יום שני, 6 ביוני 2016

מוצרי מזון חדשים שטוב לדעת שיצאו וכולם בכשרות טובה!

המוצר הראשון הינו חדשני , "דפי פילו" המוכרים והידועים מהמקפיאים- חדש מבית תומר ובכשרות הבד"ץ-ללא צורך בקרור או בהקפאה-פשוט למצוא ולאחסן על המדף!

הבצק מוצע ב-3 צורות : דפי פילו לפאי, דפי בצק פילו לסיגרים, ודפי בצק פילו למילוי – המתאים למגוון מתכונים.
 איך משתמשים?משמנים בעדינות את הבצק במעט שמן או בחמאה נוזלית, ממלאים במילוי הרצוי ומכניסים לתנור בחום של כ-180 מעלות למשך 10 דקות לפחות (בהתאם למתכון שמכינים), עד לקבלת גוון זהוב. אפשר למלא במילוי חלבי או בשרי או אפילו פרווה -כמו שאני עשיתי. מתאים מאוד לחג השבועות הקרב ובא!
מחיר: 10.90 – 11.90 ₪ (למשקל של  400-330 גרם).
להשיג ברשתות השיווק.
חברת "מן" משיקה סדרת ופלים ועוגיות ללא תוספת סוכר

לאילו שרוצים להפחית בפחמימות, ואלו שצריכים לשמור על הפחתת הסוכר בגוף גם מתחשק לפעמים משהו מתוק ליד הקפה, חברת "מן"נותנת מענה בסדרת עוגיות ואף הוופלה מן המוכרים והותיקים בגרסה "ללא תוספת סוכר".
העוגיות חיטה מלאה טעימות ולא מורגש חיסרון בסוכר, לשם הגינות נאמר שלוופלים ללא סוכר אין את הטעם הידוע המוכר והממכר של וופלי מן הרגילים אבל זה מחיר חיסרון הסוכר.
כשרות הרב לנדא אב"ד דבני ברק .
לכבוד חג השבועות משיקה "הטחנות הגדולות של א"י" אריזה חגיגית לקמח חיטה לבן בהיר, עליה מוצג מתכון להכנת עוגת גבינה משובחת, וכן קופסת פח מהודרת לאחסון הקמח
לכבוד חג השבועות, כמו לכל חגי ישראל, משיקה "הטחנות הגדולות של א"י" אריזה חגיגית לקמח חיטה לבן בהיר, בעיצוב רטרו, עם איור מקסים של עוגת גבינה וברכה לחג שבועות שמח! על האריזה גם מתכון של עוגת גבינה חגיגית לכבוד החג.נכון מהמם?
כמו כן, תשווק "הטחנות הגדולות של א"י" לחג השבועות  מהדורה מוגבלת של קופסת פח מהודרת בעיצוב חגיגי תואם לאריזת הקמח, לאחסון נוח ופרקטי של קמח לאורך כל השנה.
אריזת הקמח לחג השבועות נמנית על סדרת "החגים" המיוחדת שהשיקה החברה, הכוללת חמש אריזות של קמח בעיצוב מיוחד לחגי ישראל – ראש השנה, חנוכה, פורים, שבועות ויום העצמאות. הסדרה זכתה בפרס הזהב לשיווק בתחרות האריזות העולמית היוקרתית WorldStar Packaging Award , לשנת 2015.
מחיר אריזת  קמח לבן בהיר : 5-3 ₪ לקילו. ברשתות השיווק.
ואחרון לפוסט זה-
לכבוד חג השבועות מציעה "תבואות" קמחים מיוחדים -קמח חומוס וקמח כוסמין מלא אורגני .
 
קמח חומוס היינו קמח מגרגירי חומוס לא קלוי טחון, העשיר בערכים תזונתיים רבים, בהם חלבון, פחמימות מורכבות (המסייעות לתחושת שובע), אשלגן, ברזל, חומצה פולית, סידן ועוד. הקמח מתאים כתחליף ביצה-מעולה לרגישים לביצים, ואפשר להכין ממנו חביתה מהצומח. ניתן להכין ממנו חביתיות, "גונדי"-מאכל פרסי פופולארי, לשלב בפשטידות ועוד.
קמח כוסמין מלא אורגני עשוי מגרעין הכוסמין שנטחן בשלמותו, עם הקליפה העשירה בערכים תזונתיים, ועשיר במיוחד בסיבים התורמים לתפקוד תקין של מערכת העיכול.הכוסמין קל לעיכול, מכיל חלבון מסוג מתיונין (החיוני לכבד), עשיר בוויטמין B ובמינרלים רבים, בהם ברזל, אשלגן, אבץ ומגנזיום. הקמח מיוצר מדגן בגידול אורגני, נקי מכימיקלים ומרעלים.
הקמחים כשרים בהשגחת הבד"צ
 מחירים: קמח חומוס 14.90 ₪ (לאריזה של  500 גרם), קמח כוסמין מלא אורגני – 12.90  ₪ (לאריזה של 500 גרם).
להשיג ברשתות וחנויות בתי טבע ברחבי הארץ. לפרטים: www.tvuot.co.il

בברכת חג שבועות שמח!

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה