יום חמישי, 7 באפריל 2016

רעיונות למתנות אפיקומן לילדים פסח תשע"ו! passovergifts

רעיונות למוצרים חדשים למתנות אפיקומן לילדים-כי מה לעשות חייבים אותם בערב הזה ערים "והיגדת לבנך".


בתחום הצעצועים- קלמטוני הצעצוע המתכבס
כן, כן מדובר בקוביות לגו העשויות סיליקון שניתן בקלות להכניס למכונת הכביסה והופ.. כל הגי'פה נעלמת. זה לא חלום... זה על אמת.
קלמטוני: קוביות המשחק המהפכניות המיוצרות מחומר ייחודי שנרשם כפטנט, מדובר בקוביות רכות, לחיצות ובעלות פינות מעוגלות לבטיחות מקסימאלית, והכל למעשה הגייני ואף סטרילי כאשר ניתן לכבס במכונת הכביסה (!) את המוצר. הקוביות מגיעות במגוון מארזים בניהם אפשר למצוא צב, בית, אוטובוס, חתול ונמר המלמדים צבעים , צורות וחיות וכן כמארזי משחק של אתרים כמו חווה, תחנת כיבוי אש ותחנת רכבת. מומלצות למשחק מגיל חצי שנה ומעלה, ומגיעות במידות ודרגת קושי המשתנה על פי הגיל.
מחיר: החל מ-79.90 ש"ח, ניתן להשיג ב בייביסטאר, שילב ובחנויות המתחמות בארץ
 
  
בתחום המתנות לילדודס וגם קצת יותר גדולים - מתנות עם נגיעה אישית, שם או תמונה או הקדשה יפה שיכולה לרגש גם את הקשוחים במיוחד.
SIVAN4U מתנות בעיצוב אישי:
מה וזה: התפתחות הרשתות החברתיות הפכה את הצורך שלנו לבלוט, להרגיש מיוחדים ולהיות נוכחים ומתוייגים לכמעט צורך קיומי.
בסטודיו של סיון שמעיהו  SIVANU4מרגישים בימים אלו צמיחה על רקע התופעה והוחלט לפתוח גם אתר אינטרנטי דרכו ניתן יהיה להזמין ולעצב מוצרים על פי בחירה: http://sivan4u.co.il/ הסטודיו מייצר מתנות אישיות ייחודיות ושימושיות עם עיצוב אישי שכולל שם ותמונה. כולנו הפכנו למעצבים עם הסנאפצ'אט, אינסטגרם ולוחות ההשראה של הפינטרס,  כל אחד מחפש את הקול הייחודי שלו, אז למה שזה לא יעשה אדפטציה מהוירטואל למציאות?
מחירים 20-120 ₪ לכל המוצרים באתר. איפה משיגים: מזמינים באתר  http://sivan4u.co.il/ ושליח מגיע עד הבית עם המוצר.
 לקראת לידה ושוקלים איזה עגלה לקנות?מתחרה חדשה נכנסה לשוק העגלות-
GREENTOM - עגלת התינוקות החדשה זוכת ה-'RED DOT' פרס העיצוב הנחשב בעולם הגיעה לישראל

יתרונותיה-
  • קומפקטית ונוחה לקיפול ולתפעול, מזרון בעל חומר אורגני נושם וקלה (8.9 ק"ג לעריסה, 7.9 ק"ג לטיולון).
קלה לתמרון וניוד, 5 מצבים בטיולון, 2 מצבי שכיבה, אפשרות למתאם לכל סל קל, שליפה וחיבור מהירים בקליק וקיפול קל ופשוט.
  • היחידה עם שלדת ה-poly dynamic העשויה חומר פלסטי חדשני עמיד וחזק, השלדה כולה עשויה מחלק אחד ומגיעה עם אחריות על המרכב לכל החיים. הבחירה העיצובית מבטיחה מוצר חזק בעל סיכויים נמוכים לשברים ונזקים.
  • בחירה עיצובית זו מאפשרת ייצור תעשייתי-המוני פשוט המשפיע באופן ישיר על מחירה - 2,800 ₪.
  • הבחירה בחומרים בני- קיימא שמה דגש רב על שמירת כדור הארץ ושמירה על סביבה איכותית לתינוק. 
  • ב - GREENTOM מקפידים על איכות המוצרים ועל בטיחותם, שימוש בבדים ממוחזרים, טבעיים ואורגניים, נעימים ונטולי כימיקלים המתאימים לסביבתו של התינוק.
  • שלדת העגלה לבחירה בצבע שחור או לבן, העריסה והטיולון במגוון צבעים: שחור, אדום, כחול, פטרול, מנטה וחול. ניתן להשיג ב-20  נקודות מכירה ברחבי הארץ.
  • ה- GREENTOMזכתה בפרס העיצוב והחדשות בתערוכת קלן העולמית, בתחרות מובילה למוצרי תינוקות באנגליה, ולאחרונה הוענק לה פרס:  ‘Red Dot: Best of the Best’ פרס העיצוב החשוב בעולם
מותג השעונים CASIO ממליץ על המתנה מושלמת לחג הפסח:

שעון יד מדליק לילדים
מותג השעונים היפני CASIO, ממליץ על המתנה המושלמת לילדים לכבוד חג הפסח הקרב ובא- שעון יד צבעוני מדליק לבנות או בנים. את שעוני הילדים של קסיו ניתן להשיג בתצוגה דיגיטלית או תצוגה אנלוגית והם מיועדים לילדים החל מגילאי 4 ועד 9.
בעזרת שעונים אלה הילדים יכולים ללמוד לקרוא שעון מחוגים או שעון דיגיטלי בפעם הראשונה בצורה קלה ונוחה. בשעון האנלוגי לוח למידה המציג את השעות החל מ-12 ועד 24 ללימוד פשוט יותר, הספרות העיקריות מוצגות בתצוגה גדולה יותר ואילו הספרות הקטנות מ-13 עד 24 מוצגות בקטן יותר מתחת לספרות השעון המרכזיות. בשעונים הדיגטלים התצוגה מראה את השעות, שניות ועשירית השנייה.
השעונים מגיעים בצבעים מדליקים של ורוד, לבן, כחול, שחור. שילובי צבעים של ורוד לבן ולבן תכלת. תכונות השעון: תאורת LED פנימית המאירה את פני השעון, סטופר 1/100, שעון מעורר, תאריכון אוטומטי, תצוגת 12/24 שעות, עמידות במים בין 50 ל-100 מטר, אורך חיי סוללה כ-5 שנים לפחות, זכוכית סיליקון ורצועת סיליקון לשמירה על עמידות השעות.
שעוני קסיו לילדים הינם שעונים עמידים ומתאימים לכל פעילות של הילד.
 מחירים:
דיגיטלי- מחיר מומלץ לצרכן- 136 ₪
אנלוגי- מחיר מומלץ צרכן- 128 ש"ח
 

להשיג בחנויות השעונים

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה