יום שני, 7 בספטמבר 2015

אפליקציית שטראוס+ לניהול רשימת קניות, צבירת נקודות וזכייה במתנות , straussgroup

יקרות !
לפני החגים והקניות הגדולות, שמחה להציג לכן אפליקציה שתשפר את חווית הקניות .
האפליקציה נקראת "שטראוס+"
ומה באפליקציה? 
ניהול קניות בצורה חכמה
רשימת מתכונים
ואפשרות לסריקת חשבוניות צבירת נקודות והמרתם במתנות.
 וכךהאפליקציה ניראת: 
נירשמים פעם אחת ומעדכנים פרטים , ומאז זה כבר יהיה מעודכן במערכת.
אני התחלתי בעריכת רשימת קניות לחג, התחלתי עם הבסיס, שזה יין לחג, ונפתחו לי המון אופציות של סוגי יין שונים, אם חשבתי לרגע שזה מבלבל-אז ממש לא, להפך, זה עזר לי להתמקד באיזה סוג אני צריכה , וגם מעולה כששולחים את הבעל / הילד או הילדה לקניות, והם צריכים הכוונה מדוייקת איזה סוג מדוייק לקנות מכל מוצר .כי המבחר בסופר מאוד מבלבל .
 
ועוד משהו נחמד באפליקציה-אפשרות לשתף את רשימת הקניות עם בני המשפחה- אני ערכתי את רשימת הקניות, ושיתפתי אותה עם הבעל שהוריד גם את האפליקציה- כל עידכון שלי ברשימה אפשר לעדכן גם אותו אונליין- מעולה!
האופציה השניה באפליקצייה זה רשימת מתכונים - מתכונים נחמדים ומגוונים, מעלה רעיונות לסעודות החג , ועם פירוט של רשימת החומרים והקניות הנדרשות לכך-

ואחרון חביב ושווה -על כל חשבונית שמצלמים דרך האפליקציה בשניות, ובחשבונית יש קנייה של מוצרי שטראוס השונים , צוברים נקודות על כל צילום חשבונית כזו, ואח"כ אפשר להמיר את הנקודות למארזי מתנה של מוצרים לבחירה מתוך האפליציה.
הרשתות המשתתפות במבצע-
גם אם אין לכן סבלנות לצילום חשבוניות (כמוני) , עדיין שווה לכן להוריד את האפליקציה רק בשביל המתכונים הנהדרים ורשימת הקניות התועלתית!

לינקים להורדת האפליקציה-  פה . או -פה
ללינק הדרכה איך להשתמש באפליקציה-  פה

או- חפשו בחנות האפליקציות בפון ותורידו "שטראוס+ "


#שטראוס #שטראוס+ #רשימתקניות straussgroup# #מתכונים food #BlogsRelease#



 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה