יום רביעי, 25 בנובמבר 2015

עיצוב הבית היהודי, סהרה בראש, נירלט סהרה בראש, איך לשדרג את הבית במינימום עלות, nirlat-brush

הי יקרות!
מי מאיתנו לא רוצה /חושבת שהבית צריך שידרוג , שינוי, תוספת או עיצוב ? רק מה שזה עולה כסף.
היום הטרנד הוא לשדרג הקיים במינימום עלות. ולא, לא תמיד צריך איש מקצוע או מעצבת פנים, אפשר להתבונן,לפתוח את הראש ,להכיר מוצרים חדשים ואפשרויות שידרוג- ופשוט ללכת על זה!
היום אנחנו רוצים להציג לכן שידרוג כל חדר או סלון בבית בעצמכן ובקלות.אנחנו עשינו זאת!
 הזמנו את המוצר הבא מבית נירלט- "סהרה בראש"-אפקט דקורטיבי עדין במראה סופת חול ונגיעות מטליות!
עובדים על קיר נקי שנצבע לפני כן .


והתחלנו בעבודה ע"פ ההוראות-צריך פשוט להיצמד להוראות ולעבוד לפיהן בדיוק.
 קיר שלם כולל ניקיון החדר לפני ואחרי-לקח לנו חצי שעה בדיוק! כלום זמן ועבודה קלה שאפילו נשים כמונו יכולות לעשות לבד -לא מדובר בעבודה פיזית אלא באומנות וקלילות.
הקיר לפני-משעמם וחיוור
מהלך העבודה - צביעת הקיר בסהרה בראש

אחרי:
 
 
 החדר יצא מהמם, שידרג מאוד והוסיף מראה יוקרתי לחדר השינה!
הגוון שאתן רואות הוא סהרה בראש גוון ברונזה, פחדנו להיות אמיצים יותר ולעשות צבע זהב,אך שימו לב לתמונה הבאה מבית  נירלט -הטרנד החם של החורף-סהרה בראש נגיעות זהב!
 
 
אגב, אם אתן רוצות יעוץ, לראות דוגמאות ,לקבל הסברים, מוזמנות למרכז נירלט אחרי קניון איילון שם יש מבחר דוגמאות וכל הסוגים לבחירה והזמנה, וכן כמויות בצרכות לפי גודל הקיר-אנחנו הזמנו משם.
וקצת טיפים מאת  נירלט-

נירלט מציגה: טרנד הזהב בעיצוב הבית
טיפים לשדרוג החלל באמצעות זהב

לדברי הדס כהן, מנהלת תחום השראה בצבע ואדריכלות בחברת נירלט: " בשנים האחרונות הכנסת גוונים מטאליים לחלל הבית הופכת פופולארית יותר ויותר. מגמות העיצוב העולמיות מצביעות על הכנסת הגימור המטאלי לחלל הבית ומקבלות ביטוי הן על קירות הבית והן בדקורציה משלימה. בולט בקבוצת הגוונים המטאליים הוא הזהב, המעניק לחלל מראה מהודר ויוקרתי במיוחד. קיר אחד בכניסה לבית או בחלל האירוח יעניק מראה שאין שני לו."
אז מי מבינכם שחובב את גווני הזהב וחשש עד היום ממעט תעוזה, זוהי הזדמנות מצויינת להשתחרר ולהתחבר לטרנד החם ביותר.
הדס כהן מנדבת טיפים להכנסת גוון הזהב הטרנדי והמרשים לחלל:
· אפקטים דקורטיביים : אפקטים דקורטיביים מאפשרים לשדרג את מראה החלל בקלות ובמהירות ולהכניס טוויסט מלא אמירה ויופי. לדוגמא: אם נרצה ליצור מראה של סופת חול עדינה עם נגיעות מטאליות, מומלץ להשתמש באפקט סהרה BRUSH, אפקט דקורטיבי על בסיס מים, המתהדר ב- 4 גווני זהב ייחודיים – זהב בוהק ומנצנץ, זהב עם נגיעות ברונזה, זהב ירוק וזהב אדום. למי שמעדיף את פלטת הגוונים הפחות מלכותית, אך בכל זאת רוצה לשמור על הטרנד המוזהב, כדאי לבחור את גוון שמש צהובה.

אפקט נוסף, ה"מלביש" את הקירות הוא אפקט הקטיפה - מתאים במיוחד לתקופה זו, עם בוא החורף, אנו רוצים ליצור מראה חמים בבית. מדובר באפקט דקורטיבי על בסיס מים, המקנה לקיר מראה משי קטיפתי מהודר. מעניק לקיר ברק רך ומעברי צבע עדינים בדמוי בד הקטיפה. את האפקט ניתן לגוון ב- 25 גוונים, ביניהם גוון הזהב המהודר, שיעניק מראה מלכותי לחלל או גוון שמש צהובה, שיהווה גוון בולט וטרנדי.

נגיעה של זהב- אם ברצונכם לתת רק נגיעת זהב בחלל- בין אם זה בחדר השינה או חדר העבודה, מומלץ לצבוע רהיט בודד בגוון זהב אטום, שיעניק בפשטות את הטוויסט והנוכחות בחדר. זה יכול להיות רהיט מעץ או ממתכת וכדאי לצבוע אותו בעזרת צבעים על בסיס מים, בעלי LOW VOC (אינם רעילים) וללא ריח לוואי לדוגמא: אונירלק על בסיס מים - צבע אטום בגימור מבריק, או אוניאור על בסיס מים – צבע אטום בגימור מט-משי.


תגובה 1:

  1. צבע משגע, נחמד יהיה לשלב אותו בכמה חדרים מרכזיים בבית.

    השבמחק