יום שני, 2 בנובמבר 2015

קולקציית חורף "גלי" על המדפים ! נשים גברים וילדים! קולקציה מהממת שווה לראות! gali-winter

היי יקרות!
הוזמנתי חמישי האחרון לפרזנטציה וצפייה בקולקציית הנעליים החדשה לחורף 2015-2016 לנשים גברים וילדים ברשת גלי הידועה, ומה אומר לכם-התלהבתי!
קולקצייה יפיפיה, החנויות עברו שידרוג עיצובי ומחולקות כ"כ יפה ומסודר, הכל גלוי לעיניים ומחולק לפי דגמים וטרנדים.הנעליים איכותיות ורואים שעברו מחשבה והתאמה לנוחות מירבית של הנועלים אותה לפי גילם.
לפני התמונות, קצת על "גלי" :

"מותג ההנעלה גלי, מזוהה כמותג ישראלי איכותי בתחום נעלי הילדים מאז 1975, המקפיד על ערכים של איכות, חדשנות טכנולוגית ועיצוב עדכני. קולקציית סתיו- חורף 2015/16 של המותג גלי לילדים, אופנתית וחדשנית מתמיד ומשלבת סגנונות וצבעוניות חורפית תוך שמירה על איכויות המותג. הקולקציה מציעה נעליים במגוון סגנונות לבנים ולבנות וכוללת גם נעלי צעד ראשון לתינוקות"

בגזרת נעלי הבנים   ( מידות 22-41)

קולקציית הבנים שואבת השראתה מעולם הספורט והטיולים ולצד זה מאווירת העיר והאורבניות.
נעליים בשילובי תפרים גסים צבעוניים, דפוסים וניטים ורצועות מתכווננות היוצרות מראה אופנתי ועדכני. צבעוניות: ניביי, חום, בי'ג וירוק.
או-קבוצה השואבת השראתה מהעיר ומציעה מבחר עשיר של מגפונים ונעליים במראה קשוח, בשילוב גומיות בצדדים ומאופיינת בשימוש בחומרים איכותיים במראה מחוספס. צבעוניות: כחולים, שחורים, אפורים, חומים ובייג'ים.

בדר"כ ברוב החנויות נעלי הבנים ניראות אותו הדבר, ונראה כי הבנים נועלים כל עונה את אותה דגם נעל מהשנה הקודמת -רק במידה גדולה יותר, אבל לא עוד-עם מגוון כזה גדול בגלי לנעלי ילדים-בנים, הילדים יראו אופנתיים ומגוונים !
נעלי הבנות-

הקולקציה מתחלקת לשתי קבוצות:
בנות קטנות ממידה 24-30
בנות גדולות ממידה 28-38

בשתי הקבוצות הטרנדיים האופנתיים משותפים:
Hello kitty - קבוצת מגפונים ונעליים בלוק אופנתי, המתאים לשימוש יומיומי לנערות ולילדות. הקבוצה משלבת אביזרים כגון: אבזמים, תיקתקים, גומיות, פונפונים, צמות ועיטורים נוספים, המתאימים לילדות ונערות. צבעוניות: סגול ורוד, קאמל, אוף ווייט, חומים למיניהם ואפור.

Army – קבוצת מגפונים במראה טרנדי, בהשראה צבאית. הקבוצה כוללת מגפונים עם שרוכים, שילובי פרוות, בטנות חורף משובצות וצבעוניות, אבזמים, תיקתקים, גומיות, ועיטורים נוספים, המתאימים לילדות ונערות. צבעוניות: קאמל, אוף ווייט, חומים למיניהם ואפור.
רכיבה ובוקרים – טרנד הרכיבה ממשיך גם העונה. זוהי קבוצה קלאסית, המתאימה לכל ילדה ונערה. שילובי מתכות ניטים, רצועות קלועות ואבזמים ייחודיים הלקוחים מעולם הרכיבה. צבעוניות חורפית של חומים בייג'ים, סגולים, שחורים ואפורים.

ועוד מגוון רחב של נעליים ומגפיים.


ועוד חידוש בגלי- נעלי צעד ראשון לתינוקות! ( מידה 19-26)
קולקציה ייחודית המתמחה בתינוקות שרק התחילו ללכת ותינוקות שכבר הולכים הליכה יציבה.

 הקולקציה כוללת נעליים ומגפונים העשויים עור נובוק רך עם מבנה אנטומי המעניק אחיזה, תמיכה והגנה לקרסול ולכף הרגל ויחד עם זאת משאיר את הקרסול חופשי ובכך מאפשר התפתחות תקינה של כף רגל הילד.
הדגמים עשויים בטנות עור ורפידות רכות למניעת זיעה, הסוליות קלות וגמישות במיוחד ומונעות שחיקה והחלקה.
ההשראה לקולקציית הבנים מטרנד ה-"URBAN" – לקוחה מעולם נעלי הספורט והטיול ומשלבת גימיקים, תפרים גסים צבעוניים, דפוסים וניטים, משולבים עם רצועות עור המקנות מראה אופנתי. צבעוניות: ניביי חום בי'ג וירוק .

העונה התווספו לקולקציה דגמים עם סוליה העשויה בטכנולוגיית הזרקה, המקנה עמידות וגמישות בכל צעד, בשילוב גפות ספורטיביות, אופנתיות.

  השראת קולקציית הבנות מטרנד ה- "FLOWERS" - ריבוי של פרחים נוסטלגיים, דפוסים ורקמות עשירות. צבעוניות עמוקה, חורפית ואופנתית הכוללת ורוד כהה, סגול, פוקסיה ובייג'.

  הקבוצה כוללת גם מגפונים אופנתיים לשימוש יומיומי מעוטרים בפרוות כפתורים, דפוסי פרחים וכיווצים.


 וכמובן יש גם קולקציה רחבה לנשים וגברים ברשת חנויות גלי, מוזמנות להיכנס לחנות הקרובה אליכן ולהתרשם באופן אישי מחגיגת העיצובים! מה גם שהתחילו כבר מבצעים והנחות בחנויות -שווה לקפוץ!


 
 
 
 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה