יום ראשון, 23 באוגוסט 2015

הרבלייף- משקאות אלוורה , הרבלייף תרחיץ ידיים וגוף, הרבלייף כשרות, herbalife

קיבלנו ליידנו לבדיקה את מוצרי הרבלייף -חברה וותיקה וידועה המעודדת ומקדמת אורח חיים בריא ופעיל

 
המוצר הראשון שנבדק הוא -
"תרכיז משקה אלוורה"- המשקה  מכיל רכיבים טבעיים: 40% מיץ מעלי אלוורה שלמים ותמצית קמומיל. התרכיז הינו דל קלוריות ואינו מכיל תוספת סוכר. מעניק למים מתיקות מעודנת ורעננות. מתאים לשימוש יומיומי.
משקאות האלוורה מהווים פתרון קל ומהיר, למשקה מרענן בטעם טרופי מתקתק, לאנשים אשר לא נוהגים להרבות בשתיית מים, מה שהופך לקריטי במיוחד, בחודשי הקיץ החמים.
 צמח האלוורה ידוע בסגולותיו הרבים, כצמח מלא באנזימים, ויטמינים, מינרלים וחומצות אמיניות. בין תועלותיו הרבות נמצא כי צמח האלוורה תומך בניקוי פנימי ובמערכת העיכול ואף מרגיע אותה. באשר לטעמו המקורי, צמח האלוורה מכיל הדרים המעניקים טעם מרענן
ולגיוון קיים גם משקה אלוורה הרבלייף בטעם מנגו-
תרכיז משקה אלוורה מנגו מכיל רכיבים טבעיים: 40% מיץ אלו-ורה המופק מעלי האלוורה ותמצית פרח קמומיל.  גם תמיסת האלוורה מנגו, מעניקה למים טעם טרופי מתקתק ומרענן.
המשקאות נחמדים, יותר מכול המבוגרים התלהב מהטעם דווקא הילד הקטן במשפחה שאימץ את בקבוק האלוורה מנגו .
 
הכשרות- 
המוצרים האחרים שניסנו- ג'ל פנים וגוף של הרבלייף , וג'ל מרגיע לעור, שניהם מצויינים, ניחוחם מפלא, ואומצו כקבע במשפחתנו.

 חברת התזונה הבינלאומית הרבלייף, אשר חרטה על דגלה קידום אורח חיים בריא ופעיל, הפועלת גם בקטגוריית התזונה החיצונית, מציעה לקיץ מוצרי טיפוח טבעיים המבוססים על אלוורה מסדרת: HERBAL ALOE.

סדרת HERBAL ALOE כוללת שישה מוצרים, המבוססים על סגולותיו ורכיביו של צמח האלוורה הטבעי ומכילים תערובת של ויטמין C ,A ו- E המזינים ומגנים על העור והשיער. כל מוצרי הסדרה מתאימים לשימוש יומיומי, לכל בני המשפחה ואינם מכילים פרבנים או גופרה. המוצרים הוכחו קלינית ומדעית ומבטיחים תוצאות מידיות ושיפור משמעותי.

מוצרי הסדרה:
 תרחיץ ידיים וגוף- עשוי מתמציות צמחי מרפא מדבריים ומשמש לניקוי עדין. התרחיץ מסייע לשמירה על לחות לאורך זמן, למניעה והקלה ביובש. אינו מסיר את השמנים החיוניים מהעור ומאפשר לשמור על עור בריא ורענן בעל ניחוח נעים במיוחד.

מחיר לצרכן: 62.8 ₪ ל-250 מ"ל

 סבון גוף מוצק- מכיל תערובת של אלוורה, שמן זית וויטמינים החיוניים לעור ומזינים אותו. לסבון ניחוח של ניקיון רענן, שנשאר לאורך זמן.

 מחיר לצרכן: 45.9 ₪ ל-125 מ"ל

 שמפו מחזק – מחזק את שורשי השיער מיד לאחר השימוש הראשון ומשאיר שיער רך כמשי. השמפו מפחית משמעותית שבירת שיער וקצוות מפוצלים, מכיל חלבון חיטה שמסייע בהגנה יומיומית ובנוסחה משמרת צבע.

מחיר לצרכן: 62.7 ₪ ל-250 מ"ל

 מרכך מחזק – מחזק את גדילי וזקיקי השיער ומעניק תחושה רכה ונעימה. המרכך מועשר בחלבון שעורה שמזין את השיער כבר מהחפיפה הראשונה. המרכך אינו משאיר תחושה שומנית, משמר צבעי שיער. טיפ קטן לשימוש: את המרכך ניתן להשאיר על השיער כ5 דקות לטיפול אינטנסיבי ומזין במיוחד.

מחיר לצרכן: 62.7 ₪ ל-250 מ"ל

 תחליב ידיים וגוף - המכיל חמאת שיאה עשירה הידועה כמשפרת את גמישות העור ומסייעת בשמירה על הלחות בעור. התחליב משמש להזנה עמוקה של העור, נספג במהירות ומשאיר תחושה רכה וחלקה לאורך כל היום.

 מחיר לצרכן: 62.1 ₪ ל-200 מ"ל

 ג'ל מרגיע- ג'ל מזין, מרגיע ומעניק לחות. משאיר עור רך וזוהר. הג'ל מבוסס על נוסחה ללא בישום, המכילה חומצת שומן החיונית לעור. הג'ל הוכח מחקרית כמעניק לחות ומרגיע את העור במהלך כל שעות היום.

 מחיר לצרכן: 62.1 ₪ ל-200 מ"ל
 

ניתן להשיג בטלפון: 03-9431155  

דוא"ל: israeldr@herbalife.com 

באתר החברה: http://herbalife.co.il

 
 
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה