ניתן למצוא בבתי המרקחת השונים.
 רק בריאות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה